Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oho! Esikoiseen (poika) täsmää. Keskenmenneeseen (tyttö) täsmää! Nyt ennustais tyttöä. Poika tosiaan jo on, niin olishan se mahtavaa saada tytär. :)

Hauskoja kaikki tuommoset! :) minulla ei kyllä oikeastaan ole mitään väliä kumpi sieltä tulisi. Eka kun on, niin ei väliä :)

Elokuisten puolelta tuon bongasin ja siellä oli ilmeisesti myös osunut kohdilleen hyvin. Hämmentävä juttu. Hauskaahan tuota on arvuutella vaikka sukupuolella ei olekaan mitään väliä. Ekasta en olis voinu kuvitellakaan että olis poika ja ultrassa se selvisi melko varmana tapauksena niin kyllä siinä hetken sai sulatella uutista. Nyt pidin itsestäänselvyytenä et poika tulis mutta tuo sopivasti availee silmiä taas :)

Eka meilläkin osunut oikein, tyttö. Nyt ennustais poikaa. Saa nähdä. :) Tavallaan toivon toista tyttöä, mutta ois kai se jännä olla pojankin äiti. Mies toivoisi poikaa.

Minäkin varasin neuvola-ajan, 6.2. jolloin on siis omien laskujeni mukaan 9+4, neuvolan laskujen mukaan 9+3, eli se perinteinen kuukautisten alkamispäivän mukaan laskettu antaa la:ksi 8.9. Itse lasken hedelmöityspäivän mukaan, kun olen siitä aika varma. No päivä sinne tai tänne. :)

Ketään ei oo vielä tullut vastaan jolla ei olisi osunut. Hmmm, täytyypä tehdä lisäkyselyä kaveripiirissä :)

Nyt minäkin uskalsin liittyä tänne syyskuisiin, vaikka pelko keskenmenosta siintääkin takaraivossa. Sain jouluaattona testiin negan, mutta tästä parin päivän päästä nega olikin muuttunut plussaksi! :)

Tervetuloa Frezza! Täällä ollaan kaikki yhtä varmoina ja epävarmoina vielä näillä viikoilla nauttimassa isosta pienestä salaisuudesta :)

Tervetuloa ja onneksi olkoon Frezza! :) eiköhän se pelko itse kullakin, mutta päivä kerrallaan.

Takaisin