Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satuvee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei vaan nyt auta ees tuo lämpö:( pitäis olla isompi tyyny tai monta, yhdellä ei oikein pärjää! Oikea nivus ja jalan hermot eniten kipeänä koska niin paljon oon oikealla kyljellä.

Joo mulla tuli kans taas tossa pari tuntia ihan kunnolla supistuksia, kohdunsuu särkee kävellessä ja välillä tuntuu ku peppu hypähtäis ku kaveri ottaa kylkiluista vauhtia ja puskee alas. Mutta sitten - supistukset lopahtaa ja jäljelle jää aristava alamaha ja jäätävä veemäisyys. Tulis tai sit loppuis nää supistukset siihen asti et on tosi kyseessä, mulla menee hermo. *pärinää*

Joo toi särky, mikä noista jää, on raastavaa! Äsken oli kahen minuutin kestävä jäätävä supistus, mutta siitä sai vaan alapäänsä kipeeksi eikä mitään muuta.

Mä niin samaistun teiän kans... Täällä kans joka päivä tulee kipeitä supistuksia sun muuta jomotusta mut sit ne tyssää ja sen jälkeen iskee masennus et miks tää ei voi mennä eteen päin.... :(

No kylläpä tää tänään voimakkaasti ja paljon supistelee. Tosin kivuttomasti. Yöllä taas pientä "menkkakipua", melkeinpä koko ajan. Nukuttua sai silti.

Joko olet Mamma cantante kokeillut TENS-laitetta supisteluihin? Mie kävin semmosen lainaamassa kans pari viikkoa sitten ja tuossa se keittiön pöydällä odottaa että pääsee tositoimiin. Nyt on viikkoja 39+1 ja supistelee aina kun jotain tekee ja monesti levossakin, mutta vielä odottelen niitä kunnon kivuliaita supistuksia. Mietin vaan että pitäisköhän sitä laitetta testata tälleen ennakkoon että varmasti toimii sitten "hädänhetkellä" ja olis mukava tietää millaset sähkärit siitä saa. :D :D

En ole vielä kokeillut, pitäis kyllä..! Josko huomenna testailisin.

(Varmaan alkaa yöllä synnytys kun suunnittelen vasta huomenna testaavani :p)

Mulla toimi TENS ihan loistavasti. Laitoin selkään pari tuntia vesien menon jälkeen vaikka supistukset oli vielä hentoja silloin. Pidin sitä päällä sitten epiduraaliin asti, eli noin 15 tuntia. Alkuun ihan ykkösteholla ja siitä pikkuhiljaa tarpeen mukaan tehoa nostaen. Muistaakseni puoliväliin tehoasteikkoa pääsin, kun alkoi tuntua, ettei TENSistä enää ollut iloa. En tarvinnut ennen eipä mitään muuta kivunlievitystä ja olin epin laiton aikaan viitisen senttiä auki. Ehdottomasti vuokraan uudestaankin jos tulee lisää lapsia joskus.

Ja tosiaan joka supistukseen painoin Boston päälle. Myös niihin alun hentoihin, joihin ei olisi ehkä vielä tarvinnutkaan. Toki mulla oli helppoa, kun meni ne vedet ja siitä alkoi supistukset, niin ei tarvinnut arpoa, että onkohan tää nyt käynnissä vai ei.

Tää on se hetki kun pitäis saada olla rauhassa. Kaikki äänet voimisstuu ja ei kestä kyselyjä ja irvistelyä.. Lapset onneks alkoi leikkimään, hermoilu tuottaa adrenaliinia joka haittaa supistelua. Oon onnistunut pysymään syvään hengittelyssä :facepalm: Voi olla että matsit kattoo meijän sohvalta jotkut ihan muut kun me.:joyful:
Ei vaan ei pitäs ruveta lähtöä suunnitteleen ku sit menee mönkään.

Joo ei kannata suunnitella :joyful: Eilen olin jo laittamassa miehelle viestiä, että kohta varmaan mennään, kun oli kaverillaan naapurissa, niin sit ne loppu :meh:

Takaisin