Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä varasin sen ensimmäisen ajan, sillon taitaa olla rv 8+4, eli tammikuun lopulle meni :)

Jospa tuo kuukausi kuluisi nopeasti! :) Olen niin malttamaton, mutta mitä muutakaan voi odottaa kun toivottu esikoinen kyseessä! :D Toivotaan, että sinäkin saat ajan sitten nopeasti, kun pääset varailemaan!

Onneks pääsen ihanalle terkkarille, kun pystyn vetoamaan etten halua työpaikan viereisessä neuvolassa käydä, ettei kaikki saa heti tietää :)

Kiva kuulla! :) Olen kuullut kauhutarinoita mitä kamalammista neuvolatädeistä, joita ei kiinnosta työnsä ollenkaan, niin oli kyllä helpotus kun soitin omalleni ja hän vaikutti myös aivan ihanalta ja huolenpitävältä :)

Kyllä se pitää minusta olla sellainen sympaattinen ja ihana :) Edellinen oli just sellainen jaa en tiiä, ei niinkö auttanu huolissa

Olishan se aika tärkeää, että osuis semmonen mukava neuvolatäti. Muuten voi olla aika kurjaa :/

Saadaankohan me pian lisää syyskuisia? Aika alkukuulle ollaan kaikki tähdätty ja varmaan pian alkaa plussailla myöhemmätkin :)

Mulla on onneksi tiedossa aivan ihana neuvalatäti. Tosi semmonen armelias. Sanoi heti että nukut kun nukuttaa ja lepäät riittävästi. Niin ja että painosta on turha murehtia, se tippuu kyllä. Ja että jos vauva-arjessa siivoaminen tai joku muu vastaava jää niin don't worry, kaikki kuuluu asiaan. Sen naisen puheiden avulla oon onnistunut olemaan sekä rento odottaja että rento äiti :)

Eiköhän meitä joka päivä tule lisää :) Just tuollsinen neuvola täti on hyvä :)

Just tuommoisen itsekin tahtoisin neuvolatädiksi. Se vois rauhoittaa stressaajan hermoja. Ja eiköhän tänne hiljalleen eksy lisää plussanneita :)

Mulla vaihtui esikoisen aikana jatkuvasti niin se oli kurjaa. Nyt on onneksi tiedossa ihana täti

Pitäisi pysyä kaukana tuosta netistä, heti pelko perseessä et jos tuulimuna, kohdunulkoinen tai joku :D

Juu ei sais ollenkaan eksyy tutkimaan nettiä! Sen jälkeen voi kuvitella kaiken olevan vialla.. :D

Me muutettiin just, joten meillä vaihtuu täti. Jännittää, että miten kemiat kohtaa! Huomenna on mennään moikkaamaan ja uv-aattona nähdään meidän uusi omalääkärikin.

Ja joo, eiköhän meitä tänne vielä tuu, kun kaikkia syyskuisia ei oo ees tehty vielä ;)

Laitoin pregchekille kysymyksen tuosta :D Joko kaikki on päin pyllyä tai tuo testi on pyllystä :D

Hyvin samanlainen on mun viiva Davidin testissä. Jostain luin ettei niissä välttämättä koskaan vahvistu tasavahvuiseksi. Mietin myös että tekiskö jonkun muun merkkisen että sais vahvan viivan mutta sitten totesin että hienosti on vahvistunut tässä ajan kanssa ja eihän tuossa mitään epäselvää ole sen suhteen onko raskaana vai ei ;)

Takaisin