Syyskuiset 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja RouvaAA
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos vahvempi viiva muussa testissä vähentää stressiä, niin sanoisin, että 5e on halpa hinta siitä. Kukaan ulkopuolinen ei voi sanoa montako testiä on järkevää tehdä, joten hae ihmeessä varmistus jos yhtään tuntuu siltä :) Eihän sitä tehtyjen testien määrää tarvi kenellekään tunnustaa :D

Juu, itseään pitäis kuunnella ja mennä sen mukaan mikä tuntuu hyvälle :) mä olen sen kaksi tehnyt ja viikot näyttävä testi löytyy kaapista vielä.

Hiljalleen itse rauhoittunut ja hyväksynyt, että raskaana ollaan tällä hetkellä - miksi vielä murehtia huomista? :)

Plussahan tuo on :) Ja niinhä tutullaki oli koko ajan ns. haamu ja vauva syntyi :)

Hei! Ensi kertaa täällä. Tänään testattu selkeä plussa ja laskettu aika oletettavasti 7.9. Tulokas on meidän toinen, esikoinen syntynyt 08/11. Toisella yrityskierrolla tärppäsi.

Oireet on olleet nyt pari päivää vahvat. Jouluna vielä ajattelin, että eipä tainnut tärpätä, mutta sitten tapanina mieleen alkoi hiipiä aavistus, että entä jos sittenkin... Ja se eka oire, joka alkoi mietityttää oli voimakkaat aivastukset ilman flunssaa. Sitten ilmaantui painon tunne alavatsalle, joka jatkuu edelleen. Ja nyt on myös rinnat TODELLA kipeät ja raskaan tuntoiset. Yksi ilta piti myös oksennusta nieleskellä koko ilta. Eilen puolestaan iski täysin vetelä olo, joka veti hetkeksi petiin uinumaan.

Toissa aamuna testasin tosi haalean haamun First Signalin kasettitestillä ja tänään saman merkkisellä testillä sitten ihan selkeän. Jännittävää, tästä se uudenlaisen elämänvaiheen omaksuminen alkaa.

Tervetuloa Belle_a! :) Itsellä tuli just kahvista öklö olo, eli heihei kahvit :)

Joo itsekin ennen mietin et voiko olla,mut voi! Onneks yksin töissä niin saa välillä istua ja nieleskellä pahaa oloa :D

Onnea Belle_a plussasta ja tervetuloa! :)

Minulle ei meinaa maistua oikein mikään ruoka. Pop cornit ja eila plus maitokaakao. Niilläkö tässä pitäs elää? o_O

Sinun pitää kokeilla kaikkea mikä maistuis :) Iteki jännään et millo tulee himot johonki ruokaan :D

Pregcheckin ohjeistuksessa muistaakseni sanotaan, että viivan värin voimakkuudella ei oo väliä. Plussa mikä plussa, kun viiva on selkeä. ;)

Vertailuksi, mulla näytti perjantai-aamuna tältä, silloin 4+1. Ylempi pregcheck, alempi rfsu. Rfsu:n testi ei oo niin herkkä, eli siinä sen takia haaleampi viiva. :) Uudelleen en oo testannut, mut meinasin kyllä jäljelle jääneen rfsu:n testin tehdä ku päästään viikonloppuna kotiin.

Liitteet

• WP_20141226_002.jpg
    WP_20141226_002.jpg
    494 KB · Katsottu: 31
Tässä minun testeistäni kuvat. Toissapäivänä oli siis todella haalea haamuviiva!
ImageUploadedByVau Foorumi1419935963.202449.jpg

Takaisin