Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin on moni nautiskellut sitä vadelmanlehtiteetä. Onko kukaan kysynyt neuvolasta mitä mieltä asiasta ovat? Yrttiteihin se kai luetaan, joita ei suositella raskauden aikana, mutta toisaalta niin monet sitä juo, että ei varmaan haitallisia vaikutuksia ole? Mietiskelin, että alanko itsekin tässä nyt sitä nautiskelemaan.

Mulla ei oo mitään oireita, mut ei ollu esikoisestaka kunnes vedet tuli. Koko ajan sitä vaan ootan, et taas ne menis vaik ei välttämättä meekkä. Onnekas saan olla ku ei oo kipuja ja saan hyvin nukuttua. Mutta kyllä jo mielellään synnyttäisin :) Tarvii tänää siivota, saunoo ja vikitellä miestä, jos se siitä lähtis :D

Millä viikolla pyllerö esikoisesi syntyi? Täällä tämä raskaus pari päivää pidemmällä kun esikoisesta koskaan päästiin ja nämä päivät olleet mielenterveydellisesti tuskaa :grin lapsenvahti meillä on vielä ensi viikoksi varalla, pitäisi vaan ottaa rennosti ja luottaa että kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen. Voisin ottaa samat kikat päivään kun sinäkin :)

40+1 synty esikoinen ja nyt on 39+2, taidan olla vaan malttamaton, mutta ku ei oirettaka että mitään olis tapahtumassa niin pistää levottomaks.

KOLME "joko se pian syntyy??" Kysymystä tänään. Äiti sanoi että aikoo ensviikon rääkätä mua että syntyy. Mä nyt en oo iha samaa mieltä... Syntyy ku syntyy. Viimestään 2.1. Rv42 ;)

Mulla selkä ja jalat särkee lähes taukoamatta tollasta jomottelua. Menkkajomottelut kans sillontällön. Ja nyt uutena...häppärit särkee . Inhottavaa...sitä ollu kyl menkkojenkin aikaan usein...et liitän sen siihen. Ja ylös nousu jos on istunut tovin...ai että ku maha kramppaa.

Mut tänään pikkujoulut ystävillä...jos piristäis munkin päivää ystävien näkeminen <3 :)

Huonosti nukutun yön jälkeen heräsin, että nyt tuli jotain ja paljon siteeseen. Side oli läpimärkä ja puolilta päivin saavuttiin synnärille. Ja vedet tosiaan meni aamulla. Odotellessa mitä tapahtuu seuraavaksi. :) Kotiin en enää pääse ennen kuin vauva syntyy.

Mä oon vikitelly miestä, hinkannu kylppärin lattiasaumoja, lypsäny maitoo (laitoin pakkaseen talteen), käyny 9 km lenkillä, illalla jos taas lämmittäis saunan, mutta tyyppi on tyytyväinen elämäänsä yksiössään. Noh, on kai tässä vielä 3 vk aikaa yrittää houkutella pihalle.

Mitä se vadelmanlehti tee oikein tekee? En ole kuullutkaan.

Vadelmanlehtiteen tarkoitus on kait vahvistaa kohtua ja vahvistaa jo alkaneita supistuksia. Tosiaan yrttihaudukkeesta kyse joita ei suositella nautittavan raskauden aikana koska tutkimuksia on tehty liian vähän.. Ite en kysyny terkalta tai lääkäriltä vaikka paketissa niin sanotaankin..

Hui, täällä on taas pari joilla pienokaisen syliin saaminen on todella lähellä. Mulla on taas supistellut ja kiristellyt koko päivän enempi ja vähempi. Nyt illasta oli jopa yks vähän napakampi supistus. Niitä lisää niin eiköhän se siitä lähde. Mutta mulla siis vielä aikaa 19.12 laskettuaika. Tosin käynnistetään perjantaina 16.12 jos ei sitä ennen ole tullut. Jos tätä olotilaa pitää kestää koko ensi viikko niin voi herttinen sentään. En kyllä jaksa tätä juilimista ja menkkamaista jomotus sekä muutamia supistuksia kyllä. Tulis tai loppuis kokonaan nää olot. :)

Niin no mullakin se käynnistys maanantaina.. Sais syntyä kyllä ennen.. Pelottaa meinaan käynnistys ja mietin just kaikkea että jäänkö sit osastolle vai lähettääkö ne kotiin vai miten..

Ottavat Fuji varmaan sisälle. Näin yleensä tyksissä. ;)
Mulla tänään ollu kävely tosi hankalaa. Iha hirveetä lähtee liikkeelle kun sattuu...ja painaa...ja maha kipeä ylhäältä ..ihan kosketusarka. Mut toi kävely...voi luooja :D

Joo toivottavasti. Mies lupasi tulla aluksi mukaan mutta menee töihin sit ku työpaikka on ihan melkein naapurissa :)
Mulla toi kävely on mennyt tänään niin hankalaksi enkä saa enää nostettua oikeaa jalkaa! Siis lonkkaan sattuu niin kovin että itken jos yritän nostaa jalan. Joudun kävellessä heilauttamaan lantiolla tavallaan jalkaa eteenpäin.. Tekee silti kipeää mut ainakin pääsen liikkeelle...

Tosiaan vadelmanlehtiteetä ei suositella raskauden aikana koska se voi edesauttaa synnytyksen alkua. tämä ja muut poppaskonstit kuten esim vyöhyketerapia, akupunktio ym ihan sallittuja siinä vaiheessa kun vauva täysaikainen :) pitää olla toki varoitus koska nämä eivät ole suositeltavia aikaisemmissa vaiheissa raskautta.

Eilen maha löysällä ensimmäisen kerran puoleen vuoteen, viime yönä yksi kipeä supistus, nyt jomottelua alavatsalla ja vauva ollut hyperaktiivinen koko illan. Please olisiko edes joku näistä vihdoin synnytystä enteilevää :woot:

Tai sitten ei ja huomenna ei taas mitään merkkiä mistään. Mitä pidemmälle menee yli, sitä pienemmissä "epänormaaleissa" jutuissa alkaa herätellä toivoa että joko jo.

nyt mun jalkoja puuduttaa ja vähän turvottaa. Onkohan vaan tätä yöllistä perustuskailua vai liittyiskö tulevaan 8)
Tänään käytiin kaupungilla ostoksilla, eikä tuntunu missään.

Takaisin