Syntyneet lokakuiset vol. 2

Munkin kaverit ja kaverinkaverit, olen huomannut, useimmat saanut pojan kans! Ja hurjasti vauvoja tullut, pari tyttöä muistan.
Onkohan jollain isommalla asialla vaikutusta tähän :p vaiko sattumaako vaan?
 
8/8 meidan synnytysvalmennusryhmasta sai pojan. Joku arveli etta nopsat siittiot tuottaa poikia ja hitaat tyttoja. Poikia syntyy suhteessa enemman kun naiset elaa kaemmin. :)
 
Mun kaveripiirissäni on pääosin vain tyttövauvoja, kahdella on poika. Ja meilläkin on tyttö. :) Siinä mielessä helppoa, että vaatteita voi kierrättää. :wink
 
Mun kaveripiirissä näin yleisesti ottaen pelkkiä tyttöjä :D tosin en hirmusti ees tunne perheellisiä ihmisiä, tai siis ei ole kaveripiirissä. Mut tää meidän lokakuu oli kyllä selkeä poikakuu :) jos ja kun vertaa täällä foorumilla muihin kuihin, paljon tasasemmin tullut molempia :)
 
En oo laskenu mut huomannu kyllä. Tuntuu et meillä on ainoo tyttö kun täällä on jutusteltu. :D
 
Vieläkös tuota listaa päivitellään? Muutaman kuukauden myöhässä, mutta rekisteröinkin itseni vasta viime kuussa foorumille :P

Jos päivitetään niin meidän tyttö syntyi 13.10. painoa oli 3450 g ja pituutta 49 cm :)
 
Se oli ihanaa jännittää ketä seuraavaksi synnyttää ja kuinka ne meni yms! Tää sivusto on muutenkin ollut ihan huippu, mä ainakin oon saanut paljon vertaistukee ja iloa päiviini lukemalla ja kirjottamalla teidän kanssa raskauden aikana ja nyt edelleen. KIITOS!
 
Takaisin
Top