Oon kyllä niin onnellinen, ettei meillä exät ole kuvioissa mukana. Miehen ex yritti meidän seurustelun alkuvaiheessa pitää yhteyksiä mieheen, mutta mä sanoin miehelle et tuntuu jotenkin kurjalta...
Mies sanoi, että hänellä on kyllä ihan tarpeeksi kavereita ilman ex-tyttöystävääkin. Soitti sille ja sanoi, et parempi kun ei vät ole yhteyksissä.
Puolivuotta tämän jälkeen exä soitti miehelleni ja tarjosi työtä samasta työpaikasta missä hän itse on. No ei mies mennyt ja mun tuntosarvet oli taas höröllään, ettei ihan puhtoselta tyttöseltä tämä ex vaikuta.
Meidän oikein hyvä miespuolinen kaveri (vaikka Pekka) meni tuohon työhön. Ei siinä kauaa mennyt kun Pekka tuli työpaikan bileistä tunnustamaan vaimolleen että tää ex oli tunnustanut suurta rakkauttaan Pekalle.
Pekalle pisteet, ei taipunut liehittelyihin ja vaihtoi lopulta työpaikkaakin.
Mun ex eli täydellistä kaksoiselämää meidän 6 vuoden seurustelun ajan, joten siihen en hirveästi ole yhteyksiä pitänyt. Oon vaan onnellinen, että pääsin eroon siitä! Meni siinä 6 vuotta hukkaan, pelkässä valheessa, en oikeasti tiedä kenen kanssa ne vuodet elin.
Mutta mites tää liittyy synnytysturinoihin?

Juu, meillä ei exät tule katsomaan vauvaa sairaalaan!