Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vedet meni tosiaan eilen klo 17. Satunnaisia supistuksia ollut pitkin yötä. Kävin näytillä aamu seiskalta, mutta synnytys ei ole kunnolla käynnissä. Strepto onneksi negatiivinen ja vauvalla kaikki hyvin. Pääsin kotiin odottelemaan spontaania käynnistymistä ja keräilemään voimia. Klo 19 tänään viimeistään takaisin synnärille ja osastolle yöksi. Aamulla lääkäri päättää miten käynnistetään. Nyt voi siis toivoa vain, että supistukset vahvistuisi ja homma etenisi itsestään. Noh kävi miten kävi niin eiköhän vauva ole kohta sylissä :happy: osastolla oli kuulemma tosi hiljaista ja synnyttäjiä vähän liikkeellä, kuulemma ruuhkautuu aina n. viikkoa ennen joulua idealla "jouluksi kotiin" :wideyed:

Mulla on vaan ollu kaksi viime yötä semmonen lähes koko yön kestävä kivuton kestosupistus. Jouluostos reissukin meni ihan ongelmitta. Minne kaikki tuntemukset ja oireet oikeen hävinneet? :arghh::shifty:

Mie ravasin 4 lähtien vessassa muutaman kerran ja heräsin kivuliaaseen supistukseen ekaa kertaa.. Nyt sit heräämisen jälkeen on ollut vaikea käydä vessassa ku tuntuu hätä periaatteessa koko ajan mut vauva painaa niin ettei mitään tuu oikein ulos..

Ja kivuttomat supistukset on jatkunut taas tässä..

Mulla toi kävely näemmä johtui ihan vauvasta.. Makoilin joku tunnin verran sängyssä vasemmalla kyljellä niin helpotti ja tänään ei ole ollu ongelmaa :) ilmeisesti vauva painoi johonkin hermoon tai jotain..

Suosittelen synnytystä odottavia ottamaan yösiteitä ja vara-alushousut vessaan lapsivesien varalta. Mä pääsin poksahduksen jälkeen vielä ihan kunnialla sohvalta vessaan, alushousutki kastu vasta vessassa, mutta vessasta oli vähän ikävä lähteä vaatehuoneeseen ettimään kuivia alushousuja ja niitä siteitä, kun samalla valutti lapsivettä koko ajan :D

Ihanaa, vauvoja näyttää taas pian syntyvän. ❤ Kiiamaria ja Fuji, tsemppiä! Mulla on ollut nyt kolmena päivänä järkky hedari. Yleensä en kärsi päänsärystä. Huomenna 38+0. Supistuksia ja menkkaselkä jomotusta ollut koko kulunut viikko. Mut saa nähdä.

Kun lukee näitä muiden juttuja, niin mein vauva ei synny koskaan :D tosin meil o la 24.12., niin eihän tässä vielä mikään hätä ole :) mulla on ittel synttärit tossa joulun alla, niin mies oli tänään, että hänel o ihan semmonen tunne, että vauva syntyy sillon :D

koko päivän ollut menkkajomotusta , mutta eipä oo tullut kipeitä supistuksia, joten se siitä. ei mennyt sitten samanlailla ,kun esikoisen kanssa. pitäisi osata lopettaa tää oireiden kyttäily...hulluksihan tässä vielä tulee jos kaksi viikkoakin menee:sad001

Takaisin