Synnytystä enteilevät oireet/kun lähtö on lähellä...

Mulla olisi huomenna vauvan kasvukontrolli ja ajattelin puhua käynnistyksestä kun siitä oli lääkärin kans aiemmin muutenki puhetta.
 
Täällä ei mitään uutta. Perjantaina katsotaan käynnistelläänkö rv 41+4. N haluaisi, mutta tilanteen mukaan. En kyllä haluaisi mitään jättiläistäkään synnyttää.
 
Miksimiksimiksi menin pari päivää sitten oikeen julkisesti kuuluttamaan että "vielä en bongaile oireita tai odottele, tulee kun on tullakseen jne..." koska nythän vasta jokainen muljahdus tai pienikin olotila muutos napsahtaa päässä "no nyt se tulee" vaikka laskettukin vasta viikon päästä.
Ja oon koittanut pitää asenteen, että kyllähän minä synnytyksestä selviän kunnialla ...noh meninpä katsomaan ekaa kertaa synnytysvideon. Nyt ahdistaa, pelottaa ja oksettaa.

Muoks. Siis esimerkiksi nyt mun kokoajan 15 liikettä/pvä vauva ei ole tänään juurikaan ollut paikoillaan.. niin näin suuri muutos on nyt täällä raskausaivoissa aivan selvä merkki jo synnytyksestä...
 
Muokattu viimeksi:
Joo synnytysvideon katsominen oli miullekkin virhe :D onneks sen katsomisesta on yli viikko niin yritän vaan unohtaa sen ja sit ku on itellä h-hetki niin heittäydyn vaan tunnelmaan..
miekin huomaan itessäni että alkaa niitä synnytystä edeltäviä oireita tiirailemaan! Vaikka vielä viikko laskettuun aikaan. Tosin tänään neuvolassa povasivat että vaikuttais siltä että tää syntyis ennen la:ta. Mutta katsotaan nyt :)
 
Nyt on jännää. Kovat supistukset alkoi ja veristä limaa tulee. :)

Muokkaus:

Nyt jo salissa. Täsmällinen pikkuinen haluaa syntyä laskettuna niinkuin isosiskonsakkin teki. Nää on jänniä sisaruksia. :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Eilisen synnärikäynnin ja kalvojen pyörittelyn jäljiltä alkoi supistuksiakin tulemaan. Ainoastaan selkä kipeytyy supistaessa, mutta tekeepä tosiaan kipeää. Supistuksia noin 4-6tunnissa, joten saapipahan nähdä montako päivää tässä vielä odotellaan.
Viitisen tuntia sain nukuttua, yllättävän virkeä olo.
 
Kai se on uskottava ettei jätkä ulos oo tulossa hetkeen, kun eilinen siivous, seksi ja sauna eivät aiheuttaneet pienintäkään olotilan muutosta... :sad001
 
Täälläki ollaan jo muutamana iltana tehty häätötoimenpiteitä mut ei tapahdu mitään! Turhauttavaa.. sit ku yritän olla miettimättä koko synnytystä, mut aina se jostain aikaa tulee mieleen. :D
 
Täälläkää mitään uutta, viitenä päivänä jo tullu sitä limatulppaa ja napakoita/kipeähköjä supistuksia pitkin päivää, mut aina loppuu kun käyn nukkumaa! Tää on tosi turhauttavaa..
 
Täällä eilen pientä menkkajomoilua ja verenpaineet taas vaihteeksi koholla. Muuten ei mitään tuntemuksia. Ei niin mitään. 39+6.
 
Yöllä oli jo kahteen otteeseen lupaavat supparit, 00-2 oli noin 10min välein, sit loppu ja nukuin. 4.30-6.00 oli sit 7min välein, mutta nekin loppui... nyt ei olekaan kuin yksittäisiä kevyempiä supistuksia ollut. Pitää yrittää päivällä nukkua kun näyttää yöhön painottuvan nuo kipeät supistukset.
 
Täällä ei oikeastaan merkkiäkään vauvan tulosta, tuntuu viihtyvän mahassa hyvin. :D Ei kai auta tämän äidin kuin tyytyä ajattelemaan että eiköhän se seuraavien kolmen viikon aikana sieltä ilmesty. :wink Tänään 39+2.
 
Mullakin tänään 39+1 eikä minkään sortin merkkejä. Hädin tuskin on ollut harjoitussupistuksia, ehkä just ja just tiedän mitä ne on. :D Toivoisin vaan, että syntyis ennen la:ta, mutta mikään ei kyllä anna viitteitä siihen. Levottomia unia kyllä näen, viime yönä olin synnyttämässä ja Taru sormusten herran Aragorn oli meidän doula... :D
 
Takaisin
Top