Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Riepu: aina voi kysyä noista maksujutuista sairaalasta, ja sieltä löytyy ihminen, joka voi käydä sulle selvittää niitä asioita. Omasta hoidosta joutuu joo maksamaan jotain alennettua hintaa maksukaton ylityttyä, mut vauvan hoidosta ei sit pitäis mennä enää maksuja.

Siis mä varmaan oon nyt tyhmä, tarkoititko, että sikiöpussissa ei ole enää lapsivettä? Onks siinä reikä? Sehän valuu sillon kokoajan pois vaikka uutta kehittyisi...
Sehän tarkoittais sitä, että vauvan on tultava tähän maailmaan kolmen päivän sisällä? Ja kun ne tulehdusarvotkin on koholla!
Oi voi, ny kaikki parasmahdollinen hoito teille. Mun kaikki raajat on ristissä teidän puolesta! Rankkaa on, mutta ne pienet ihmeet on niin uskomattomia taistelijoita! :Heartred

Sillon kun mä olin ite viimeks sairaalassa, niin huonekaverilla oli sama tilanne et oli vetet menny. Hällä oli niin et se reikä mistä sitä vettä sieltä pääs pois oli kohdun yläpäässä, niin kaikki veet ei tullu kerralla pois,et oli siel sitä vettä vähän koko ajan. Hän oli silloin 31+ jotain raskaana ja oli ollut jo viikon sairaalassa ja olikohan niin et yrittivät ainakin pitää sen 34 viikkoon asti masussa ja sitte olis ollu lupa syntyä. En tiiä kuinka hälle sitten kävi, kun sinä aikana kun ite olin siellä niin ei hällä synnytys muuten ollu käynnistyny ainakaan..

Riepulle kovasti voimia, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. <3

Ja tiedän, että joskus pienet reiät voivat mennä jopa umpeen. Mutta toi jos kaikki vedet on jo tullu melki pois ja näin lyhyessä ajassa, niin kuullostaa siltä et reikä olis suhteellisen iso.

Niinhä sitä arvelis, et reikä vois olla melko isohko. Mut toivottavasti kaikki menee kuiteski rei'istä huolimatta hyvin :)

Sikiöpussissa on tosiaan reikä. Sitä vettä ei kuitenkaan vuoda koko ajan ja lääkärit on sitä mieltä että tilanne saattaa parantua kunhan tulehdusarvot ei jatkaisi nousua eikä supistuksia tulisi. Supistukset saa sitä vettä valumaan. Tavoitteena on yhä edelleen päästä sinne 34+ viikolle ja se voi kuulemma olla mahdollista. Itse en kuitenkaan siihen enää jaksa uskoa, niin paljon vastoinkäymisiä tässä raskaudessa on ollut. Mutta jokainen päivä on plussaa. Hirveä huoli vain on koko ajan vauvan voinnista. :sad010

Ikävältä Riepu kuullostaa, huoli on varmasti ihan käsittämätön... Nyt vaan taistelua, jotta päästäis eteen päin! Mitä äiti ei lapsensa eteen tekisi! Halaus ja me yritetään tukea sua parhaamme mukaan! :Heartred

Hirmusesti voimia ja jaksamisia Riepulle!!! :3some Ja onneks ollaan jo turvallisella puolella viikkoja, kaikki menee varmasti hyvin!!!! Turvallisissa käsiissä ja hyvässä seurannassa ootte vauvan kanssa!!!!

Ihana kuulla ite "ennenaikaisia lapsilta", että todellakin niitä on ja kaikki on ok aikaisest maailmaan putkahtamisest huolimatta :)

Voimia Riepulle! Ja varmasti vauva selviää! Mä ite kanssa syntynyt aika aikaseen,vkolla 33 :)

Tsemppiä Riepulle ja pikkuiselle! Onneksi tässä jo kaikki ollaan ihan turvallisilla viikoilla!

Äskeinen synnytysvalmennus kyl selventi omia synnytysjuttuja.. Nimenomaan kivunlievitys juttuja miten aion ne pyytää kaikkien tenkkapoitten myötäki :)

Hui ku nyt jänskättää ! Tänään lähdettiin supistuksien takii tarkistukseen ja tänne jäätiin. Vauvalla kaikki hyvin, mut kovasti näyttäis olevan tuloillaan vaikka viikkoja 32+5. Nyt on saatu kortisoonia ja supistuksen estäviä lääkkeitä ja toivotaan et olo paranis ja synnytys ei käynnistys. Nyt pitäis vaan lepää ja makaa. Vessaan ja suihkuun saan mennä, mut muuten levossa oltava. Kyllä pelottaa hurjasti et mitä tapahtuu :sad001 Kova koti ikäväkin on pojan ja ukon luokse :sad001

Voimia CranberryLips!
Meille syntyi tänään aamulla hätäsektiolla 1800 grammaa painava pikkupoika. :Heartbigred Viikot siis 32+6. Poika voi hyvin, jaksaa hengittää ilman apua ja juo reippaasti maitoa tuttipullosta. Rinnasta ei vielä jaksa imeä. Ollaan niin onnellisia! :love017

Takaisin