Tänne syntyi sit aivan järkyttävän synnytyksen seurauksena poitsu, 16.10. klo 3:27 (rv 40+3), paino 3,785kg ja pituutta 53 cm. Noh kaiken uurastuksen jälkeen on tuo vaan niin ihana, pieree ja hikottelee.
Onnea ccix! Kunhan jaksat niin kerro enemmän synnytyksestä.
Mulla on nyt 39+5 ja limatulppa irtosi yöllä, päivällä vähän jotakin limavuotoa ja heikosti supistelee. Vitsit että olis aika jees päästä jo liittymään vauvan saaneiden joukkoon, ihan hiljenee koko raskaus-osasto. Vertaistuki on poissa!
raskausdiabeteksesta.mulla on ollut se jokaisessa kolmessa raksaudessa ja kaikki vauvat suht pieniä. ja kilojaki itelle tullu eriävät määrät. ei se oikeestaan johda mihinkään.jonkun joskus oon kuullut sanoneen että ne keillä on paastosokerit kohollaan niin se kasvattas vauvaa ns. sokerivauvaksi mutta ne keillä heittelee vain ruoan jälkeiset arvot niin vauva ei kasvais isoksi. mulla on aina ollu paastot hyviä. esikoinen paino 3390g, toinen 3095g ja tää pienin hieman ennenaikasena 2355g.ekassa mulle tuli kiloja 7kg,toisessa 15kg ja tässä kolmannessa ehti tulla vaan 2kg. lyhyesti siis sanottuna mulla ei oo isoja vauvoja vaikka radi ollutkin. enkä kaikista oo itsekkää valtavaks kasvanu.
Vihdoin pääsin nettiin kun kotiuduttiin. Koitin saada koneen sairaalaan keskiviikkona mutta netti ei toiminut huoneessa.
Eli ilouutiset :) Kaikki alkoi maanantaina kun menin sairaalaan ja matkalla sinne alkoi tihkua vähän lapsivettä kävellessä. Jäin sitten heti aamun tarkastuksen jälkeen sairaalaan, sain huoneen ja siitä se sitten eteni.
Ihana pieni poika syntyi rv40+1, 14.10.2014 aamuyöllä klo 3.54. Hän painoi 3330g ja oli 48cm pitkä :)
Voin kertoa lisää synnytyksestä myöhemmin mutta aika hurja kokemus se oli kun synnytys eteni yhtäkkiä niin nopeasti etteivät he ehtineet antaa minulle mitään puudutusta tai epiduraalia. Olivat puhuneet että nukun yön yli ja sitten alkaa tapahtua. Poikaystävä kun tuli yöllä sairaalaan niin kuuli minun karjuvan ja huutavan jo sairaalan pihalta asti :) Loppu hyvin kaikki hyvin Kotiuduttiin tänään.
Onnea ccix! Minunkin synnytys oli kyllä aika hurja. Huusin enemmän kuin lapsi hänen syntyessään. Mutta se nyytti joka sieltä tuli oli niiiiin ihana. Aivan uskomaton tunne olla tuon pienen olennon äiti
Kovasti onnea ccix ja mmmustikka!!! Hyva etta loppu hyvin, kaikki hyvin. Luen noita synnytystarinoita vasta sitten jalkeen pain.
Samoin taalla alkaa tuntumaan etta sais tulla jo kaveri ulos kun silla loppuu tila ihan kokonaan.
Poika 3550g 51cm, pään ymp. 34,5cm. Eilen ballonki, tänään kalvojen puhkaisu ja siitä 9h oli poika sylissä. Synnytys meni paremmin kuin hyvin, voisin tehdä sen heti uudelleen! Viikot 39+1, verenpaineen vuoksi käynnistys.
Nythän täällä putkahtee pieniä :) onnea kaikille tasapuolisesti... alan nyt vasta pikku hiljaa tajuamaan, mitä eilen tapahtunut, mut toivon et pääsisin tänään tai viim huomen jo kotiin. En tosiaan hallitse näitä sairaalaoloja.
Onneksi toimii netti, voin jännäillä täällä foorumin tapahtumia (: