Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satuvee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ärsytys...taas se alkaa. Lievästi kipeää supistelua tasaiseen tahtiin. Ja kuitenkin illan mittaan lopahtaa. Plaah. Mulla (mikäli vanhaan on luottaminen) on ihan turha katsoa kelloa näiden supistusten suhteen lähtöä ajatellen. Sit kun kipu alkaa olla sietämätöntä, vasta on homma oikeasti käynnissä.

Täällä pohdiskellaan, voisiko näitä supistuksia hyvällä tahdolla kutsua jo ihan pikkuisen kivuliaiksi? Tosin veikkaan et johtuu vaan muksun mylläyksestä ja selän muusta johtuvasta yleisestä kipeydestä. Optimistina yritän silti hieroa nännejäni :D Vaikka se onkin vähän inhaa, kun vuotavat koko ajan hieroessa ja sit on sormet tahmeina. Ja mieskin on yötöissä, eli ei kyllä kannattaisi ehdoin tahdoin toivoa synnytyksen käynnistymistä!

Sori Suvitus,puhelimella kun selaan taisin painella vääriä nappeja ja nyt sun viesti on informatiivinen mun arvion mukaan... ei toimi mun pää ja kädet yhtäaikaa...voimia kuitenkin supistusoloihin!

Taas uusi pitkä päivä odotella jotain tapahtuvaksi. Alkaa ärsyttää tää päikkäreiden jälkeen alkava iltasupistelu ja nukkumaan kun menee niin lopahtaa. Oliko täällä vielä joku muu 41+ viikoilla kasassa oleva kohtalotoveri?

Eilenillalla viiden aikaan alkoi säännölliset supistelut ja kahdeksalta lähdettiin synnärille... ja täällä sitä edelleen ollaan yhtenä kappaleena! Olen auki kokonaiset 3 cm! Anopin sanoin: ensin sitä ei meinattu saada millään alulle ja nyt sitä ei meinata saada millään pihalle :grin Noh, ehkä tämän vuorokauden aikana sitten...

Kyllä se Hellis sieltä nyt jo on tuloillaan ;) ei kai se enää voi perääntyy :D Tsemppiä! voi kumpa sitä itekin tässä parin viikon sisään :)

Juu 41+3 tänään kasassa. Iltaisin kovat ja säännölliset supistelut, jotka lopahtaa nukkumaan mennessä. Huomenna aika sairaalaan yliaikaisuuskäynnille. Katotaan milloin käynnistetään ja mikä on tilanne. Olin melkein varma, että viime yönä tulee lähtö :rolleyes:

Mä alan vaan olee vähän loppu tän painontunteen, kipujen ja yöllisten supistusten kanssa. Parhaimmillaan vielä 4 viikkoa... -.-

Pöh, limatulppaa irtosi perjantai aamulla, nyt ollut vaan silloin tällöin supistuksia, kerkesin jo iloita mutta taitaa mennä yliaikaseks. Nyt siis 39+5. No max kaks viikkoa ja sit yliaika kontrolli ja vissiin käynnistys. Toivottavasti kuitenkin syntys ennen sitä :-D nyt ollut pari päivää vaan kauhee väsymys..ja painontunnetta.

Eipä niistä supistuksista mitään tullut :D Ja mitäpä tuosta meridiaani, ei ainakaan ollut mikään negatiivinen arvio! Tosin olisin voinut ihmetellä mikä siinä oli informatiivista (paitsi vuotavat rinnat sellaisella too much information -ajatuksella :D).

Yliaikaisille ja käynnistysuhan alla oleville: oletteko harkinneet akupunktiota? Kysyin asiasta joskus aikoja sitten akupunktaajaltani, ja sanoi kolmasti yrittäneensä käynnistää synnytystä, kaksi vauvaa oli syntynyt vielä samana iltana, yksi seuraavana päivänä. Tämä on minun oljenkorteni heti kun laskettu aika saapuu (perjantaina), koska tahdon välttää lääkeellisen käynnistyksen mikäli vain mahdollista.

Huomenna täydet viikot! Närästää niiiiin paljon, onko muilla tätä? Siispä voisi syntyäkin, aamulla pienesti supisteli, mutta taisivat vaan johtua vauvan liikkumisesta. Yritän aatella et enää kaks viikkoo niin vauva saapuu :) Kaksi edellistä lasta menneet yliaikaiseks ja niin taitaa tääkin mennä.

Hellis. Tsemppiä sinne loppu rutistukseen.. :) pian saan nuuskutella sitä ihanaa pientä.. :)

Tänään ei sitten tunnu yhtään siltä, että tämä aikoisi syntyä tänä kesänä :wacky: Eilinen tuntui jo niin lupaavalta...

Yritän ajatella positiivisesti. Neljän viikon kuluttua tämä kohtalaisen varmasti on syntynyt!!

Oon nyt siitä asti kun heräsin kärsiny kipeistä supistuksista..Joko tää oikeesti lähtis käyntiin..Viedään nyt poika ainakin pariks tunniks mummille hoitoon mut kai mä varmuuden vuoks laitan vähän yli määrästä vaatetta mukaan..

Voiko olla enemmän outo kun toivoo et pääsee synnyttämään mut aina kun alkaa tuntua et lähtö tulee niin alan itkee sitä kuinka ikävä mulle tulee tota esikoista...

Juu 41+3 tänään kasassa. Iltaisin kovat ja säännölliset supistelut, jotka lopahtaa nukkumaan mennessä. Huomenna aika sairaalaan yliaikaisuuskäynnille. Katotaan milloin käynnistetään ja mikä on tilanne. Olin melkein varma, että viime yönä tulee lähtö :rolleyes:

Jee, en siis ole ihan yksin näiden viikkojeni kanssa. Sä kyllä tosin pääset kovin aikaisin yliaikaiskontrolliin, mikä on ihanaa. Mä joudun kituuttelemaan näillä näkymin 42+0 asti. Huomenna pitäis ajan tulla. Sori, väärin iloita toisen ahdingosta, mutta on niin lohduttavaa, kun joku muukin vaan odottaa...ja odottaa...ja odottaa

On kivaa, kun on Sintti kohtalotovereita ;) Neuvolalääkärin suosituksesta ois ollu 41+5 äippäpolilla vo (normikäytäntö), mutta siellä ei ollut aikoja kun huomenna. Sen takia siis ajoissa sinne.
On ihan sellanen olo kun menkat olisi alkamassa.. Outo olo. Mutta ei tää vielä varmaan meinaa ulos tulla. Onhan se nyt kiva pitää toisia jännityksessä ;)

Alkaa Violet vaikuttaa luupaavalta :) mulla on yhden kerran aikaisemmissa odotuksissa ollut kontrolliaika varattuna, eikä sinne tarvinnut mennä. Toivotaan meille molemmille käyvän niin :)

heräsin supistuksiin, 2 tuntia oli säännöllisiä 5 min välein ja kun menin toiveikkaana suihkuun niin siihen ne jäi. kohtu ihan kova mut ei mitään muuta. ja ei oo ollu suppareita ni olin niin varma jo et nyt. tuntuu et petin miehenki, se jo innostu. plääh.

unilääke naamaan ja nyt en enää usko mitään tapahtuvaks ennenku päälaki pilkottaa jalkojen välistä :D

tänään vauvan koon ja omien laskujen mukaan 40+0, virallisesti 39+1.

Takaisin