Syntyneet syysvauvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Poika syntyi 30.9. Paino 2980g, pituus 48cm/rv 40+4/ alateitse. Laitan synnytykseen menneitä aikoja, kunhan tiedän viralliset luvut :) Synnytys oli mielestäni helppo ja siitä jäi positiivinen mieli.

Oho! Siis valehtelin nuo raskausviikot. Siis oikeasti 40+5 syntyi. Kiitos onnitteluista :)

Meille syntyi kaunis ja terve tyttö 16.9! Paino 3350g, pituus 51cm, pää 34cm. Rv 41+1.

Vesien menosta syntymään kului 3,5 vrk. Synnytyksen loppumetreillä touhu oli jo tosi väsynyttä mutta jaksoin ponnistella tytön maailmaan puolen tunnin ponnistuksilla. Muutama hassu ommel alakertaan.

Onnea muillekin äideille! :)

Poika syntyi tänä aamuna, rv 42 tasan.Käynnistys aloitettiin maanantaina ja vedet menivät eilen klo 16.Siitä 9 h kipeitä supistuksia 2min välein, epiduraalin sain yhden jälkeen yöllä.Sen turvin sain hetken nukuttua ja kohdunsuu aukesikin unen aikana nopeasti.Ponnistusvaihe kesti muistaakseni noin 40 minuuttia, ja poika "putkahti"maailmaan.Painoa 4190 g ja pituutta 54 cm.Itse repesin niin pahasti, että minua kursittiin spinaalipuudutuksessa leikkaussalissa kasaan kolmisen tuntia...Nyt olen kyllä todella kipeä ja väsynyt, mutta synnytys jäi mieleen positiivisena kokemuksena. Ja vauvakin on aivan ihana:)

Rakas poikamme syntyi 21.9 kiireellisellä sektiolla mitoin 3325g/51cm/35cm. Hän menehtyi lastenklinikalla 25.9 aamuyöstä sylissäni.

En koskaan tule unohtamaan niitä kolmea päivää jotka hänen kanssaan saimme viettää. Nyt on suuri suru ja kova ikävä, mutta elämä kantaa. :angel13

Onnea AinoS ja Hannatuuli! :)

Minsca, kyyneleet kiiluu täällä silmäpielissä ja itkettää ihan hirveesti. Otan kovasti osaa suruunne, enkä voi koskaan käsittää sitä menetyksen tunnetta. Tuttavallani kuoli vauva vuosi sitten, ja se on kovasti mielessä itselläkin. Toivotan kaikkea parasta ja paljon paljon jaksamista surun keskellä. <3 Jos jaksat ja haluat, kertoisitko mitä tapahtui?

Takaisin