Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla olis ovis jouluaattona laughing7 DarkMimosa hahaha olipa hauskasti sanottu!
Tervetuloa minunkin puolesta uusille/uudelle ja paljon onnea raskaudesta! <3

Joo, mullaki on jo nyt olotilat semmoset, että jotaki varmasti tapahtuu, mutta kun niiiiin moni asia voi vielä mennä pieleen.

Sain tosiaan neuvolan kautta lääkäriajanki jo tälle torstaille, kun on semmosia lääkkeitä käytössä, että teratologisen tietopalvelun mukaan pitää saada jo tällä viikolla lopetettua. Nyt on siis menossa rv 4+4 vasta. Huolettaa kamalasti, että joko ne on saanu jotain tuhoa aikaan... :S

Mukaan ilmoittautuu myös yksi vanhus. Järkytyksekseni tein positiivisen testin 2.1. Pikkuhiljaa ajatukseen vauvasta vanhoilla päivillä olemme tottuneet ja osaamme jo varovaisen onnellisina odottaa tulevaa. Eka neuvola 2.2. ja laskettu aika on vielä arvoitus, kun en muista tarkasti edellisten menkkojen alkua.

Ikää 38 vuotta ja lapset 98, 03 ja 05. Aikaisemmin yritimme neljättä lasta seitsemän pitkää vuotta, jonka jälkeen päätimme, että ikää on jo liikaa ja on aika haaveilla jostain muusta. No tässä sitä nyt sitten ollaan... Ei menny ihan suunnitelmien mukaan, mutta kukapa sitä osaa käsikirjoittaa omaansa. Onnellista odotusta teille kaikille!

Ei kait 38v nyt kovin vanha ole raskautumaankaan? :D Jos oisit 48v, niin tässä asiassa vois puhua vanhoista päivistä, mun mielestä. :D Mut toki teillä näköjään nuorena jo aloitettu, kun eka jo -98 syntynyt. :) Tervetuloa joka tapauksessa! T. Belle_A, vain 7v nuorempi. ;)

Moikka Helmi ja tervetuloa sekä onnea! Ymmärrän tunteen että olisi jo ikää kun aikaisemmat lapset on tulleet nuorena mutta mäkin kuvittelin että olisit melkein 50 tuon aloituksen perusteella :D Mun suvussa melkein kaikki on saanert esikoisiaan tuossa iässä :) Itse olen vasta 34v toisen odottaja, mutta suunnittelen/toivon että olisin myös 38v tukevasti paksuna, vielä on kesää jäljellä.. ;)

Helmi paljon onnea ja tervetuloa mukaan! Iltatähti, ihanaa <3 Eihän tuo ole ikä eikä mikään!

Samaa mieltä kuin muut, ihan hyvä ikä vielä tulla äidiksi!! Itsekin jo keski-iän kynnyksellä...:P Tervetuloa uusille!! :)

Kiitos! Toki tiedän, etten ny mikään ikäloppu vielä ole, täällä vaan kaikki muut tuntuu olevan niin kovin nuoria. Me ollaan tituleerattu itseämme vanhoiks jo hyvän tovin ja esikoisemme siitä aina vetää herneen nenään. Ollaan kuulemma nuoria vielä, hah.

Omasta viimeisestä alkuraskaudesta on aikaa kymmenen vuotta.
Jotenkin kaikki tuntuu vieläkin niin epätodelliselta. Koko raskaus on jotenkin niin oudon oloinen. En tiedä muistanko edellisten alkuraskaudet oikein vai onko tämä vain erilainen. Tosin sitäkin olen miettinyt, josko kyseessä on vain tuulimuna. Kyllähän se kroppakin toki on muuttunut kymmenessä vuodessa (eikä todellakaan parempaan suuntaan) että ehkä siksikin tuntuu jotenkin niin erilaiselta. Jokin minua vain tässä huolettaa, mutten osaa selittää mikä. Epätietoisuus on p.....stä

Epätieoisuus.. tuo kaikkia äitejä yhdistävä ärsyttävä seuralainen! Ehkä asia tuli niin yllättäen että sisikunta ei ehtinyt vielä mukaan. Aiotteko mennä varhaisultraan ihmettelemään tulokasta ja karkottamaan epätietoisuutta?
Ps mäkin tunnen itseni joskus jurakautiseksi (tosielämässä), laitoin tuon profiilikuvan jonkinlaisena sisäpiirin vitsinä siihen liittyen..

Täällä ainakin mennään 27.1 moikkaamaan asukkia :) en o varma vieläkään oonko enemmän peloissani vai iloissani asiasta:D

Takaisin