Syntyneet syysvauvat

Onnea EeVei!! Meillä taisi olla about sama laskettu aika (mulla 18.9.)? Konkretisoitui kyllä taas, kuinka lähellä synnytys alkaa olla...
 
Kiitos kaikille! Tämä on ollut kyllä yhtä onnenpolkua kun kaikki on mennyt niin hienosti! Jo toisen vuorokauden uskomaton saavutus on ollut se että "tää meidän 33-viikkonen täällä imee tissiä ku 35-viikkonen konsanaan!" (Pullomaitoa menee vielä pääosin ja välillä loput nenämahaletkulla ettei liikaa väsy) Hyvin nopeutti maidonnousua, ku se muuten on aika haastavaa ku joudun ite tekemään siinä ison osan vauvan työstä.. Mut onneksi mun maito on varsinaista ternimaitoa, ihan keltaista :wink ja kyllä vaavin suurta herkkua!. Muutenkin päivän tunnuslauseita on ollut "Hän näköjään taas luulee olevansa ikäistään vanhempi!" Kun on niin jäntevä ja nostaa päätään niin topakasti vatsallaan ollessa! Nyt yöllä saatiin jo glukoositippa pois kun sokeritkin on niin hyvät, vau!!! Ja huomenna jos vielä lääkäri antaa luvan ja kaikki hyvin, päästään täältä jo siirtymään Jorvin sairaalaan jatkohoitoon... Tai hän pääsee, mie pääsen jo kotiin :Heartred
ImageUploadedByVau Foorumi1375576103.570549.jpg


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Onnea koko perheelle pienokaisesta! :love7

Hienoa lukea että teillä menee noin hyvin!
 
Piti ihan hierasta silmiä että syntyneet, no joku varmaan on jo vaan valmiiks tehny tämmösen. Eikä mitä, IHAN oikeesti syntyny jo yksi pieni! Ihan hirmuisesti onnea!!! :)
Kiva että on kaikki kunnossa ja on niin sulonen kuvassa, piti hetken kattoo et mikä tossa kädessä on kunnes tajus että sormi. :grin
 
Uskomatonta kattoo tota kuvaa pienestä vauvasta ja miettiä että omassa mahassa on samanlainen! Ei vaan pää oikein jotenkin ymmärrä, oon ukollekin näyttäny ja selittäny että mieti se on pieni vauva mun mahassa! :love017 On kuulemma jo ehtinyt sitä hetken aikaa tässä jo miettimään... :laughing002
 
hui, apuva. Tuntuu että ite en oo kyllä yhtään valmis vielä synnytyspuuhiin. Ja onhan se kaikin tavoin toivottavaa ettei vielä tulis. Parempi niin vaaville. Mutta iso onnenrutistus myös minulta! Hienoa että kaikki on mennyt hyvin! :gen014
 
Oi Onnea koko perheelle pienestä nyytistä! Mahottoman suloinen! :)
Ihanaa että kaikki on mennyt hyvin ja varsinkin että pääset jo kotia toipumaan ja pienikin voi hyvin että pääsee vaihtamaan sairaalaa! Ihanaa! :))
 
Heippa! Tänne on myös syntynyt vauva, pikkunen tyttö Tiistaina 13.8 (la oli 2.9) rv 37+1 käynnistyksen tuloksena:) :Heartred
2285g ja 46cm
Yhteensä synnytys kesti n. 8h30min josta ponnistusvaihe pitkittyneenä 1h20min
kirppu autettiin ulos imukupilla. Aika monta tikkiäkin ommeltiin, mutta kaikki on sen arvoista!! :Heartred
Vauva voi hyvin ja on kovin virkeä. Rinnallakin saattaa viihtyä melkein tunnin:)
 
Onnea pikkuisen johdosta! :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top