Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satuvee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos saatte akupunktiosta apua ni varaan ittellenikin ajan. Oon niin turhautunu näihin ns. vääriin hälytyksiin. Tosiaan hereillä 2.00-6.00 kauhee kipu vasemmalla puolella alavatsassa, kipeitä supistuksia sekä vähemmän kipeet tarttu jotenkin tohon alavatsalla olevaan kipupisteeseen. Soitin siitä synnärillekkin ku en päässy enää vessassa kunnolla ylös kun vihloi niin paljon. Käskivät ottaa panadolia...

Ilmoittelen miten käy! Tämän aamun akupunktion jälkeen olo oli aika puulla päähän lyöty ja menin tunniksi jatkamaan lyhyiksi jääneitä yöunia. Lounaalla käydessä ja kävellessä tuntui ehkä vielä enemmän painoa alavatsalla. Nyt pääsin kotiin ja ajattelin ottaa aika iisisti loppuillan, vähän jännittää alkaako synnytys :) Varasin vielä varuilta uuden ajan maanantaille, ehtii yrittään vielä uudestaan ennen käynnistystä keskiviikkona. Toivottavasti saan perua sen ajan!

Toivottavasti akuhoidoista on ainakin koomavaikutus, että saatte levättyä. Jospa se lepo rentouttaisi eikä sitten väsyjännä olisi vaikeuttamassa synnytyksen alkua tai etenemistä. Rentoa loppuodotusta kaikille!

❤️

Juu sitä minäkin odottelen, että Melskaaja rauhoittuisi. Hirviä meininki varsinkin iltaisin, ei tunnu kovin mukavalta aina :sour: Eilen oli kyllä aktiivisempi päivällä kuin tänään. Nyt lähinnä silloin tällöin tekee muutaman möyrintäliikkeen.

Samoin mulla, iltaa kohden taitaa vauhtia kiihtyä :D Nyt pienesti pyllyään vain nostelee, katsotaan kun ihan iltaan mennään :) Toivon kyllä että saan hyvin nukuttua kun aamulla on jo startattava kohti sairaalaa. kassinkin aion ottaa jo varuilta mukaan jos vaikka saisin jäädä sinne :D Ensin aattelin et ei käynnistystä, vaan nyt tuntuu että olispa helpotus :p

Mäkin ajattelin ottaa sairaalakassin perjantaina mukaan, vaikka silloin vasta 40+1. Tai no, vois tietty luottaa Murphyn lakiin ja unohtaa ihan kaiken tärkeän silloin kotiin :p

Jännityksellä odotan lähteekö Suvituksella synnytys käyntiin akupunktiosta :) Itselläni siis aika perjantaina, hih! Toivottavasti olet saanut nyt levättyä hyvin, Suvitus.

Mä kävin tänään kunnon mieltä piristävällä lenkillä ja kiipesin yhteensä tuhat rappua ja sit käppäilin päälle reilu puoli tuntia. Eikä tullut supistuksen supistusta, ne on hävinneet jonnekin nyt parin päivän aikana! :O Alavatsaa kävi kyllä painamaan loppulenkistä, mut onneks olin jo lähellä määränpäätä niin pääsi lepäämään.

Huomenna onkin mun synttärit, olisi kyllä ihana saada sellainen pieni käärö syliin synttärilahjaksi ❤ wink wink vaavi, kuulitko mitä sanoin! :P Tai sit laskettuna päivänä on mun isän synttärit, josko hän saisi ihanan lahjan kun tulisi isoisäksi synttäripäivänä :)

Täälläkin reilua paineentunnetta lantiossa ja alaselän seudulla, päälle suht kivuttomia supistuksia vaikka tuossa muutamaan päivään tapahtunut paljoakaan vaikka kuinka riehui ja melskasi. Harmittaa kun ei saa kellotettua yhtäkään, tuntuu kuin tulisivat aina yhteen putkeen kaikki, tai ainakin kohtu pysyy tiukkana aina pitkään supistuksen yhteydessä. Vaikea sanoa kun ei satukaan yhtään. Ehkä oon vaan urpo enkä osaa kuulostella kroppaani. :|

Jotain kirkasta vuotoa lorahdellut pitkin päiviä alkkareihin, rupeaa kyllästyttämään kun pitäisi vaihdella suojia taikka alkkareita jatkuvasti. Lohduttaudun ajatuksella et ehkä nää on niitä synnytystä ennakoivia oireita... Ei ole kyllä yhtään seksikäs olo että kuuluisimman S:n voi ainakin unohtaa vaikka kuinka tekiskin mieli saada vauva ulos.

Juu ei täälläkään kokeilla sitä ilmeisesti parhaiten toimivaa ässää, ei näillä liitoksilla (autsautsauts). Supistellut on kyllä pitkin päivää (niin kuin jo viisi viikkoa), ja ehkä ainakin pienellä kuvittelulla napakammin päivällä kuin yleensä. Aikamoinen määrä jännitystä ilmassa! Katsotaan miten loppuilta ja yö sujuu..

Missä mun synnytystä ennakoivat oireet? Harkkasuppareita tulee joo, nivuset on ollu nyt parina päivänä kipeet ja alavatsaa on kyllä repiny jo pitemmän aikaa kun nousee niin tiiä sitte onko toi nyt mitään ennakoivaa vai ei.. mä oon niin pessimisti et tää venyy sinne 41+5 missä vaiheessa käynnistellään....

Mulla ainakin tullut vaiheittain että välillä supistelee ym. useempana päivinä ja sit moneen päivään ei mitään. Muita oireita oikeestaan ollutkaan ellei limatulpan irtoamista lasketa - sekin on lähtenyt osissa, ja tänään vessakäynnin yhteydessä tais tipahtaa loput pönttöön.

Supistellut koko illan tasaiseen tahtiin ja hitusen rankemmin kuin yleensä, ei vaan jaksa innostua vielä kun parina kertana aiemminkin käynyt näin ja yhtenä kappaleena selvitty kuitenkin. Olisi muutenkin liian upeeta että vauva päättäis ilmestyä just laskettuna aikana.. :p

Mä huolin itteleni jostain mahataudin. Tai sit mun kroppa tekee suursiivouksen ennen synnytystä. Kaaressa oksennettu koko yö,,luulin jo et synnytys olis käynnistyny kun kotona tuli supistuksia tiheään mutta käyrillä sitten vaan 10 minuutin välein. Aamulla supisteli taas 7 min välein ja nyt lopahti. Oon aivan loppu kahen yön valvomisesta ja kroppa on ihan hellänä oksentamisesta, voi nakit ja muussi sanon minä.

Pöh, ei mitään. Alan vahvasti epäileen, ettei mun kroppa vaan osaa synnyttää :( Tai sitten vauva luki hallitusohjelman ja päätti, että on parempi pysyä vatsassa (pahoittelut politiikasta, kismittää).

Voi ei Tirlitan, voimia sinne! Mulla on jotenkin sellainen fiilis että voisi silti ennakoida synnytystä, jos kroppa vaan alkaa tyhjenemään. Joka tapauksessa tsemiä oloihin!

Mulla on Suvitus käynyt ihan sama mielessä nyt kun supistuksia ei oo enää tullu nimeksikään, eikö mun kroppa vaan osaa tehdä mitään... :(

Täälläkin on ihan tismalleen samat ajatukset: ehkä kroppa ei vaan osaa tehdä mitään... :meh: Ei niin mitään ihmeempiä ennakoivia oireita. Supistuksia on ehkä jonkun verran enemmän, muttei lainkaan kivuliaita. Vihlomista on etenkin kävellessä. Muuten tuntuu toukka koteloituneen. Phuh. o_O

Sori, suvitus, tuo hallitusohjelman lukeminen nauratti! Muutoin syvät sympatiani... :)

Itsellä aika paljon kiristelee masua tänään. Kohta sinne neulatyynyhoitoon lähden!

Takaisin