Synnytystä ennakoivia oireita

Monella on synnytys lähtenyt käyntiin tollasella kropan luonnollisella "puhdistautumisella".

Mulla on oikea harmituspäivä tänään, meinaa tulla itku kun turhauttaa niin tää toimettomuus ja vetelehtiminen. Osaiskohan joku veikata mistä tämmönen koko alakropan paine voisi kieliä, kun selästä reisiin ja pyllyyn tuntuu aina seistessä painetta, kävely ei ole mitään miellyttävää puuhaa? Oisko paikat avautumassa vai johtuuko vaan siitä että poitsu hengailee alhaalla lähtölaukaisuasemissa? Eilisestä asti vaivannut nyt.
 
Kyllä se taitaa olla sitä, että poitsu on lähtöasemissa :) Mulla ihan samanlaista ollut jo jokusen päivän. Mutta kun siellä lähtöasemissakin saattavat viihtyä oikein hyvin ja pitkään....
 
Kiitti tsempeistä! On kyllä tullu itkettyä kouristuksia, oksentamista ja supistuksia. Sekä turhautumista siihen ettei poika tule ulos. Et ehkä ollut sellainen fyysinen ja henkinen puhdistautuminen viimeisen vuorokauden aikana. Mies parka :D

Toivotaan että meillä kaikilla tapahtuisi nyt jotain, mutta oon niin teidän kanssa siinä et oon miettiny et ehkä mun kroppa ei vaan osaa. Erehty selkeesti luulemaan oksentamista ja ripulointia synnyttämiseks...
 
Meistä vielä-odottajista taitaa aika moni odottaa poikaa. :cat:

Vatsavaivat kuuluu tähän touhuun, mulla on ollut vatsa löysänä läpi raskauden ja nyt on ilmentynyt ilmavaivoja sun muuta hehkeetä... Inhottavaa jos vielä oksettaa päälle. :E Toivotaan että Tirlitan sun vatsavaivat on ohi synnytykseen mennessä ettet joudu huonossa kunnossa synnärillä sinnittelemään.

Tässä yritetään kauppaan kömpiä vaikka supisteleekin jatkuvasti... Yritän jumppailla tuon ulos vaikka kuinka tekisi tuskaa. :p
 
Vanhankansan ässät kokeiltu ja ei niin mitään apua... :grin On käyty myös geokätköillä kaikenmaailman metsäpoluilla ja joka päivä. Kiipesin ennen saunaa kuudenteen kerrokseen rappusetkin ja ei yhden ainutta supistusta saanu aikaiseksi!! :laughing021
 
Tuttu ehdotti luumukiisselliä edistämään synnytyksen alkamista, taitaa olla kans joku vanhankansan jekku. Harkitsen vakavasti sen kokeilua.

Maha on selvästi laskeutunut lisää jos moinen on edes mahdollista, roikkuu jossain reisissä asti.. Poitsukin on ollut hiljaisempi johtuen varmaan epäsäännöllisistä pitkin päivää tupsahtelevista supistuksista, mutta välillä huolettaa onko siellä kaikki hyvin.. Illalla oli taas niitä "kipeämpiä" supistuksia, ja yöllä pissalla käydessä lähti roimasti limatulppaa. Ehkä ei keretäkään maanantain painokontrolliiin...:rolleyes:
 
Voi teitä onnellisia kellä on edes supistuksia! Mulla ne on edelleen kadoksissa paria pientä lukuunottamatta.
Eilen vauva möyri huomattavasti vähemmän kuin yleensä, mutta yöllä kun heräsin niin oli taas normaalibileet käynnissä :)

Oliskohan tänään jälkkärinä sitten luumukiisseliä? :D
 
Mites muuten suvitus, onko siellä sittenkin lähdetty synnärille kun ei ole kuulunut mitään :)
Onko sulla ollut Mamma Cantante akupunktion jälkeen supistuksia tai muuta tapahtunut?
Mulla on tänään se mun akupunktio, jännää! :)
 
Eipä ole lähdetty. Ja mieluummin olisin ilman supistelua, kuin tämän nyt jo viisi viikkoa jatkuneen lähes jatkuvan supistelun kanssa, joka ei vaan tajua muuttua kipeäksi :sad001 Tänään soittelen sairaalaan käynnistysaikaa.. Tulin juuri neuvolasta, kaiken huipuksi terkka oli huolissaan korkeista verenpaineista ja kuukauden verran jo samassa pysyneestä painosta, eli nyt vielä suurempi tarve saada muksu pihalle. On kyllä valtavan pettynyt olo omaan kroppaan..
 
Voi harmi suvitus, tuo verenpainekin vielä ja jos on mieli maassa :/ Voimia sinne!

Kyllä itsellä käynyt sama pettymys fiilis jo pari kertaa, ja kun en sinne käynnistykseen missään nimessä haluaisi.. Mutta ei se auta kuin yrittää heivata ne ajatukset pois mielestä ja uskoa itseensä.

Mulla pysynyt paino samana 3,5 viikkoa, mutta siitä neuvolassa ei oltu huolissaan.

Kiva Mamma Cantante, että hoito piristänyt, jos ei muuta :) Sellainen on todella tarpeen näinä aikoina :D
 
Täällä eilen käytiin n. 3kilsan kävelyllä (meni tunti :p) ja ainoa mitä tuli oli ihan jäätävät nivuskivut.. pitää varmaan illalla käydä uudestaan jos noi nyt jotain tekis paikoille vaikkei supistuksia tulekaan..
 
Yritin raivolla siivota keittiötä jos se poikisi jotain. Aamulla ei ollut sitä ikävää paineentunnetta ja sen sain kyllä palaamaan takaisin.

Kaveri oli nähnyt viime yönä unta siitä että olin synnyttänyt, ehkä tää on joku hyvä enne!
 
Aikas kivulias yö takana, ei varsinaista supistelua paljoa, mutta lähes jatkuva särky alavatsalla ja -selällä. Että kyllä se lääkäri sai jotain edistystä aikaan. Tästä sitten vain eteenpäin..!

Toivottavasti pääset pian synnyttämään, tai yang!!
 
Eilinen hoito oli kyllä mielenkiintoinen :) synnytys ei siitä käyntiin lähtenyt, mitä en odottanutkaan, mutta illan mittaan tuli niin kivuttomia kuin napakoita kipeitä supistuksia. Jospa ne edes kypsyttäisi paikkoja, jos ei muuta :)

Ei taida tästä vauvasta siltikään tulla toukokuista, harmittaa.. :sad001 Itselle toukokuu on tärkeä kuukausi, niin olisin toivonut hänen syntyvän tässä kuussa.
Siispä ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
 
Noh, eiköhän kaikki pettymykset unohdu siinä vaiheessa, kun on nyytti sylissä! Ja ihan kohtahan ne on, eiköstä juu :happy:
 
Voi kuinka iloinen voi olla kivusta! Täälläkin siis aamun (mulle vielä yön, kun nukahdin kahden maissa..) tullut muutama kipeä supistus :D Tosin pelkään et voi johtua vielä sekaisin olevasta vatsasta, mutta hyvältä vaikuttaa! Mitenkään käynnissä synnytys ei siis vielä ole, mutta josko se siihen suuntaan olisi menossa. Toivottavasti meillä kaikilla! Ja akupunktio ja muut hoidot ei välttis toimi heti, tai jos tämä tästä käynnistyy, on varmaan jo mun ihan oman kropan aikaansaannosta, mut vuorokausi pari on ihan normaali aika vielä akupunktion toimia. Vinkiksi kirsikalle :)
 
Käytiin synnärillä käyrillä kun on viime yöstä asti ollut tosi kipeitä supistuksia eikä hellittäneet taikka loppuneet millään, pikemminkin rupesivat ilmaantumaan tiuhempaan. Kohdunkaula oli hävinnyt, auki reilulle sormelle, vauvan sydänäänet hyvät ja hoitaja sanoi että kyllä tässä on synnytys lähtenyt käyntiin. Tiedä sitten kuinka kauan kestää. Sain itse päättää odotellaanko vielä ja katsotaan uusiksi tilanne vai menenkö vielä kotiin selviytymään - päätin tulla kotiin. :p Kivut pahenivat kotimatkalla, veikkaisin että vielä tällä viikolla synnytetään!
 
Takaisin
Top