Syntyneet lokakuiset vol. 2

Onnea Jannuka :)

Joo, eihän se syöminen oikeesti vaikuta kuin joissain tapauksissa. Mulla radi, mut arvot pysyneet niin hyvinä ettei siitä kyl voi johtua. Lääkäri on sanonutki, että mulla on vaan taipumus saada isoja lapsia ja ne myös mahtuu hyvin syntymään kun on tilava lantio :)
 
Ekassa raskaudessa lihoin ahmimatta 16kg ja poika oli syntyessään 3,7kg, nyt ahmimalla kaikkea, en ole saanut painoa kuin kilon verran ja painoarvio oli "hieman edellistä pienempi". Et en koe ruoan vaikuttaneen :eek:
 
Meidän neiti oli pieni, vaikkakin täysin keskikäyrällä. ja se on perinnöllistä, minä olin syntyessäni pieni ja niin oli miehenikin. Ja synnyimme molemmat viikolla 39, kuten myös meidän tyttö. Hassu sattuma!:)

Onnea kaikille synnyttäneille! Siitä se uusi elämä alkaa.:)

Tsemppiä kaikille odottajille! Nauttikaa vielä loppuviikoista ja ottakaa ilo irti parisuhteesta. Niin ihanaa kuin vauva-arki on ollutkin, lepoa tarvitaan paljon ja elämä tietenkin pyörii pikkuisen ympärillä.:) Leffaan ei ehdi eikä jaksa lähteä vielä hetkeen - jos nyt hammaslääkäriin pääsisi syöttöjen välissä joku päivä.:wink

Ja kiitos syksyinen tästä ketjusta
 
Onnittelut Jannukka! Vauvojavauvojavauvoja, lisäälisäälisää! :)

Täällä ilmoittautuu kanssa yksi pikkujätin kasvattaja. Radi minullakin, mutta lääkärin mukaan suuri koko ei johdu siitä, koska sokeriarvot pysyneet suht koht hyvinä. Ultrauksen mukaan menee kyllä yli neljän kilon riippuen sitten tietysti, missä vaiheessa päättää syntyä. Yksi kaverini sanoikin, että vauvani kerää talvivarastoa, mutta mitenkäs saisi pienelle kommunikoitua, ettei tarvitse, kyllä äiti pukee hänelle sitten vaatettakin päälle :p
 
Onnea ja ihanaa vauva-arkea nyt myös lupulle ja jannukalle :Heartred :)

Itsellä 38+1 ja luulen että ainakin siihen laskettuun aikaan mennään ja ehkä vähän ylikin; lähinnä jännään sitä että tuleeko loka vai marraspoika maailman meiltä ^_^
 
Meille syntyi pieni poikanen 11.10.14, klo 23.33! Viikkoja oli kasassa 37+6. Vauva painoi 3075g ja pituutta oli 49cm. Pisteitä saatiin 9. :) Kokemus oli kaikinpuolin hyvä. Kannatti kärvistellä kotosalla jatkuvien supistusten kanssa koko viime viikko. :D
 
Onnea Jannukka, MinimiMimni ja Sultti! Tsemppiä kaikille vielä odottaville: Pitäkää minut mielessä: Vauva syntyi kaksi tuntia ennen sovittua yliaikaiskontrollia.. :D
Niin ja kiitos onnittelijoille kovasti - olette ihania! ♡
 
Onnittelut kaikille käärön saaneille :). Olen ollut taustalla seuraamassa teidän kaikkien odotusta aivan plussauksesta saakka, oma laskettu aika on sunnuntaina. Oman raskaushistorian vuoksi, en missään vaiheessa uskaltanut liittyä keskusteluihin mukaan. Vaan elin etänä mukana ja sain siten paljon vertaistukea. Tulin ehdottamaan teille jos jaksatte niin kirjailkaa synnytyskertomuksianne. Niitä on aina mukava lukea ja niistä on aina paljon apua vielä odottaville! Onnea ja iloa vielä teille/meille kaikille :) !
 
Takaisin
Top