Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kotimama. Täällä kans ollut runsaampaa valkovuoto jokunen ainasitten, että sai juosta vessaan aamulla herätessään ettei housut sotkeennu.. mutta nyt tosiaan alkaa olemaan vähäistä ja just kellertävää/vihertävää. :D toita vihertävää väriä oon hiukan ihmetelly, huomenna neuvola joten siellä mainitsenki asiasta.

Yleensä semmosta vetistä tai tosi semmosta paksua valkoista.. Tosin viimeks ku kävin tyksissä niin oli just semmosta paksumpaa kellertävää..
Mulla myös tänään aamul huomasin että enemmän ala selkään sattuu.. Ja siis mullahan on viikkoja vasta 35 joten en tiedä miten kauan tässä vielä pitäis kärvistellä näiden kaikkien vaivojen kanssa..

Mulla on nyt ollut paksumpaa valkoista ja ilmeisesti aiheutti leukosyytien nousua kun stiksattiin viimeksi neuvolassa. Kysyi vaan, että onko mulla valkovuotoa nyt enemmän. Kaikki muu ilmeisesti normaalia.

Joo heepi täälläkin oli oikeastaan vihertävää :grin ja ei ole tosiaan enää niin runsasta kuten joku aika sitten. Täälläkin huomenna neuvola, lääkäritarkastus, saa nähdä onko muutoksia tapahtunut. Lisäksi tänään sattunut alapäähän, kuin veitsi olisi jalkovälissä. Supisteluja ja paineen tunnetta on samaan malliin kuin muinakin päivinä.

Taas eilenki meinas ihan kunnolla supistella. Aikasemmin supistukset tuntunu alamahalla pelkästään, nyt tuntuu myös alaselässä. Vahva fiilis et parin viikon sisään syntyy, nyt 35+0. Tai sit tietenki menee yliajalle ku nuin nyt aattelen.... ja valkovuoto mulla vaihtelee, toisinaan tosi vetistä, välillä taas tosi paksua.

Kotimama täällä oli eilen kivuliaspäivä. Alakertaa viilteli/sukkapuikko kipuja ja alaselässä menkkamaista jomotustu. Tänään ei oo ollu vielä mitään erikoista :) harmi kun itsellä ei taida olla lääkärin tarkastusta, haluaisin tietää onko jotai tapahtunut kohdunsuulle, viimekäynnillä oli vielä ihan kiinteä.

Mulla valkovuoto on kellertävää ja vihertävää ollut ajoittain sitten taas juoksevaa. Supistelee ajoittain enemmän ja vähemmän. Keskiviikkona neuvolalääkärillä aika ja saa kuulla toivottavasti miten paikat kypsyneet. :)

Mulla on ollu tänä viikonloppuna runsasta, paksua ja aavistuksen punertavaa sävyä. Taitaa paikat kypsyä. Yleensä on tumman kellertävää vetistä ja välillä kuin sitkeää klimppiä.

Mulla tuli esikoisen odotuksessa pientä verestävää vuotoa sinä aamuna kun illalla sitten avaavat supistukset alkoivat :) siitä päättelin silloin että synnytys voisi olla lähellä. Pieni verestävä vuotohan viittaa kuulema kohdunsuun avautumiseen.

Mulla hajoo pää tähän alapään kipuun. Ihan kun veitsi tai vastaava olisi housuissa. Mistään ei tule mitään ja jaksaminen ollut tosi huonoa. Kiva jos tää on synnytykseen asti tämmöistä :grin

Herkkyyttä täälläkin just nimenomaan alapäässä.. Ei tosin onneks vihlontaa tai sukkapuikkokipuja mut yleisesti ottaen jotenkin vaan hellänä paikat.. Lisäks on turvotusta alapäässä..
Jatkuvasti mietin että miten kauan tätä vielä kestää..

Mullakin valkovuoto ollut pari viikkoa runsaampaa ja nyt loppuviikosta lähtien tullut hiljalleen sitkeää limaa: limatulppaa ehkä?

Mull ei varmaa bebe synny ennen ensvuotta :P valkkari on edelleen ohutta ja juoksevaa ja väritöntä.

Just tuli kyl olo että "ottakaa se jo pois!!!!" Ku ei ollu liikkunu ja töniessä velloi vaan lapsivedessä (=paniikki) Onneks mammapoli torstaina jos vaikka ottasivatkin.

Hohhoijjaa nyt enemmän ja vähemmän supistellut 2pv sekä yksi yö. Ei auta lepo, panadol 2h maximissaan. Yritä siinä sitten nukkua. Oikeassa jalassa helvetillinen liitoskipu. Alan olla loppu jo nyt. :(

Ite ainakin lohduttaudun just sillä että kyllä ne sit ton kakaran tuolta jotenkin pois ottaa viimeistään tammikuun alussa ellei se itekseen tuolta päätä tulla :D varsinkin niinä huonoina päivinä tuo ajatus kyllä pelastaa

Mulla loppui hötkyily tän vauvan syntymän kanssa ku seinään viime viikolla, kun kaupassa viereen tupsahti äiti _hyvin, hyvin pienen_ vauvan kanssa. Järkytyin, miten mini toinen oli ja meinas mennä pasmat ihan sekaisin. Vauvan ääntelykin oli sellaista pientä ininää ja hengitys kuulosti oudolta. Ei paljoa tarvinnut pohtia älytäkseen, että pieni oli turhan aikaisin syntynyt. Tuli itelle kiire kotiin huilimaan ja nyt toiveissa on todellakin, että Tonttunen pysyy yksiössään kiltisti ja syntyy vasta kun on justiin eikä melkeen valmis tähän maailmaan, karjuu korvia huumaavalla metelillä mielipiteensä ja osaa syödä ja vaatia omansa heti salissa. Minä kyllä kestän nämä kivut ja säryt mielelläni, jos vain vauvan alkutaival on sitten helpompi.

Takaisin