Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Mansku!

Oli niistä vitamiineista puhetta. Otin joku kk sitten käyttöön ne minisunin raskaus ja imetys -vitamiinit, mutta ai että tekee tiukkaa niellä ne :D ihan jäätävän isoja möllyköitä! Oli siinä purkin kyljessäkin vaeoitus, mutta enhän mää sitä huomannut... :D onneksi D-vitamiinit saa purutabletteina. Ei varmasti tulis syötyä, jos ois nieltäviä.

Onnea Mansku! :)

miuk Ollut varmasti ikimuistoinen hetki kun pieni lähti kävelemään! Ihanaa! :)

Hauska tuo kiinalainen syntymäkalenteri! Meillekin olisi sen mukaan tulossa tyttö! :D

Aina kaikissa elokuvissa raskaus tajutaan siitä, kun juostaan oksentamaan. Lähes jokainen alkuraskaudesta kirjoitettu juttu korostaa alkuraskauden oireita jotka ilmestyvät tyhjästä jo ennen plussaa, eikä niinkään sitä, että toisilla taas ei ole mitään oireita (niinkuin mulla tähän mennessä, ei sitten minkäännäköisiä, todisteena vain vahvistuvat plussat!)
Summa summarum, pitää varmaan varata se varhaisultra, niin näkee tämän pienokaisen ja uskaltaisi luottaa ja uskoa, että kaikki on ja menee hyvin <3

Ja eilen aloin autossa itkeen ku näin et rekan vieressä oli koira irti ja kun sen omistaja tuli rekasta ja otti koiran kyytiin. Kaikesta sitä vollottaa :D Mies välillä katsooki et mikäs tuolla naisella nyt on :)

Oli pakko kattoo heti toi video, meni ihan kylmät väreet kun se laulu alkoi! :D

Hahahaha eikä, ei kai hormonit vähän jyllää? :grin

Olishan se varhaisultra mukava, mutta taitaa itsellä jäädä käymättä.. Täytyy yrittää uskoa, et kaikki on vaan hyvin..

Manipura, multi tabsin tabletit on kivan pieniä, jos tahtoo päästää itsensä helpommalla! :)

Ilmottautuisin joukkoon. Eilen tuli plussa kahteen testiin. Ensin tein apteekin ja sit viä clearblun testin. La olis vau.fi laskurin mukaan 7.9 mut se voi muuttua tietty.
Olo on tosi hölmistynyt kun en raskauteen uskonu tässä kierrossa ainakaan. Ollaan siis yritetty melkein 1,5v tätä pikkuista. Nyt tulin tänne kun läheisille ei uskalleta vielä kertoo ja jollekkin on pakko puhua :)

Kiitti. Tosiaan hirveellä vihalla tein eilen raskaustestin kun facesta näin että "taas" yks tuttu laitto vauvailmotuksen. Ajattelin et sais sit kunnolla itkee martyyrinä sitä ku ei oo taaskaan raskaana. Mut kävikin toisin. :)

Mä aloin kans miettiin tota alkuraskauden ultraa, mut saa nähdä mennäänkö. Miehelle se vois olla sellanen asian konkreettiseks tekevä asia, nyt se vaan hymyilee. :)

Teillä alkaa uusi vuosi ihan uudella asenteella sitten :) On kyllä hienoa kuulla etenkin pitkään yrittäneiltä hyviä uutisia <3

Niin alkaa. Nyt huolettaa tietty että pysyykö tää matkassa. Me kerettiin jo käymään Taysin lapsettomuuspolilla jossa hoidot olis alotettu helmikuulla. Nyt ei sinnekkään tarvi mennä. Mulla on ennestään 7v tyttö, jonka raskaus oli tosi helppo. Nyt toivon samaa, tosin yöllä oli huono olo ja vessassa kävin kaks kertaa.

Onnea Mansku! :)

miuk Ollut varmasti ikimuistoinen hetki kun pieni lähti kävelemään! Ihanaa! :)

Hauska tuo kiinalainen syntymäkalenteri! Meillekin olisi sen mukaan tulossa tyttö! :D

Aina kaikissa elokuvissa raskaus tajutaan siitä, kun juostaan oksentamaan. Lähes jokainen alkuraskaudesta kirjoitettu juttu korostaa alkuraskauden oireita jotka ilmestyvät tyhjästä jo ennen plussaa, eikä niinkään sitä, että toisilla taas ei ole mitään oireita (niinkuin mulla tähän mennessä, ei sitten minkäännäköisiä, todisteena vain vahvistuvat plussat!)
Summa summarum, pitää varmaan varata se varhaisultra, niin näkee tämän pienokaisen ja uskaltaisi luottaa ja uskoa, että kaikki on ja menee hyvin <3

Heppunen, mullakin ekan raskauden eka kolmannes oli hyvin vähä oireinen, niin muistan tuon tuskan!

Ja joku aiemmin kyseli, että onko ollut oireita, jotka kadonneet, niin eka raskaudessa juuri vatsan painon tunne oli, sitten se aika pian katosi ja sen jälkeen ainoa oire oli paisuneet ja vähän kipeät rinnat. Se oli raastavaa ja varhaisultra oli silloin tosi tarpeen omaa mielenrauhaa turvaamaan. Nyt taidamme jättää väliin. :)

En itsekään muuten menis varhaisultraa, mut oman mielenrauhan vuoksi menen. Kun kummittelee viime keskenmeno. Mut mies oli hakenut apteekin testin vielä, niin tasavahvat :) Kyllä me nyt porskutetaan loppuun asti! :)

Millä viikolla sinne varhaisultraan voi mennä? Itekkin alko houkuttaan. Tosiaan en ekassa raskaudessa menny kun perusultrat.
Tais olla jollain muuten puhetta niistä raskausajan vitamiineista, mulle apteekissa suositeltiin femibion valmistetta, on kuulemma tosi hyvä valmiste, hinnasta en sit tiiä. Mä oon nyt syöny yritysajan minisunin mamaa ja sit lisäks foolihappoo.

Takaisin