Synnytystä enteilevät oireet/kun lähtö on lähellä...

Täällä ollaan laitoksella. 38+5.
Vauva kuunnellut äidin ajatuksia.
La 40 vierasta pojan 5w synttäreillä.
Eilinen poikien kiekkoturnauksessa.
Ilta noutoruuan, elokuvan ja saunan merkeissä löhöillen koko perhe.
Illan hinkkasin peukaloiden tyvejä.
Yön supisteli enemmän ja vähemmän. Ei hirmu kipiää. Rauhottu aamuun.
Aamusta lumityöt, imuroinnit, tiskit, pyykit, vessojen pesut...

Sitä tihkumista ollut useamman vkon. Pari vkoa sitten lapsivesitesti nega.
Tänään aamulla lorahti paristi pöksyt märäksi. Neuvolassa lapsivesi testi positiivinen.
Täällä ollaan ab tiputuksessa streptokokin vuoksi. Ootellaan voimistuuko supistukset vai mille aletaan.
Jännää!!
 
Tääl joka ilta toiveikkaana et josko tänä yönä! Sit öisin heräilee vessaan ja pyörii ja hyörii kun ei nukuta. Nälkä tuntuu nyt tulevan joka yö jostain aikaa , on tullu yölliset syömiset tutuks. Sit aamuyöllä taas nukahtaa ja herää uuteen aamuun.. ja yhdessä koossa :D
 
Tääl joka ilta toiveikkaana et josko tänä yönä! Sit öisin heräilee vessaan ja pyörii ja hyörii kun ei nukuta. Nälkä tuntuu nyt tulevan joka yö jostain aikaa , on tullu yölliset syömiset tutuks. Sit aamuyöllä taas nukahtaa ja herää uuteen aamuun.. ja yhdessä koossa :D

Kuulostaa ihan mun öiltä! Viime yönä kukuin hereillä kolmeen, kahden aikaan piti nousta yöpalalle... :D Ja nukahtamisen jälkeenkin 1,5h välein heräsin pissalle... 39+3 tänään.
 
Mä taas edelleen nukun, kuin tukki ja aamuisin herään kellonsoittoon (sunnuntaina 10:30 siihen kun mies kyseli, että kerkeääkö vuorokausi vielä uudestaan vaihtua ennen, kun noustaan :D). Yöllä käyn kerran vessassa ja nappaan rautapillerin vesilasin kans samalla reissulla. Viime yönä heräsin johonkin polttoon (tai näin unta), mutta tais olla vain pissahätä, kun nukahdin ennen, kuin kerkesin kelloa katsoa.
 
Mä nukun kyllä kanssa ihan kohtalaisen hyvin, esikoisestakin riippuen toki :) Toissayönä moitteettomasti ja viime yönä todella huonosti :grin
 
Jos muksu yhtään luonteeltaan äitiinsä tulee niin syntyy ensi yönä :D meinaan vaan kun dramaattisuus on se mun juttu niin tämän hetkisessä lumimyräkässä kun syntyis niin olis taas hyvä tarina kerrottavaks kuinka luovittiin synnärille tuolla tuiskeessa väkisin vaikkei edes eteen nähny puolta metriä pidemmälle :D jännityksellä odotetaan mitä yö tuo tullessaan. Kun kyllähän sitä jo näitä harkkasuppareita tulee pitkin päivää ja ne ainakin saanut isoja kasoja valkkaria holahtelemaan pöksyihin niin miksei seuraavaks sitten jo lapsivedet :D
 
Tsemppiä V1lhelmiina ja Suklaapehmis, varmaan h-hetki on käsillä :)
 
Luulen että vielä saadaan odotella :) Ei supistele mutta sama kamala kipu keskellä vatsaa kuin kerran aiemmin. Esikoisen vetäminen pulkalla puistoon oli aikamoinen suoritus :wacky: Suklaapehmiksellä varmasti lähellä! :)
 
Joo tarkkailuun nyt jäin, ku Streptokokki oli positiivinen.. muuten olisin päässyt vielä kotiin odottelemaan. Kohdunkaulaa vielä vähän jäljellä ja vaan yhelle sormelle auki, vaik jo 12 h tuntunut kipeämpiä supistuksia :eek: toivottavasti tää lähtis nyt etenemään, en haluis et mies joutuu lähtemään yöks kotiin! :sad001
 
Kylläpäs selkään on alkanut painaa pari päivää. Tänään neuvolassa totes siihen että vois vihjata lähdön olevan lähellä... mut varattiin viel ens tiistaiksi taas aika ;D silloin on jo 40+5
 
Tsemppii! :) mie oon tääl kärvistelemässä, oksitosiinitippa alotettiin jo klo 11 . Aukesin tosi hyvin mutta homma tyssäs siihen ku otin epiduraalin. Reilu tunti sitte lopetettiin sit oksitosiini. Oon nyt siis 5cm auki. Oksitosiini laitetaan uudestaan klo 6 aamulla jos ei nyt itsestään lähde..
mut nyt tuntuu siltä että tää syntyy kyllä jo yöllä, supistelut jatkuu ja voimistuu.. yritän ilman epiä mennä loppuun asti ettei taas tyssääntyis tää homma!
Hatunnosto meille kaikille naisille ollaaan rautaa! :D
 
Takaisin
Top