Syntyneet lokakuun ihmeet<3

onnea triljoonasti kaikille mammoille pikkusten syntymän johdosta ja tsemppiä niille joilla on vielä loppurutistus edessä <3 ginessa pyöräytti sitten lähes saman kokosen tytön kun tääkin mami :-) menikö synnytys hyvin? meillä meinas vähän hartiat kinnata kiinni ja ponnistusvaihe tuntui ikuisuudelta....oli kuitenkin vaan kymmenen minuuttia :-)>
 
Myrsky, hartioista juu meinas vähä kinnata,
mut kaks minuuttia niinkuin edellisestä oli ponnistusvaihe ;)

Meinaatko Myrsky vielä tehdä lisää lapsia ? :)
Mulla tuli tänään ihan itku että tähän se jää..(mutta on nää niin ihania <3)
Kuvan laitoin fb:n puolelle :)
 
GINESSA: Suuremmoiset onnittelut tännekin Tytöstä emoticon
Ihanaa vauva-arkea teille!!!!

Yönsäde ja Teräsmies 9kk+3vkoaemoticon
Melskeessä mukana:
Poika v.-95
Tytöt v.-05,v.-06,v.-08 ja v.-09
 
ginessa huh huh sait kahdessa minutissa justiinan ponnattua pihalle...wau

mulla tuli Hugo kahessa minuutissa ja siks tytsyn ponnistusvaihe tuntukin ikuisuudelta.

Joo lisää vaaveja ainakin yhden vielä haluisin, mutta isäntä ilmoitti että nyt loppui.
Ja se on sen verran tosissaan tässä asiasiassa, että mullakin meinas itkemiseksi mennä kun asiasta oikein keskusteltiin


taidan olla vielä hormonien pyörteissä, kun näin herkistelen....mutta toki toi tuntuu liian lopulliselta päätökseltä kun mies puhuu sterilisaatiosta.

ihanan kuvan olit justiinasta laittanut <3
 

Napero/ 21.10. / 41+5 / poika / 51cm / 3225g / alatie / "24h24min "?/ 20.10

Poika syntyi niin vähän arvelinkin, että on tulossa pieni pomppuli. Synnytys meni loppujen lopuksi luomuna ja 2ja 3vaihe kesti yhteensä n puolisen tuntia, joten kiire tuli.  Kipu lääkettä en ehtinyt saada edes leikkaus viiltoon, joten voitte arvata, että huusin, kuin syötävä.

 
Outolintu/ 28.10/ 41+5/ tyttö/ 51cm/ 3770g/ alatie/ käynnistetty/ 6,5h/ 16.10

Käynnistys aloitettiin jo tiistaina 25.10, mutta vasta 28.10 alkoi kunnolla tapahtumaan ja siitä sairaalassa laskettu synnytyksen kesto 6,5h.

Sairaalassa vierähti viikko, mutta nyt viimein saatiin nyytti kotiin <3
Vauvan tuoksuista arkea kaikille!
 
Karjakat / 30.10. / 40+1 / poika (poika) / 53 cm / 3855 g / alatie / 7 h 47 min vesien menosta (supistuksia monta vrk!!) / 29.10.

Vaiheet:
I vaihe: 9:15
II vaihe: 00:22
III vaihe: 00:14

Mulla oli se kellon siirto just tuona yönä ku synnytin.. oli "kiva" katella ku klo tuli 04 kun se pysähty tunniksi odottamaan sitä siirtymistä... en oo niin tarkkaan vilkassu et kuinka ne on ottaneet sen noissa laskuissa mukaan.. Kipuilinko siellä tunnin muka liian vähän nyt vai...
 
sannamaj / 8.10. / 40+3 / poika (poika) / 53cm / 3990g / kiireellinen sektio / 17h avautumista ekasta lapsiveden tihkumisesta + sektio / 5.10.

Hupsista hei, hoksasimpa tuossa äsken, että on tää foorumi unohtunut ihan täysin.. :)
 
janet_  /22.10/ 42+1 /tyttö (tyttö) / 50 cm / 3170g / käynnistetty alatiesynnytys+hätäsektio / 12h kalvojen puhkaisusta
 
grace/3.11/42+1/poika/49cm/2870g/käynnistetty alatie/reilu 2vrk lapsiveden tihkuttamisesta/"varsinainen" kesto 14h33min

Mulla käynnistettiin jollain uudenlaisella menetelmällä, sellanen virtsakatetria muistuttava katetri laitettiin kohdunsuulle. Katetrissa oleva ballonki täytettiinb 20 ml keittosuolaa, joka sit alkaa avata sitä kohdunsuuta. Tuossa vaiheessa tilanne oli sormelle auki ja kanavaa vielä melkeen 3cm jäljellä. 8h ballongin laitosta kanava oli hävinny ja reilut 4 cm auki ja siirryttiin saliin. Melkeen heti alko säännölliset supistukset jotka sit tiheni pikkuhiljaa. Katoin vierestä pari päivää ku huonekavereilla yritettiin Cytotecilla käynnistää ja onneks ei siihen alettu mun kohalla. Melko hidasta hommaa tuntu olevan melkeen kaikilla. Mulla tuo ballonki kyllä toimi tosi hyvin!
 
iita/ 3.11./ 40+4/ poika (poika)/ 49cm/ 3092g/käynnistetty alatie/ensimmäinen pilleri 1.11. 12.20/ varsinainen kesto säännöllisistä supistuksista 20h 15min/ LA 30.10

Eli ei oo joo mitään nopeaa puuhaa  tolla Cytotecilla käynnistellä :/
 
Minnni / 21.10. / 39+6 / poika (poika) / 48cm / 3530g / alatie - käynnistetty / 2h30min / 22.10
 
Takaisin
Top