Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käy lukemassa huhtikuisten syntyneistä Katcyn (en nyt muista nimimerkkiä ihan tarkkaan) kokemukset. Hänelle on syntynyt reilu 500g taistelijatyttö!
Luin just ekaa kertaa nuo kokemukset. Tunteita herättäviä ja jotenkin voimaannuttavia!

No onhan mul pelei täs, mut en mä ny malta pelailla. Telkkaa tuijottelen toisel silmäl ku sain oman huoneen et saan olla rauhassa :) Ja juttelin just ukon kaa ja kauhee koti ikävä iski ! Ikävöin jopa ukon ärsyttävää kuorsaamista mitä normaalisti kuuntelen tähän aikaan :grin:sad001 Ja äääh mun pieni kuorsaava naperokin on ilman äitiiiiii :sad001

Öh.. Voin kuvitella sun tylsyyden! Sairaalat on niin tylsiä ja ankeita paikkoja! Jos sieltä tulis joku tylsä leffa ja nukahtaisit siihen... Tsemppiä!!

Sairaalat on tylsyyksien mekka.. Ja muutenkin siellä on niin pirun vaikea yrittääkää viihtyä! Jotta koitaha jaksella siellä! Onneksi koti odottaa ikävöitsijäänsä! :)

Mie mietin, että oisko synnytyssalia saanu tunnelmoida valaistuksella, mut onneks eilisellä kierroksella kätilö sanoi sen.. En ois varmaa saanu kysytyks "noin tyhmää" kysymystä. Että ihan kiva.. Mie nimittäi inhoon "sairaalan" kirkkaita valoja.. Ne ahdistaa!

Onnea riepu ja pikkupoika! Jännittävää, että ensimmäinen syntyi jo. Toivottavasti cranberrylipsin vauva jaksais vielä malttaa masussa <3

voi,olipa ihana lukea synnytysjuttuja täältä kun kaikki loppuviimein menny hyvin <3! Paljon onnea riepulle! Tahtoo jo omankin pienen syliin!

Vähän kuulumisia tännekkin tulin kertomaan. Nyt tosiaan on vaan maattu ja saatu lääkettä. Oma vointi on parempi ja supistukset kaikonneet lääkkeiden avulla. Onneksi. Nyt tosin vauvan vointi huolestuttaa. Eilen illalla olin tunnin käyrässä ja käyrä ei näyttänyt kovin hyvältä, nyt olin taas reippaan tunnin ja käyrä vieläkin heikohkoa. Vauva vaikuttaa kamalan väsyneeltä vaikka itse oon ollut niin levossa kuin vaan pystyy olla. Eli voi ollakkin etten pääse tänään kotiin vaan jään tänne vauvan voinnin takia. Tapaan pian lääkäriä ja toivotaan et tilannetta katotaan ja tutkitaan vielä ja pääsisin kotiin. Eilinen päivä musersi, mut täysin ja nyt on niin kamala huoli et tilanne tuntuu ihan toivottomalta. On niin syyllinen olo kaikesta :sad001:sad010

Voih, ikävä kuulla että vauvan vointi onki huolestuttavampaa, vaikka oma vointisi parempi onkin. Uskon että koti ikävä on kova mutta parempi että pitäävät sinut siellä vauvan voinnin takia. Mut toivotaan että vauvaki virkistyy! Tsemppiä hirmusesti. Ja kuule, ihan suotta sulla on syyllinen olo! Voimia teille! <3

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

hyvä että tarkkailevat siellä, on apua lähellä jos jotakin tulee... vaikka ymmärrän hyvin kuinka puuduttavaa ja ressaavaa se sairaalassa olo on.... tsemppiä ja voimia hirmusesti teille kaikille!!!!!!!!!!!!! :Heartred

Voi vaan kuvitella sitä murheen määrää! voimauttavia virtuaalihaleja täältä!
Onko antaneet mitään teoriaa siihen miksi vauvan äänet on heikot?

Voimahalauksia täältä! Toivottavasti pikkasen sydän siitä alkaisi pumppaamaan kunnolla! :Heartpink

Eläkä syytä itseäsi yhtään !! :Heartred:sad001

Ei oo mitään käsitystä siitä miksi äänet on ollut nyt niin huonot :sad001 Ei meinannu ees millää makeella saada vauvaa hereille.Juuri kun luultiin et ollaan paremman puolella :sad001

Onneks oot nyt sairaalassa jossa voidaan toimia nopeasti ja ottaa vauva ulos, jos siltä näyttää, etkä kotona seuraamassa liikkeitä ja huolehtimassa.
Luulen että ymmärrän tuon syyllisyyden tunteen vaikka ei siihen aihetta ookkaan, sitä vaan tuntuu että on itse vastuussa tän vauvan hyvinvoinnista ja siksi jos jotain onhuonosti niin se on omaa (tai oman kropan) syytä.
Jaksamisia paljon sulle.

Mie kans luulen ymmärtäväni tuon syyllisyyden tunteen.. :( Mut toivottavasti et uuvuta itteäs syyllistämällä itseäsi. Kai oot jutellut tuntemuksistas myös henkilökunnalle jos ne osais auttaa sinuu niitten kanssa? Rankkaa siulla nyt, mut toivottavasti saat voimia kerättyä itsellesi ja pienelle vaikka tuntuis aivan kaamealle.. Koittakaa pärjätä koko perhe! :Heartpink Oikeesti onni, että olette sairaalassa hyvässä hoidossa! :)

On kyllä oikeesti tosi kurjaa lukea toisen huolesta. Oon samaa mieltä edellisten kanssa! Vaikka siellä sairaalassa ei oo kivaa niin ainakin tiiät että vauvan vointia tarkkaillaan tiiviisti ja jos joku vaikuttaa olevan huonosti niin siihen pystytään reagoimaan nopeesti. Kotona huoli olis varmasti vielä suurempi. Koita jaksella Cranberry!

Takaisin