Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nooh, ehkä me viimestään juhannukseksi päästäs kotio..btw, seksi hommat jääköön huomiselle.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Täällä kirjotellaan liikaa seksistä! Se pyörii muutenkin mielessä ja ärsyttää kun siihen ei nyt vaan millään pysty. Ihan epäreilua :(

mites muuten ton sektion kanssa, millon saa ruveta lykkimään?? ja muutenki ohjeistusta? en oo koskaan ajatellu asiaa enempää...

Joo ei parane lukea näitä seksijuttuja kun Itellä tekee jo mieli... Mieskin eilen kyseli että millon mahdat olla toipunut että päästäis hommiin... Öh! Paikat kyllä vielä niin arat ja turvonneet että ei tulis mieleenkään tunkea edes vanupuikkoa SINNE!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nii, tässä talossa ainaki puhutaan paljo, mitään ei kylläkään tapahu...:rolleyes:

Hymis, odotus palkitaan aina :) ! Mä ainaki oon turvautunut tähän ajatukseen :) mutta täytyy myöntää, että varastoon sekstatataan täällä, jos se onkin viimenen kerta vähään aikaan :-D

lyyti sama homma täällä.... joka päivä useaan kertaan seksi ja kaikki siihen liittyvä on esillä, mut mitään ei tapahdu o_O siitä puhe mistä puute tosiaankin........

No mutta naiset. Kai se metodi nyt on tiedossa, että mitä ja miten ja mihin reikään? :wink

Varsinaiseen aiheeseen: poika on taas rauhoittunut iltaa kohden. Vastaa kyllä tönäisyyn, mutta muuten on melko hissukseen. Vähän jotain vihlontaa kohdunsuulla, mutta ei vielä supistuksia. Täytyy varmaan töniä mies hereille viisujen jälkeen.

Monologi jatkuu :p Toisinto viime yöltä, tosin en ehtinyt edes herättää miestä touhuihin: suoli tyhjeni, samaan aikaan napakka supistus ja veristä limaa. Pistin yösiteen pöksyihin ja ajattelin mennä sänkyyn odottamaan, josko tilanne kehittyy. Jännää!

Jahas... Aretha on vissiin sit seuraava. No mä olen varmaan viimeinen, joka synnyttää.... Tällä naperolla oo mikään kiire pois tuolta yksiöstään :)

Eilen oli vähän juilimista selässä ja mahassakin tuntui illalla pientä kuumottelua. Mutta nukkumaan mennessä nekin tuntemukset katoili. Mutta ihan lupaavaa että ees jotain tuntemuksia :)

Turhan Toivon Yhdistyksestä, huomenta. Supistuksia tuli yön mittaan harvakseltaan ja laimeina...

Yöllä unta viitisen tuntia ihan ok, nyt puoli seittemästä lähtien on tullut muutama sellainen supistus, ettei pysty puhumaan. Alan kellottaa niitä nyt, kesto on yli minuutin, mutta taajuus vielä turhan harva.

Miehelle sanoin asiasta ja se hölmistyneen hymähdyksen jälkeen lähti ulos. Nyt ei kuulemma psyyke kestä olla sisällä. Ihmetteli vielä, että kerkiääköhän katsomaan formulat tänään. Ja Suomen pelin. Voi toista, on ihan hätää kärsimässä...

Mä kun sillon ennen synnytystä kotiuduin sen liikehälyytyksen jäljiltä sairaalasta niin mies oli vielä yövuoron jäljiltä nukkumassa. Kun se ekan kerran raotteli silmiään niin mä ilmotin sille että tänään taidetaan lähteä synnyttämään ja kysyin että onks se nyt sit valmis. Vastaus oli tuhinaa, "en tosiaan", tuhinaa ja kyljen vaihto. Sit se jatko unia vielä yli 2 tuntia :D Olihan se siis ihan valmis mutta niin väsyneenä ei kuulemma halunnu edes ajatella synnytystä. Musta se oli vaan hauska ja sulonen :)

Mä näin unta, jossa limatulppa lähti. Muuta edistystä ei sitten olekaan raportoitavana.

No nii-in! Tänä aamunakin taas tuo kauhee kakkahätä - supistus - verta ja limaa -kombo. Sen jälkeen ei mitään.
Trust me, honey, oon tehnyt kaikki manööverit että tämä täältä liikahtaisi.

Taidan kosia itselleni kyydin isolle kirkolle. Kai siellä joku jätskikioski on auki?

Takaisin