Syyskuiset 2015

Mekin ollaan monta kertaa, kun muksut on ollu pieniä, leikillämme naurettu, että aatteleppa, jos näitä olisi kaksi. Enää ei naurata :D
 
Tervetuloa mukaan angelique! :) Mun äitini oli nähnyt unta että mulla oli kaksi pientä tyttövauvaa, mutta yksi tuolla vaan köllötteli. Onnea tuplista, ei taidakaan kovin montaa kaksosten odottajaa meissä syyskuisissa olla?
 
Omien laskujeni mukaan kahdet kaksoset. Toistaiseksi :wink meillekin ensimmäisellä kerralla kirjoitettiin neuvolakorttiin yksisikiöinen raskaus. Viikko myöhemmin löytyi sitten toinen lääkärineuvolassa.
 
Olisi se kyllä aikamoista, kun tulisi kaksi kerrallaan. Voin kuvitella sitä "ööh, mitääh, wouu"- fiilistä mikä ainakin itselleni olisi iskenyt, jos kaksi olisi ollut :D
 
Isän puolelta on minun suvussani paljon kaksosia. Äidin puolelta ei yhtään. Miehen suvussakaan ei äidin eikä isän puolella ole kaksosia.
 
Siis mitä ihmettä! Eka todetaan kuolleeksi ja sit löydettiinkin syke. Johan nyt on. Toivottavasti kaikki hyvin siellä.
 
Ellapas, onpas sua taas koeteltu! Toivottavasti nyt kaikki kuitenkin hyvin ja on pienen elämä vain alkanut luultua myöhempään :)
 
No ilmankos ei ellapas vielä viime viikolla sydän sykkinyt, kun oli niin pieni.
 
Niinpä piti olla jo viimeviikolla jo.6+5 mutta ei ollutkaan lääkäri totes ettei ole mahdollista että olis hedelmöittynyt myähemmin vaan suoraan kuollu tänään oli ihan erillainwn tohtori:)
 
Jyväskylässä ei yhellä yksityisellä oteta varhaisultraan mielellään ennen kun on viikkoja 8 ettei käy noin. millaisia teillä on työpaikat/koulut että vaikuttaako raskauteen?
 
Mulla on 2kohdunulkoista takana niin piti sijainti tarkistaa heti etten menetä toistakin munasarjaa:)
 
Ihanaa ellapas, että nyt löytyi elämää ja oikeasta paikasta! Nyt paljon tsemppejä ja toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa :)
 
Takaisin
Top