Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin taisin bongata limatulppaa, mutta lääkärin mukaan kohdun suu edelleen vain pehmentynyt eikä muuta. Päästivät mut onneks viikonlopuks kotiin sairaalasta kun Rm oireet oli edelleen niin lieviä. Kotona pitää jatkaa pissan keräilyä ja mittailla paineita, maanantaina uudestaan ä.polille. Jos oireet pahenee niin heti sektioon, muuten ootellaan torstaihin, eipä sinnekkään enää pitkä aika oo, hurjaa.

Mua on ton verikoe reissun jälkeen supistanut tosi paljon.. Hankala olla mitenkään päin.. Mut jos nyt sit edes huomisen vielä jaksais niin ei peruuntuis kaverin vaivalla järjestämä baby shower..

Mulla oli eilen tunne, että vatsatautiko tänne tulee.. olin jo viittä vaille, että lähden vessanpöntön eteen, mutta meni onneksi ohi..
Tänään on ollut runsaampaa valkovuotoa, yäk! Jää pikkuhousunsuojan päällekin..

Vauva liikkunut jotenkin tosi vaisusti tänään. En tiedä johtuuko mun väsymyksestä vai mistä. Tosin kissoissakin pennut liikkuu tosi vähän jos ollenkaan just ennen synnytystä et ehkä tää on enne? :grin

Jostain muualta luin kans että vauva oli pari päivää rauhallisempi ennen synnytystä.. Oisko ollu joku Facebook ryhmä tms.. :) mut mistäpä sitä tietää :)

Mulla ei mitään oireita. Jos ei lasketa runsaampaa ja paksumpaa valkkaria, mitä tullu tänään. Liikettäkin on vaikka muille jakaa. Tietäähän sen, kun on ahtanu mahan täyteen herkkuja, että johan siinä rauhllisempikin tapaus villiintyy :p

Mulla oli eilen äpolilla vauvan painokontrolli, tekivät sisätutkimuksen: kahdelle sormelle auki (viimeksi yhdelle) ja kohdunkaulaa 1,5cm (viimeksi 2cm) joten jotain edistystä täälläkin. Sit alkoikin rusehtava vuoto käynnin jälkeen ja jatkuu edelleen. Vitsit kun enteilis synnytystä, en millään tahtoisi käynnistystä :bored: Laskettu aika ois reilu viikon päästä sunnuntaina ja jos ei siihen mennessä synny niin maanantaina 5.12 äpolille taas aika katsomaan jatkoa :nailbiting:

Meil alkaa mies olla kärsimätön. Mammapolilla kun saatin lupa syntyä, hän ei oo enää tullut mua autteleen kotitöissä. Eilen sanoi että koska se syntyy?? Autetaan se ulos!

Mä puuskutan ja pysähtelen mut ei mitää tapahdu

Viikon päästä laskettu aika, eikä ainuttakaan synnytykseen viittaavaa oiretta näköpiirissäkään :meh: alkaa vähän kiristää jo hermoa.
Sama vika. Tai no, samat vaivat edelleen mutta ei mitään täällä mainittuja synnytykseen viittaavia... Menee hermo jos toinenkin.

Eipä täälläkään ole sellaisia oireita, jotka viittaisivat synnytykseen. Jotenkin oon jo asennoitunut siihen, että menee yli la kuten esikoinenkin.

Silloin kun odotin esikkoa niin kirjoitin silloisen lasketun ajan ryhmään että potuttaa kun ei supistele eikä oireita muutenkaan rv 37+2 (tätä ennen oli siis turha synnärikäynti supistelujen vuoksi rv 37+0 jolloin ne laantui kokonaan pariksi päiväksi). Tästä kirjoituksesta kun meni 15min niin alkoi synnytykseen johtaneet the supistukset aikalailla puun takaa :grin tosin samana aamuna olin bongannut limatulppaa mutta eihän se enteile välttämättä mitään

Komppaan kotimamaa, ti lääkärissä ei kahteen viikkoon edistystä. Sitte kolme päivää kotona, samanlaisia kevyitä harkkasuppareita ku viimeset 2kk ja pe oliki auennu jo 3cm! Ainut oire muutama maitotippa nännissä. Limatulppa lähti, tosin käynnistetyssä, mutta vasta kun olin jotain 8cm auki :D. Niin ja käynnistyksen supparit oli niin kivuttomia pari ekaa tuntia että aattelin ettei ne voi mitään tehdä, ja sitte hoitaja jo puhuki että puudutuksia alkaa saamaan jos haluaa

Oltiin eilisen päivän miehen suvun pikkujouluissa. Heti ku mentiin sinne ni yks miehen veljen vaimo totes et ompa sulla maha laskeutunu! En ollu ite huomannu aikasemmin et olis erityisen laskeutunu, vauva paino niin keuhkoihin. Päivä siinä häärättiin , supisteli aika paljon ja oli jotenki raskas olo. Sit illalla saunassa toinen tyyppi, joka on kätilö, totes kans et ihan maha laskeutunu. Ja sillon ite huomasin et tosiaan, mää voin hengittää syvään ihan helposti ja jotenki ketterämpi olo. Aiksemmin maha alkanut heti rintojen alta, nyt siinä on n 10cm "tyhjää". Sit vielä illalla tää eka kommentoija sano et nyt se on vielä enemmän laskeutunu, ja todellaki onki. Yritti topuuttaa et nyt pari viikkoa rauhassa ni sit saa hyvillä mielin oottaa vauvan syntyvän.

Näin sit untaki et meni vedet.. no eipä oo mennyt:grin

Takaisin