Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satuvee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Plööh, supistuksia tännekin. Eilisen limatulpan ja yhden supistuksen jälkeen ei enää mitään kovottelua kummempaa. En tiedä mitä teen kaikella tällä ajalla, jos menee vielä yli kaksi viikkoa ennen kuin lähdettäisiin edes käynnistelemään (eli jos menee yli 42+0)... Voisin mennä maanantaina kirjastoon seikkailemaan ja keksimään ideoita uudelle ajanvietteelle. :)

Mulla on kyl niin ihme kipuja, tai siis noita sukkapuikkosuppareita tulee jatkuvasti, tuntuu ku joku vetäis kohdunkaulaa ja sit mulla tulee sellasia hermokipuja vasemmalle puolelle peppuun ja sisäreiteen että lähtee jalka alta.

Hei mulle jopa neuvolalääkäri naurahti et ensin tulee maha ja sit tuut sä... Mulla ei näy takaapäin mitään vaan kaikki pakkautunu tähän eteen ni aiheuttaa sellasia ihme reaktioita ihmisissä...

Neljä kipeää supparia tänään aamusta. Eka kertaa niin, että en ole rasittanut itseäni ensin mitenkään. Mutta olen todennut, että näitä tulee vain kun makaan vasemmalla kyljellä. Omituista o_O

Mulla hei edellisyön supistelut tuli vaan oikealla kyljellä maatessa...ilmeisesti vauveli sellaisessa asennossa, että niin päin oma asento ärsytti paikkoja.

Mulla oli kans viime yön maha kipee mutta musta tuntuu että se johtu enemmänki Burger Kingistä :wtf:

Ei supistuksia... Pääh...

Minulla oli useampana yönä maha ihan sekaisin ja supisteli. Supistukset saattoivat kestää koko yön ja välillä niitä oli myös päivällä. Ajattelin toiveikkaana, että joko olisi aika, mutta ei. Mahan toiminta palasi normaaliksi. Sitten loppuivat yölliset supistelut ja melkeinpä päivällisetkin. Nyt tulee korkeintaan 1-2 supistusta päivässä. Alkaa jo vähän turhauttaa.

Muutamia kivuttomia supistuksia on tullut silloin tällöin, harvakseltaan. Mutta nyt muutamana päivänä alakroppa on alkanut tuntumaan "ei-omalta", jotenkin jalat on omituisen tuntuiset ja häpyluu tosi hellänä. Terkkarin mukaan vauva on tosi alhaalla. Turvotusta ei varsinaisesti ole, mutta naama tuntuu turvonneelta. Sormukset otin pois pari viikkoa sitten, kun muistui mieleen edelliskerrasta terkkarin hyväätarkoittava neuvo ottaa ne pois, ettei joudu sairaalassa esim. katkaisemaan niitä. Jatkuvasti on kuuma ja pissihätäkin ihan liian usein..

kuukiurustakesään, toivottavasti se on menoa nyt :)

mä oon aina ehtiny nukkumaan yhen yön supistusten alettua, illalla jo kellottanu alle 10 minuutin välein, mut sit ne on jotenkin loppunu siks aikaa et saan nukuttua, ja sit heti aamusta ihan täysillä taas uudestaan! toivottavasti sama nytkin..

Kai tää munki oireilu liittyy synnytykseen :'D oon nukkunu ehkä 3 tuntia ja senkin huonosti. Hitto et väsyttää mut ei vaan saa unenpäästä kiinni, eipä sillä et täs enää kannattais ees alkaa nukkumaan. Taidan painella suihkuun ja vetää tukisukat jalkaan.

Täällä yöllä supisteli moneen kertaan kipeesti ja vähemmän kipeesti.. Vessa reissulla bongasin limatulpan\tulppaa oletettavasti.. En sit viitttiny panadolia ottaa jos se siitä lähtis eteneen ja saatas toukka pihalle ❤ tänään olis hyvä keli synnyttää ku sataa vettä :D pätkissä nukuttu ja 10 olis neuvola :)

Iiiks, onkohan se mun poksumiskaveri siellä lopullisesti poksumassa?! :) Mää täällä rupesin kauheesti jänskään sun puolesta kuukiurustakesään! :joyful:

Mulla jomotteli oikein urakalla tuossa aamuyöllä tuolla alapäässä, sellaista kovaa menkkakipua, mutta ei se sitten taas siitä mihinkään edennyt. Ylösnoustessa yksi pieni suppari. Pöh!

Mulla eilen tehtiin alapään tutkimus. Kohdunkaulan enää sentti jäljellä ja sormelle auki. Alapäätä jomotellu aika kiitettävästi sen jälkeen... Nyt aamulla alko tuleen pyyhkiessä limatulppaa. Tai ainaki oon 90% varma että se oli sitä. Haluais jo synnyttää mutta huomenna lounastreffit kaverin kanssa. Sen jälkeen voisin mennä :D

Jännät paikat nennalla! Kohta nyytti sylissä.

Koko yön supisteli taas ja aamulla ylösnoustessa muutama tosi tiukka alavatsalle ja nyt taas ei mitään, ei mulla kiire oo mutta alkaa nyppimään tää jatkuva varpasillaan oleminen. Joko nyt....entäää nyt?!

Tsempit nennalle leikkuriin!

Mulla on sunnuntaista saakka tullut pitkin päivää ja yötä supistuksia, välillä kipeitä, välillä ei. Rupeis jo pikkuhiljaa tapahtumaan! Torstaina olisi iskän 60v syntymäpäivä ja 1. lapsenlapsi olisi ihana lahja :D Kaveri antaa odottaa itseään oikeen urakalla.. No, vasta 5. päivä lasketun ajan jälkeen menossa.

Takaisin