Synnytystä enteilevät oireet/kun lähtö on lähellä...

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2017' aloitti Hemppa, 24 tammi 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Kyfi5624240 Satasella mukana keskusteluissa

Täällä ollaan laitoksella. 38+5.
    Vauva kuunnellut äidin ajatuksia.
    La 40 vierasta pojan 5w synttäreillä.
    Eilinen poikien kiekkoturnauksessa.
    Ilta noutoruuan, elokuvan ja saunan merkeissä löhöillen koko perhe.
    Illan hinkkasin peukaloiden tyvejä.
    Yön supisteli enemmän ja vähemmän. Ei hirmu kipiää. Rauhottu aamuun.
    Aamusta lumityöt, imuroinnit, tiskit, pyykit, vessojen pesut...

Sitä tihkumista ollut useamman vkon. Pari vkoa sitten lapsivesitesti nega.
    Tänään aamulla lorahti paristi pöksyt märäksi. Neuvolassa lapsivesi testi positiivinen.
    Täällä ollaan ab tiputuksessa streptokokin vuoksi. Ootellaan voimistuuko supistukset vai mille aletaan.
    Jännää!!
    • Tykkään Tykkään x 6
  2. Suklaapehmis Näppärä viestien naputtelija Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2017

Tääl joka ilta toiveikkaana et josko tänä yönä! Sit öisin heräilee vessaan ja pyörii ja hyörii kun ei nukuta. Nälkä tuntuu nyt tulevan joka yö jostain aikaa , on tullu yölliset syömiset tutuks. Sit aamuyöllä taas nukahtaa ja herää uuteen aamuun.. ja yhdessä koossa :D
  3. Lilium Näppärä viestien naputtelija Helmimammat 2017

Kuulostaa ihan mun öiltä! Viime yönä kukuin hereillä kolmeen, kahden aikaan piti nousta yöpalalle... :D Ja nukahtamisen jälkeenkin 1,5h välein heräsin pissalle... 39+3 tänään.
    • Tykkään Tykkään x 2
  4. Giovanna- Puuhakas puhuja Helmimammat 2017

Mä taas edelleen nukun, kuin tukki ja aamuisin herään kellonsoittoon (sunnuntaina 10:30 siihen kun mies kyseli, että kerkeääkö vuorokausi vielä uudestaan vaihtua ennen, kun noustaan :D). Yöllä käyn kerran vessassa ja nappaan rautapillerin vesilasin kans samalla reissulla. Viime yönä heräsin johonkin polttoon (tai näin unta), mutta tais olla vain pissahätä, kun nukahdin ennen, kuin kerkesin kelloa katsoa.
  5. V1lhelmiina Puuhakas puhuja Helmimammat 2017

Mä nukun kyllä kanssa ihan kohtalaisen hyvin, esikoisestakin riippuen toki :) Toissayönä moitteettomasti ja viime yönä todella huonosti :grin
  6. Gagezzz Piirimestaruustason postaaja Helmimammat 2017

Jos muksu yhtään luonteeltaan äitiinsä tulee niin syntyy ensi yönä :D meinaan vaan kun dramaattisuus on se mun juttu niin tämän hetkisessä lumimyräkässä kun syntyis niin olis taas hyvä tarina kerrottavaks kuinka luovittiin synnärille tuolla tuiskeessa väkisin vaikkei edes eteen nähny puolta metriä pidemmälle :D jännityksellä odotetaan mitä yö tuo tullessaan. Kun kyllähän sitä jo näitä harkkasuppareita tulee pitkin päivää ja ne ainakin saanut isoja kasoja valkkaria holahtelemaan pöksyihin niin miksei seuraavaks sitten jo lapsivedet :D
    • Tykkään Tykkään x 11
  7. Suklaapehmis Näppärä viestien naputtelija Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2017

Täällä tuli lapsivedet ihan yhtäkkiä! :D huomen aamupäivällä sairaalaan, jos yön kestää olla kotona. Supisteluita kyllä on mutta kivuttomia.. katsotaan...
    • Tykkään Tykkään x 9
  8. Gagezzz Piirimestaruustason postaaja Helmimammat 2017

Hei oon kade! Tota mä odotin tältä illalta :D
    Tsemppiä!
    • Tykkään Tykkään x 2
  9. V1lhelmiina Puuhakas puhuja Helmimammat 2017

Parina iltana supistellut napakasti mutta lyhyen aikaa, nyt irtoilee limatulppaa. Josko ei enää montaa viikkoa :joyful:
    • Tykkään Tykkään x 5
  10. Lakka Satasella mukana keskusteluissa Helmimammat 2017

Tsemppiä V1lhelmiina ja Suklaapehmis, varmaan h-hetki on käsillä :)
  11. V1lhelmiina Puuhakas puhuja Helmimammat 2017

Luulen että vielä saadaan odotella :) Ei supistele mutta sama kamala kipu keskellä vatsaa kuin kerran aiemmin. Esikoisen vetäminen pulkalla puistoon oli aikamoinen suoritus :wacky: Suklaapehmiksellä varmasti lähellä! :)
  12. Suklaapehmis Näppärä viestien naputtelija Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2017

Joo tarkkailuun nyt jäin, ku Streptokokki oli positiivinen.. muuten olisin päässyt vielä kotiin odottelemaan. Kohdunkaulaa vielä vähän jäljellä ja vaan yhelle sormelle auki, vaik jo 12 h tuntunut kipeämpiä supistuksia :eek: toivottavasti tää lähtis nyt etenemään, en haluis et mies joutuu lähtemään yöks kotiin! :sad001
    • Tykkään Tykkään x 5
  13. mirkku92 Oman äänensä löytänyt

Täällä synnytetty 9.2 poika
    • Tykkään Tykkään x 5
  14. Hömelö Oman äänensä löytänyt

11.00 aika ä.polille. Katsotaan käynnistetäänkö, tänään ois la. Kolmas päivä supistelua, päänsärkyä ja pahaaoloa takana. Lonkassa nivelpussintulehdus, sen myötä aika tuskasta ollu viime viikot. Toivottavasti saan apua, peukut pystyyn :)
    • Tykkään Tykkään x 9
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  15. Gagezzz Piirimestaruustason postaaja Helmimammat 2017

Kylläpäs selkään on alkanut painaa pari päivää. Tänään neuvolassa totes siihen että vois vihjata lähdön olevan lähellä... mut varattiin viel ens tiistaiksi taas aika ;D silloin on jo 40+5
    • Tykkään Tykkään x 2
  16. Hömelö Oman äänensä löytänyt

Käynnistykset aloitettu, ballonkin kanssa kotona supistelemassa Tänään tasan 40 :) Ihana lääkäri tunsi mun tuskan, pelkäsin niin että haluu kattoo vkonlopun yli.
    • Tykkään Tykkään x 4
  17. Suklaapehmis Näppärä viestien naputtelija Heinä-äidit 2020 Helmimammat 2017

Tsemppii! :) mie oon tääl kärvistelemässä, oksitosiinitippa alotettiin jo klo 11 . Aukesin tosi hyvin mutta homma tyssäs siihen ku otin epiduraalin. Reilu tunti sitte lopetettiin sit oksitosiini. Oon nyt siis 5cm auki. Oksitosiini laitetaan uudestaan klo 6 aamulla jos ei nyt itsestään lähde..
    mut nyt tuntuu siltä että tää syntyy kyllä jo yöllä, supistelut jatkuu ja voimistuu.. yritän ilman epiä mennä loppuun asti ettei taas tyssääntyis tää homma!
    Hatunnosto meille kaikille naisille ollaaan rautaa! :D
    • Tykkään Tykkään x 9
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  18. Sallamaari Oman äänensä löytänyt

Noniin, aamu alko mukavasti erittäin kipeillä supistuksilla ja verenvuodolla, taitaa tulla lähtö tänään!
    • Tykkään Tykkään x 11
  19. HopeOfBaby Oman äänensä löytänyt

Tsemppiä kaikille ja kärsivällisyyttä niille jotka vielä odottaa vuoroaan.
    En muista ilmotinko tänne, että meille synty jo viikko sitte pikkunen rv 38+3.
    • Tykkään Tykkään x 5
  20. Sallamaari Oman äänensä löytänyt

Synnärillä oltu jo tunti, tullessa tänne olin jo 5cm auki, ilokaasulla mennään ja äskön sain epiduraalin :) hyvin menee tähän asti!
    • Tykkään Tykkään x 11