Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Riepu pienestä pojasta! Toivottavasti teillä lähtee pian perhe-elämä hyvin käyntiin uuden perheenjäsenen kanssa ja pikkunen kasvaa ja vahvistuu niinkun pitääkin!

Onnea Riepu ! :) Loistavaa et vauvalla kaikki kunnossa ! Onko oma vointisi hyvä ? :)
Meidän vaavin paino arvio oli 1758 grammaa et toivotaan et jos nyt köplösti käy et meidänkin vaavi jaksais hyvin :)

Ja kiiiiiitos kaikille ! :) Onneks ukko toi mulle tabletin et saan kulutettua aikaa täällä foorumilla :)

Voimia cranberrylips ja toivotaan että malttas vielä hetken pysyä vauva masussa!
Ja Riepulle hirveesti onnea pienestä pojasta! Aikasin tuli mut onneksi kaikki hyvin! <3

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Oma vointi on muuten hyvä paitsi että vatsa on aika kipeä eikä seisominen tai kävely tunnu hyvältä. Ja väsyttää aika paljon kun oli niin rankka päivä

Voi onnea Riepu ja voi sitä pientä ihmettä!
Ihana kuulla, että kaikki nyt hyvin.
Toivottavasti sun kivut helittää ja pystyt viettämään paljon aikaa pikkusen luona. Hyvä, että poika jaksaa imeä pullosta! Sulla on siellä sitten kova lypsyharjoittelu käynnissä, älä ressaa, pääasia et pikkunen ny kunnossa, syö ja kasvaa!

Supistukset jatkuu taas. Yhdeltä oli tarkotus antaa lisää supistuksia rauhoittavaa lääkettä, mut nyt tilannetta seurataan mitä täs tulee tapahtumaan. Pelottaa vaan et lähden tästä toiseen sairaalaan sitten sektioon ja vauhilla jos tilanne ei parane :sad001 Ja kiitoksia paljon kaikille tuesta :) Rauhottaa höpötellä tänne ku tää sairaala on niin stressaava paikka

No onneks meistä saa höpöttelyseuraa niin ehkä pystyt rauhottumaan paremmin. Jännittää kyllä kovasti sun puolesta!

Toi on just se syy miks mun on pakko ottaa läppäri mukaan sairaalaan...jos ei muuten pysty rauhottuun niin on sit ainakin netflix josta voi kattoo jotain leffaa/sarjaa ajankuluks! Tykkään kyllä lukeekin mut se ei vaan aina onnistu jos oon liian levoton.

Takaisin