Synnytystä odotellessa

Mä tein tänään kans kunnon lenkin ulkona ja illalla saunottiin. Lisäksi oon siivoillut...
Tuli jotenkin huono olo, ihan ku vatsa olis menny sekasin, mut ei kuitenkaan oo ollu tarvetta mennä vessaan. Oli kovat odotukset, et jotain tapahtuis, mut supistelu on niin satunnaista, ettei tässä varmaan mitään yö-lähtöä ole odotettavissa. Aamuisin en toivo yhtään lähtöä, mut iltaa kohti aina melkein jo haluis synnärille...

Tänne ei tullut edes niitä supisteluja. Harkkasupistuksia vaan. Mulla sama, että aamulla en odota lähtöä mut aina iltaa kohden toivo nousee

Mulla meni eilen vedet seiskan aikaan. Supparit alkoi voimistua lupaavasti ja tulikin jo alle 10 min välein, mut sit lopahti supparit ja vesienkin tulo. Lapsivettä se kuitenkin oli mitä tuli ja se testattiin, kun tultiin n. tunti sitten osastolle. Nyt vaan odotetaan streptokokeen tuloksia, että jäädäänkö käynnistelee vai mitä tehdään. 3 cm auki eikä kaulaa jäljellä, kalvoissa reikä.

Eikös ne ala käynnistää synnytystä viimeistään illalla kun on tullut vuorokausi täyteen vesien menosta.? Toivottavasti alkaa sulla hillevi tapahtumaan pian itsestään :)

Täällä kans odotellaan vielä jotain tapahtuvaksi!
Ollut kyllä todella kipeä lantio ja jalkoväli, supistukset välillä tosi napakoita viimeisen kahden päivän aikana mutta täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena, hermot loppu ja kiukkunen 24h vuorokaudessa :grin
Päivät menee mutta synnytystä ei näy ei kuulu:grin

Illalla alko limatulppaa tulemaan ja vatsa meni sekaisin. Yöllä kolmen jälkeen alkoi tulla kipeitä supistuksia 10 min välein. Jes, luulin että nyt päästään synnyttämään! Esikoisesta kun tuli eka kipeä supistus, niin silloin se oli menoa. Tunnin verran kattelin kellosta yöllä. Sitten otin särkylääkettä ja ajattelin että koitan vähän levätä, jos pian tulee lähtö sairaalaan. Mitä vielä. Herään klo 9 kun esikoinen herättää. Ja ei vauvaa! Viikkoja nyt 40+6 että sais tää jo syntyä! Varsinkin kun on peloteltu että iso poika tulossa. Torstain ultrassa 4,3-4,4kg painoarvio ja kyllä hirvittää. Esikoinen oli 3,2kg ja se sujui hyvin, niin yli kilon suurempi aiheuttaa kieltämättä painajaisia...

1lona4, toi on kyllä niin turhauttavaa! Millä viikoilla sun esikoinen syntyi? Jospa ei menisi enää kuitenkaan kauaa, kun on merkitkin ilmassa :thumleft

Onko Charmant päässyt synnyttämään, kun en huomannut hänen tänään kirjoittaneen??
muoks. Olihan tuolla toisessa ketjussa :facepalm:

Juu, ei en päässyt:shifty:
Tänäänkin muutamat napakat supistukset ja siihen se sitten jääkin. Että täällä ollaan ja hyvissä
Voimissa jos niin nyt voi sanoa:grin

Zeni, esikoinen synty 41+0, että huomenna olis sitte samat viikot kasassa. Jospa tänä yönä sitte tulis oikeasti lähtö, eikä vaan sen yritys...

No toivottavasti! Peukut pystyssä, että kaikki pääsee ensi yönä hommiin!

Takaisin