Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vappu käy mulle, ihan sikahyvin! Onnenkyyneleet valuu poskille jo pelkästä toiveajattelusta!!!!!!!
Itse en enää uskalla veikata mitään, tuntuu että yliajalle mennään niin että ovista ei enää mahdu ulos eikä sisään.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä veikkaan että tää tulee ennen laskettua aikaa..aikasemmin ennoo uskaltanu veikkailla mitään mut nyt jotenki tuntuu ettei tää näillä oloilla voi pysyä vielä kuukautta tuolla.. mä toivon et viikon päästä lääkäri osaa vähä ees sanoa tuota tilannetta tuolla että onko tullu mitään edistystä. Eihän se tietty tarkota mitään synnytyksen käynnistymisestä vaikka oiski tapahtunu mut kuitenki tässä nyt on ollu ihmeellisiä kiputiloja viime aikoina et onko ne tehny mitään ja miten paljo ne on tehny.

Mulla tää luetun ymmärtäminen on tällä hetkellä heikkoa, siis jäätkö Kyfi justiinsa nyt käynnistykseen?? Jos niin, niin voimia ja toivottavasti et joutuisi kärsimään niin kovista kivuista :Heartred

tsemppiä synnytykseen!

Mulle mies sano eilen, et hänellä on sellanen tunne et tää pikkunen syntys tällä viikolla.. On vaan nyt tosi huono ajankohta jos lähtis syntyyn, kun tää flunssa on ihan järkyttävä..en ees pysty nukkuun kun sitte hikoon ihan älyttömästi ja perään heti jäädyn. Kuumeki on ihan vähän koholla :( ja toi kurkku, nieleminen sattuu ja mikää ei tunnu auttavan taas... mut jos äitienpäiväks ees saisin oman kääröni syliin niin oisin ilonen..mut mun tuurilla mennään yli että paukkuu..

Tsemppiä Kyfille! :) Itsellä kanssa niin sellanen olo että yliaikaan menee,kun ei synnytykseen viittaavia oireita juurikaan ole.

Oho, täällä on kohta monta uutta vauvaa! Tsemppiä!

Mä oon yrittänyt olla kärsivällinen ja hokea, että vauva saa syntyä sitten kun itse on valmis, vaikka menisi yliajalle... Mutta painoarvion myötä alan kyllä kovasti toivoa äitienpäivävauvaa. LA:n aikaan se on varmaan jo yli neljän kilon. Ei se yllätä, me ollaan molemmat pitkiä ja ollaan oltu pulskia vauvoja. Mut joo, äitienpäivälle jos osuisi niin sitten välttyisin myös keksimästä äitienpäivälahjaa omalle mutsille!

Mulle sopis hyvis Vappu kättärillä :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tsemppiä koitokseen Kyfi, toivottavasti käynnistyy laakista hyvin!

Mulla on kauheen ristiriitaset ajatukset, toisena hetkenä synnyjosynnyjo ja toisena taas ei nyt vielä! Ei oo kaikki valmista!
Mutta näiden oireiden takia toivon ettei mennä mitään maksimimäärää yli lasketusta ajasta. On se vaan uskomatonta miten nää kivut on loppua kohden voimistunu päivä päivältä. Synnytyskipuun nähden ei nääkään varmasti mitään ole mutta sillon mun ei tarttekaan tehdä muuta!
Huomenna neuvola, toivottavasti siellä jotain tietoa irroitettavissa...

Kyfille tsemppiä!

Mulla on tietty tää synnyjo-olo, vaikka yritän hillitä sitä parhaani mukaan. Mut veikkaan et sit ku tulee tosi paikka ja näyttää et nyt se oikeesti tulee, saattaa nousta esiin sellanen ajatus et ei ei ei vielä, en haluukaan. Varottelin jo miestä tästä.

Onnea koitokseen kyfille!
Nyt vasta luin cedjun ja cranberryn tapaamisesta, alkoi ihan itkettää ilosta. <3

Takaisin