Syntyneet lokakuun ihmeet<3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rosalina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Fuyu/06.10.2011/39+1/Tyttö(tyttö)/49cm/3100g/alatie/11h/12.10.2011

Paljon Onnea kaikille!

Pääsitkö Fuyu kättärille synnyttämään? Käytiin noin viikko sitten katsomassa pikkuserkun tyttöä, silloin oli esto päällä. Kaikki vuodepaikat oli täys.

Tässä vielä itse odottelen sitä päivää kun pääsisi synnyttämään

Meillä ehdittiinkin syntyä juuri ja juuri syyskuun puolella :) 

Esterita / 30.9. / 39+1 / poika / 50cm / 2,78 kg / hätäsektio / n. 13h / 5.10.

Onnittelut mirtsu!!! emoticon Teillä Fuyun kanssa oli sama LA ja samana päivänä kumpiki sai tytön!:) Hih<3

Ihanaa ko täällä alkaa tapahtua.....!!!!=))

MammaLeijona: Joo, Kättärillä synnytin. 5. - 6. pvän välisenä yönä oli synnytyssalit suorastaan tyhjät ja osastollakin tilaa!

Ja oltiin näköjään siis molemmat Fuyun kanssa myös Kättärillä synnyttämässä  - hauskoja yhteensattumia! Mä tosin tulin sinne torstaina aamuseiskalta ja tyttönen syntyi vasta illalla kasin jälkeen, koko päivä meni siis synnytyssalissa...

-mirtsu-, hahaa! :) Mä taisin päästä just siinä seiskan maissa salista osastolle. Vietin salissa tosiaan aikaa keskiviikosta klo 11 sinne torstaihin klo 7 saakka. Ja tuota ennen olin ollut maanantaista lähtien osastolla 4. Milläs osastolla sä olit, siis synnytyksen jälkeen? Olin lauantaihin asti sairaalassa.

tuhti tyttö syntyi tänä aamuna klo. 6.15. painoa 4450kg ks pituutta 51cm. rv.40+2 ja koko rumba ohi neljässä ja puolessa tunnissa. synnäri Jorvin sairaala:-)

tuhti tyttö syntyi tänä aamuna klo. 6.15. painoa 4450kg ks pituutta 51cm. rv.40+2 ja koko rumba ohi neljässä ja puolessa tunnissa. synnäri Jorvin sairaala:-)

Paljon onnea Myrsky!!!emoticon

Aika reippaan kokoinen tyttö:) (tosin paino tais olla 4450 grammaa, ei kiloa;D Sattuuhan noita kirjotusvirheitä..!)

ONNEA Myrsky pienestä tytöstä
Nyt en muista menikö sulla viimeks yli?
 Ei säry ei, ja tuon kokoista uskaltaa jo pitää sylissä

Fuyu:

No, me ollaan sit tehty melkein "läpsystä vaihto" synnytyssalin ovella . Me oltiin osasto 6:lla ja päästiin su-iltana kotio.

Hennarii / 10.10. / en muista tähän hätään / tyttö (tyttö) / pituutta ei ole vielä mitattu / 3740 g/ alatie, imukuppi / synn. keston epävirallinen arvio 14 tuntia/ LA 16.10

Meidän vaavi on tehohoidossa :( Minäkin melko sairaana. Jospa tämä tästä...

Hennariille isot onnittelut pienestä prinsessasta, ja sekä äidille että vauvalle paljon voimia ja pikaista toipumista!!! emoticon

Takaisin