Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin no, oli salaiseen ryhmään pääsy huomenna tai viikkojen päässä, FB-säännöt pätevät silti. ;) Ja huomautan, että myös kyselyt fb-ryhmistä ovat kiellettyjä.

ReginaVeritas, täällähän jo voivoteltiinkin, että salaiseen ryhmään pääsyyn on vielä viikkoja aikaa.. Odotellaan, odotellaan :)

Voi mikä herkkyysilta! Esikoinen päätti pitkän odotuksen jälkeen alkaa kävelemään. Pojan silmät oikein loisti! Samalla mietin, että tässä mä katselen mun rakasta lasta rakkaiden ihmisten ympäröimänä (ollaan mun mummulassa) ja masussa kasvaa uusi. <3

Oooo, onpa hienoa! Sattuiko tosiaan vielä niin että oli enemmänkin perhettä paikalla? Se on iso juttu tuo etappi :)

Juu, mun mummu, vaari ja tietenkin mies oli paikalla. Huomenna tulee mun äitikin, niin näkee myös. Ihana, että just he olivat paikalla, kun ei välimatkan vuoksi nähdä kuin muutaman kerran vuodessa. :)

En oo vielä ihan kokonaan saanut tupakkaa pois. 3 kpl on mennyt päivässä. Hyvä alku

Uutena vuotena saa loppua kokonaan. Jos pahaolo säilyy niin ei ainakaan tuu napostelua tilalle. :grin

Hyvä te!! Huomenna teette siis tärkeitä lupauksia :) Ite vois harkita herkkujen vähentämistä. Lakkoon en pysty kuitenkaan :D

Mä päätin, että nyt ei ole herkkulakkojen tai muidenkaan aika, kun ruoka ei tunnu maistuvan.. Niin pakko syödä varmaan sitä, mikä uppoaa :)

Huh ei kyllä tunnu yhtään siltä että olisi raskaana..tai jotenkin epäuskoinen... jätettiin ehkäisy pois vuosi sitten ja nyt viime kierrossa laskin ensimmäistä kertaa ovulaation ja miehen kanssa päätettiin että jos ihan yrittämällä yritettäis ja näinhän se meni että jo pari päivää ovulaation jälkeen alkoi olee sellanen olo että ei voi olla totta :) perjantaina 19.12 tein testin joka näytti negatiivista ja mietin että no onpa kumma, kai kuvittelin sitten taaskin kaiken mutta menkkojen piti alkaa vasta su-ma joten en vielä hirveesti pettynyt.. 22.12 Testi näytti haamuplussan..mies ei uskonu että haalea viiva olisi varma plussa (hehheh) joten työpäivän jälkeen kävin ostamassa digitestin ja raskaanahan siinä luki :) Toissapäivänä tein huvikseen testin ja tuli vahva tumma viiva joten jotain on tuolla massussa tapahtunut :) 23.1 eka neuvola ja taidan kyllä varata yksityiselle ennen sitä varhaisultraan ajan kun tahdon tietää asuuko tuolla massussa joku! Liikaa lukenu kaikkee netistä vaikka sillä lähdetään että massussa loppuun asti kaikki hyvin ja 1.9 päivän tienoilla meillä olisi ihan oma ihana käärö :) Tämä on jännittävän mielettömän uskomattoman mahtavaa ja samalla niin tuskaisaa odottaa että jotain alkaisi tapahtumaan.. olis rv äkkiä sen yli 12 vkoa niin pääsis hengähtää ;)

Onnea Mansku plussasta :) ja yhdessä tässä kaikki kuljetaan kohti syyskuuta, parasta toivoen :)

Takaisin