Mistä ihmeestä tiiän millon supistaa tarpeeks että voi soittaa sairaalaan? Ärsyttää kun on supistanu niin pitkään niin paljon niin en tiiä riittäiskö tää nyt jo!?
Ihme ettei ne antanu sulle jotain omia ohjeita, kun kerran jo sairaalassa tuli 4min välein niin ethän sä voikkaan noiden "normiohjeiden" mukaan kotona mennä...!
Mä en ees tienny et voidaa viel kotiin laittaa jos noin tiheeseen supistaa.
No mutta olin vaan 1,5cm auki ja halusin päästä kotiin lepään niin kai se oli helpompaa päästää mut kotiin. Aamulla käyrällä supistuksia tuli siis vaan 10 min välein. Sen jälkeen ravasin 2h sitä osaston käytävää päästä päähän ja supistuksia tuli eka 6 ja sit 4 minuutin välein. Sit pääsinkin lääkärille ja heti sen jälkeen kotiin...
No mut on kyllä kuitenki aika outoa jos ei anna ohjeita millon ptiää tulla takasin.... Mä en varmaa uskaltais olla kotona!
Toisaalta sulla taitaa hymis olla lyhyt matka sairaalaan, niin varmaa kantsiii lähteä kun kivut alkaa tuntuu pahemmilta, tai mitä jos sulla onki niin korkee kipukynnys että kohta se vauva on jo housuissa!
mulle sanottiin ekaa ootellessa et sit ku ei enää yksinkertasesti pysty olemaan kotona.... kai sieltä tulee sellanen tunne et "nyt on mentävä".....?! tsemppiä hymis!!!!!!! mä niiiiiiin toivon et saan lukea aamulla täältä sun possahtamisesta
Hymis, eks sullaki tapahtunu aika nopee tää muutos kohdunsuulla? jos oikein jstn luin,et eka olit samassa vaiheessa kun 38+0 ja nyt alkaa jo tapahtua niin,että kohta syntyy :) ??
Hymis, eikös sulla ollut tanssitausta? Oon kuullut tanssijoista pyöräilemässä synnärille, kun on niin korkea kipukynnys. Joten ehkä soittaisin hyvissä ajoin! Ettei tuu kotisynnytystä... Tsemppiä :)
Vihdoin hymis odotus palkitaan! Ehkä jo ensi yön aikana saat rakkaan vauvasi syleilyyn :) täällä pidetään peukkuja ja toivotaan että aamulla saa lukea onnistuneesta synnytyksestä :)