Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hei tsemii suski vielä täälläkin!!!

Itsekin inhoon noita "Luomu" -paasaajia.... jokainen synnyttää just niinku ite parhaaks näkee ja aina ei itse voi edes asiaan vaikuttaa millään tavalla....

Oisko Hymykuoppa ja Mannaryyni jo tositoimissa? Pikkasen käy kateeksi kun muut synnyttää ja itse edelleen hemmetin ärtyisänä menkkajomotuksissa vaan hengailee.
Alkais kertarytinällä eikä tällai että haittaa jo muitakin kuin minua :/

Miehen isä oli nähnyt jonkin etiäisen että 1.5 oltaisiin synnyttämässä, mutta Jooh, oispa aika kumma jos alkais vielä tänään supistamaan.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

En oo tositoimissa :( olisinkin! Perheen kanssa vapputouhuissa ja nyt liikkeitä laskemassa kun supistaa vaan mut vauva ei liiku :/

Miehen juomingit on tarkotus lähteä pilaamaan vasta kohta. Kunhan nyt ensin sais ne liikkeet vaan tuntumaan!

No höh! Vielä huoliakin hymiksellä :( sympatiaa-nappulaa puhelimesta...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Lähitkö Hymis eilen viel ulos? :)
Toivottavasti miehellä ei menny ihan aamuun asti juhliminen!

Mitä , ootko Hymis synnyttämässä??? Vai kävitkö vaan? Toivottavasti oot jo siellä "pysyvästi" ja saat kohta synnyttää!

Tonne liikkeet-ketjuun oon selostanu tapahtumia, mutta en oo vielä synnyttämässä, harmi kyllä!

No höh, mä oon täällä toivonu eniten sulle seuraavaa synnytystä, olis jo korkea aika ja oot niin kauan niitä supistuksia kestäny..!

Toivotaan kimpassa Hymikselle lisää kipakoita suppareita, jotta saat sen vaavin sieltä ulos. Täällä ainakin on kaunis kevätpäivä. Vois sun vaaviki tulla ihmettelemään aurinkoa ja lintujen laulua :)

Oon nyt tallannu 2h tätä osaston käytävää edestakasin...olispa pidempi käytävä! Alkaa käydä vähän tylsäks pikkuhiljaa.

Vihdoinkin pääsin lääkärille. Kaikki vaikuttais olevan hyvin! Supistaa 4 min välein, mutta kohdunsuu edelleen vaan 1cm auki kanava lyhentyny kuitenkin eilisestä. Ultratessa vauva jopa liikku ihan normaalisti ja virtauksetkin edelleen tosi hyvät. Vaikuttaa siltä että synnytys ois käynnistymässä mutta koska pärjään näiden supistusten kanssa vielä niin hyvin niin pääsen kotiin odottelemaan. Täytyy nyt vaan toivoa ettei nää enää katoo!

Eiliselle liikkumattomuudelle ei löytyny siis muuta syytä kun unelias vauva! Ehkä se sit oli sitä kuuluisaa tyyntä myrskyn edellä...jään jännityksellä odottelemaan mitä seuraavaks tapahtuu!

Toivotaan että se syntyy jo kohta!!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin