Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jee hymykuoppa, mä ootan into piukeena vauvakuulumisia!! :) :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä olen niin totaalisen kateellinen kaikille, jotka pääsee lopputaisteluun jo! Siis heidän puolestaan onnellinen ja oikein positiivinen, mutta takaraivossa semmonen pieni jupina käy koko ajan siitä, että miks mä en pääse. Olen huono ihminen.

Ihana kuulla et hymis on päässyt synnyttämään! :)

Jospa nää pari hullua päivää munkin elämässä enteilis tulevaa synnytystä. 3 pv vatsa ollu ihan sekasin, ekana parina päivänä olisin voinut valvoo koko päivän ja eilen sit olis voinutkin nukkuu koko päivän. Yöllä supisteli jo suht kipeesti hetken aikaa, mutta nekin loppu. Uus päivä ja uudet toiveet. :p

On kyllä ollut pitkään hiljaista. Toivottavasti kaikki on hyvin!

Oliko muita punnaamassa nyt? Eikö? Mä voisin lähteä, otan vaan tuon sairaalakassin tuosta...

On kyllä ollut pitkään hiljaista. Toivottavasti kaikki on hyvin!

Oliko muita punnaamassa nyt? Eikö? Mä voisin lähteä, otan vaan tuon sairaalakassin tuosta...

Tervemenoa Aretha! Ja Tuhinamurmeli kans, menkää jo!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo mennään! Valloitetaan kaikki suomen synnärit! Mulla irtos sitä tulppaakin, eiks sit saa jo lähtee?

Mietin tässä et sit ku synnytys joskus toivottavasti käynnistyy niin salee en usko sitä, oon vaan et pyh, tää mitään meinaa. Ehkä viimeistään siin vaiheessa ku pääon ulkona niin voin olla et okei, tää on nyt menoa...

Mullakin on tota perseen pakotusta! Ja mukamas pissahätä kokoajan mut sit ei tuu mitään?!

Mä lähen niin mielelläni mukaan tähän synnärien hallitukseen.. Harmi vaan et supistukset katos ku pieru Saharan.

Joo hitto siellä saharassako ne onkin? Pierujen seurana... :(

Menkää vaan kaikki synnyttää...Mä jään odottelee sitä yksityishuonetta synnäriltä :smiley-angelic006

Voi kun miekii haluun jo nähä Tontun! Tylsää tää oottaminen... Älämeeyliälämeeyliälämeeyli!:smiley-angelic001

Takaisin