Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä edelleen oltas enemmän ku valmiita lähtöön..itkun kanssa ja paniikissa ja pelkopersiissä kyllä sitte varmasti lähen ku se hetki koittaa mut tahon jo tuon mussukan tälle puolelle!

Samoja fiiliksiä. Meille kaikki soittelee vuorotellen "kuulumisia"=onko lähtö lähellä?

Hinku aloittaa yhteinen vauva-arki♡

Olihan meitä vielä hurja joukko odottajia! Katotaan kenellä menee kesäkuisiin, mutta palstaa en kyllä vaiha vaikka syntyis syksyllä! :)
Mulla jos käynnistykseen menee, niin ihan hyvin voi mennä kesäkuun alkupäiviin, jos eivät heti ens pe ota kontrollista sisään. No katotaan ja toivotaan että syntyis ennen.
Toivottavasti nyt tälle viikkoakin tulis lisää vauvvoja!! :)

Ja Muruska tietysti vielä lisää listaan(sori). Olen alkanu ihan pikkasen olee marttyyri, et oon saleen vika ja yksin täällä, mut ku mietti ketä kaikkia tänne kirjottelee ni helpotti. Meitä on muuten ylipäänsä aika monta täällä foorumilla!

Mullakin on sellainen tunne et kesäkuulle menee. Ei ole väihäisimpiäkään synnytysoireita ilmassa.

Tänään oli mun veikkaus et poju syntyy! Mettään meni nii että hujahti! Realistisempi vois olla et syntyy 21.6!

Mulla yliaikaiskontrolli varataan tiistain neuvolassa perjantaille eli jos sillon ei käynnistetä ni menee kesäkuulle (pääsisinpä silloin ehkä niihin ylppäreihin :p). Mie tähtään viikonloppuun! Se ois tosi hyvä aika! Tuntuu kyllä ku toi laskettu aika meni ohi et tää pysyy mahassa ikuisuuden!

Mut tuskinpa ku se revitään tuolta pois vaik väkisin kesäkuun alussa. Kattelin muuten nyt myös että tää on sit kaksonen varmasti horoskoopiltaan:
"Kaksoslapsi (21.5.–21.6.) Kaksosen talossa ovet paukkuvat, puhelin soi, tekstiviestit piippaavat – koko ajan. Kaksoslapset ovat hyvin seurallisia ja sosiaalisesti verkottuneita. Vanhemmilla pitäisi olla silmät myös takaraivossa – kaksoslapset ovat kaikkialla samanaikaisesti."

mullakin voi hyvinkin mennä kesäkuun puolelle... ois se kyllä kiva jos ei menis, vaik ei sil sinänsä kai väliä oo. mut ei ainakaa tunnu yhtää synnytykseltä :D ja välillä (lue:joka päivä jossain vaiheessa) unohdan, että ollaan jo niin pitkällä et periaatteessa se voi syntyä koska vaan, vaikka NYT --- tai nyt??!

kaksoslapset ovat kaikkialla samanaikaisesti :) no kiva! haha. vauva aika menee varmaan viel ihan ok, mut sit ku lähtee liikkumaan, pitää varmaan oikeesti asentaa jotku kamerat kotiin et näkee joka paikkaan saman aikaisesti :D

Mie muuten ennen esikoista toivoin kevätvauvaa, nimenomaan härkälasta (Jooh, en enää usko niin vahvasti horoskooppeihin mutta..)..
Sainkin sit kuitenkin neitsyen ennen härkää ;)
Nyt meitä on talossa, kauris ja vaaka (vanhemmat), neitsyt, härkä ja vesimies (lapset)! :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä on nyt kaikki 40vklla vähintää,että nyt pusketaan beibejä viikonloppuna mAaaailmaa! eikö ne näin helteellä halua syntyä :o

Mutta viikonloppuna on Suomen pelejä. Ei sitä silloin jouda synnyttämään :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä oltas valmiita lähtöön, vaikka heti. Meillä ku ei sitä jääkiekkoakaan seurata ni hyvin joutas. :rolleyes:

Milleri ja muut, kohta te pungette niitä meloneja perseen suuntaan (siltä se tuntuu) :grin ja teillä on oma nyytti kainalossa. Mä olin huhtikuisissa viimeisten joukossa kun la 30.4 ja uskoinkin yli ajan menevän, se ehkä helpotti mua vaikka olinkin aika rampa lopuksi, mutta toisaalta oli kivaa olla myös raskaana.

P.s Täällä kaksonen, vesimies ja pikkuneiti härkä

Ihanaa odotusaikaa synnyttämättömille :)

Melonin perseestä pungertaminen ei tunnu kovin houkuttelevalle, tai kauhistuttaa ajatus että tuolta oikiasti jotakin on ulos tulossa, mutta eipä tässä enää voi perääntyäkkään :D
Mutta tuo on totta, ei oo enää kauaa kun meillä kaikilla pienet kainalossa ja me loppupään odottajatkin päästään nauttimaan vauva-arjesta <3

Minä voin kyllä ähistä samaan aikaan kun suomi pelaa mitalista! Sitä oon alunperin toivonutkin, kun lasketun ajan kuulin, että oon sillon synnärillä :P

Takaisin