Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voihan persiö!! Supistusten välit harvenee! :((( Onneks sitä lapsivettä kuitenki tulee niin pääsee ees näytille!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Päättivät tänään, että to suoraan osastolle käynnistykseen jos ei oo lähtenyt tänään tai huomen käyntiin. Kohdunsuu ku on auki kahdelle sormelle ja kaulaa ei oo jäljel yhtään. Elättelevät toiveita et lähtis viel itse käyntiin. Lohduttavinta on tietää et ku Kättärille menee ni sielt ei ilman vauvaa pois tulla. :)

Hitto, en nää mitä tuhinamurmeli on kirjoittanut, kun tuo pjerkeleen mainos sekoittaa tän sivun. Mainoksista pyydettiin muutes vastaa johonki kyselyyn, kai laitoitte kaikki,että nää mainokset on aivan syvältä!!!!! :angry

Tuolla luki et jos ottaa Adblockin pois päältä niin pitäis toimia. Paskanmarjat! Otin pois täällä foorumilla ja sit näyttää mainokset mut silti jotku viestit ei näy. Paskaa.

Uusintana teille, jotka ette nää viestiä (toivottavasti näätte tän).

Päättivät tänään, että to suoraan osastolle käynnistykseen jos ei oo lähtenyt tänään tai huomen käyntiin. Kohdunsuu ku on auki kahdelle sormelle ja kaulaa ei oo jäljel yhtään. Elättelevät toiveita et lähtis viel itse käyntiin. Lohduttavinta on tietää et ku Kättärille menee ni sielt ei ilman vauvaa pois tulla. :)

Nyt on kyllä koko iltapäivän juilinut selkää ja alavatsaa ja samal tulee veristä valkovuotoa. Ilolla odotellessa jos tilanne kehittyis. :)

Tsempit Rimpsukka!! :) vauvoja, vauvoja <3

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Kiitokset tsempeistä! Saliin päästiin yllättävän nopeeta, Suomen pelin loppumisen aikaan. Ja voin kertoo et oli kipee olo sillon!! Epiduraali oli pakko ottaa, mut kyl se auttokin. Nyt ootellaan tippa kädessä pallon päällä keikkuen jotain tapahtuvaksi.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Tsemppistä Rimpsukalle! Mä koin sen pallon tosi hyväksi! Avasi paikkoja hyvin kun keikkui sen päällä...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Te ketkä ootte ottaneet peräruiskeen synnytyksessä, mielipiteitä!? Kannattiko?

Illalla oli yksi semikipeä supistus ja niiku olisi vähän vielä pedissäkin mahaa poltellut mutta nyt taas kaikki oireet tipotiessään. No, sinänsä hyvä ettei vielä tapahdu mitään kun aamulla pitää mennä päättämään ja tilaamaan ne kaapinovet keittiöön, vähän jo kävi mielessä että joutuukohan jättämään sen miehen vastuulle :)

Maha on kyllä mun mielestä nyt ihan oikeesti laskeutunut ja pyllyä pakottaa. Että jotain merkkejä sentään.

Juttelin tuossa naapurini kanssa, joka kertoi että hänellä meni 2,5 viikkoa yli. Eli ilmeisesti täällä Hämeessä ei kiirehditä niin sen käynnistyksenkään kanssa. Huoh, mä olin ajatellut että se on se MAX 2 vkoa. Eiköhän tää bebe nyt sentään ymmärrä jo ennen lähteä tulemaan vaikka hämäläiseksi syntyykin :P

Lyyti mä en päässy ikinä ees ponnistusvaiheeseen mut sanon silti että kannatti! Supistuksiin oli helpompi keskittyä sen jälkeen kun tiesi ettei tarvii enää ravata vessassa.

Ja muut ne vaan synnyttää!

Ite nukuin viime yön tosi huonosti, silti olen epäilyttävän virkeä.
Aamulla kun nousin ylös 6.00 (vaikka poikakin vielä nukkuu!!!!!!!!), niin aloin heti pesemään pyykkiä (kone ollut päällä eilisaamusta tonne 00 asti :D), laittamaan mattoa lattialle, koristetyynyt paikoilleen.. :D
Jos asuttais omakotitalossa, niin menisin heti pesemään auton sisältä..
Mutta ei kehtaa rivarissa alkaa melskaamaan (huuuuuuiii, mikä supistus taas!!! Uh).
Mulla on nyt hirveä kiire saada kaikki tehtyä, vaikka vielä viikko sitten olisin ollut valmis heti synnärille :D Nytkin olen valmis, mutta halut saada paikat kiiltämään ovat kammottavan korkealla!
Mies saa kyllä imuroida auton, jos tästä tää käynnistyykin :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin