Ja oltiin näköjään siis molemmat Fuyun kanssa myös Kättärillä synnyttämässä - hauskoja yhteensattumia! Mä tosin tulin sinne torstaina aamuseiskalta ja tyttönen syntyi vasta illalla kasin jälkeen, koko päivä meni siis synnytyssalissa...
-mirtsu-, hahaa! :) Mä taisin päästä just siinä seiskan maissa salista osastolle. Vietin salissa tosiaan aikaa keskiviikosta klo 11 sinne torstaihin klo 7 saakka. Ja tuota ennen olin ollut maanantaista lähtien osastolla 4. Milläs osastolla sä olit, siis synnytyksen jälkeen? Olin lauantaihin asti sairaalassa.
tuhti tyttö syntyi tänä aamuna klo. 6.15. painoa 4450kg ks pituutta 51cm. rv.40+2 ja koko rumba ohi neljässä ja puolessa tunnissa. synnäri Jorvin sairaala:-)
tuhti tyttö syntyi tänä aamuna klo. 6.15. painoa 4450kg ks pituutta 51cm. rv.40+2 ja koko rumba ohi neljässä ja puolessa tunnissa. synnäri Jorvin sairaala:-)
Hennarii / 10.10. / en muista tähän hätään / tyttö (tyttö) / pituutta ei ole vielä mitattu / 3740 g/ alatie, imukuppi / synn. keston epävirallinen arvio 14 tuntia/ LA 16.10
Meidän vaavi on tehohoidossa :( Minäkin melko sairaana. Jospa tämä tästä...