Synnytystä ennakoivat tuntemukset

Voi teidän kans joilla supistelua ollut pitkään. Voisin teiltä ottaa supistuksia itselleni...

Aamulenkki suoritettu pitkästä aikaa ja hyvää olo tuli. Ei vaikutusta tuolle alakerran isännälle että olis tipahtamassa pois.

Olikin sitten väärä hälytys... Ei ollut lapsivettä se. Ja nyt tietty nukuin niin huonosti viime yönä kaikelta jännitykseltä, ettei jaksaisi mitään tehdä vaikka ois kaunis päivä ja kaikkee :sad001
Noh, tätähän se oletettavasti loppuaika sitten on. Merkkien kyttäämistä ja huonosti nukuttuja öitä :joyful: Jospa huomenna taas jaksais jotain tehdäkin.

Pirpana: ota päivä nokoset ja jatkat juttuja :D

Täällä oon kitkenyt pensasaidan alusta ja ei niin mitään tuntemuksia edelleenkään

Mitä on ne kun alavatsalla tuntuu painetta ja samalla tuntuu kuin emätintä vedettäis ylöspäin. tulee liikkeessä ja pistää pysähtymään mutta eivät ole varsinaisesti kipeitä. Ilkeän tuntuisia... en tarkoita sitä tunnetta kun vauva poraa päätänsä synnytys kanavassa...neule puikko tai puukon isku tuntemukset... ne on eri juttuja ne.

Hiphei, mulla on tullut tänään säännöllisen epäsäännöllisiä suppareita. Tosin kesto on ollut luokkaa 15 sekuntia ja välit puolta tuntia. Lisäksi vauva painaa peppuaan jotenkin hassuun asentoon. No onneksi edes jotain tuntemuksia.
Oon kyllä koittanut hiplata tänään etuvarustustani sohvalla lepäillessäni. Miestä vaan alkaa naurattaa kun se seuraa mun näitä "synnytystä edistäviä" touhuja. Ehdotin sille jo seksiä, mutta se aihe on kyllä torpattiin jo kuukausia sitten, kun viimeksi yritimme jotain.
Nyt 40+3.

Muokattu viimeksi:
Mami -83 : sulla on nyt tosi kyseessä. Kai oot jo ponnistamassa :D

Dalila : jee sulla alkaa jotai tapahtua!!

Kävin illalla vielä reippaalla lenkillä eikä mitää supistuksia tullu... kävelin niin että hengästyin :D vastaantulijat ajatteli varmaan mua hulluksi mutta ei maha mitään... selän Notkon sain jumiin ja häpyluu tuntui että taittuu ulospäin... nyt koisii.

No nyt täälläkin vihdoin supistelee! Alkoi tossa tunti sitten ja koko ajan voimistuu. Aloin vasta hetki sitten kellottaa ja alle 10 min välein tulee. Vatsakin meni sekaisin.
En tiedä kauanko tässä sit odottelis enneku soittaa sairaalaan..? Pelkään et on väärä hälytys mut vielä enemmän sitä et tuleekin tosissaan kiire. Nyt siis 41+2. Jänskää.

Mun supistukset hävis kuin pieru saharaan. Taas herättiin normaaliin aamuun. :banghead:

Onnea kaikille synnyttäville ja synnyttäneille!!!

Mami- 83 : onnea tytöstä! Nopeeta on sit neiti tullut :D

Suffeli: mikä tilanne... varmaan jo ähkit ja puhkit säki siellä :D

Voi dalila: täällä kans normaali aurinkoinen helle aamu.... mitähän tänään keksis. ..varmaan meen mökille hyppimään pojan kans trampoliinilla :D

Kyllä nukuin hyvin taas tän yön. Ei tarttenu odottaa miestä kotiin eikä ollu pojan nukutusta ku oli mummolassa yötä. Eikä tarttenu koko yötä vahtia potkiiko mahaa unissaan...mummoki Tokas että piti itteä suojata tyynyillä ettei potki mustelmille. aamulla oli jopa vähän kylmä... eka kerran heräsin vessaan vasta puol 6 ja siitä seuraavan kerran 10:30 :D

Dalila ja Lucky87, kukakohan meistä saa kunnian olla viimeiseksi synnyttänyt? Nyt 40+2 ja ei yhtikäs mitään tuntemuksia..

Täällä hidastelukisaan ilmoittaudutaan mukaan lukemilla 40+1. Yhtään tiukempia supistuksia on ollut 1-2 päivässä, niillä ei taideta vielä kuuhun mennä :D

Laskettu aika oli tosiaan se 24.7. Onkohan vielä paljon aktiivisia foorumilaisia joilla on loppukuusta laskettu? Mulla on kai ehdoton takaraja käynnistykselle 7.8 eli ens viikon sunnuntai. Ens viikon tiistaina ois neuvola 41+2 varattuna ja sit keskiviikoksi ohjeistettu varaamaan yliaikaiskontrollia.
En kyllä haluais että menee elokuun puolelle syntymäaika. Tässähän tää koko kesä on mennyt jossitellessa, kun ei minnekkään kauemmaksi ole uskaltanut lähteä. :mad:

Muokattu viimeksi:
Meille tuli tänä aamuna lähtö kun nyt ne vedet meni oikeasti. Ja kylläpä sitä tuli! Tuntui että litratolkulla lorotteli. Kivaa oli taksissa kun pyyhkeestä huolimatta sai pelätä että sotkee paikat.
Nyt sitte kättärillä päivystysosastolla kun vesi on vihreää. Kotiin en enää ilman vauvaa lähde ja käynnistys aloitetaan huomenna aamulla jos ei lähde itse. Muutama napakka supparikin aamulla tuli mutta nyt taas laantui. Ehkä tässä täytyy lähteä ravaamaan noita rappusia että sais käyntiin :happy093

Laskettu aika oli tosiaan se 24.7. Onkohan vielä paljon aktiivisia foormilaisia joilla on loppukuusta laskettu? Mulla on kai ehdoton takaraja käynnistykselle 7.8 eli ens viikon sunnuntai. Ens viikon tiistaina ois neuvola 41+2 varattuna ja sit keskiviikoksi ohjeistettu varaamaan yliaikaiskontrollia.
En kyllä haluais että menee elokuun puolelle syntymäaika. Tässähän tää koko kesä on mennyt jossitellessa, kun ei minnekkään kauemmaksi ole uskaltanut lähteä. :mad:

Mulla ei nyt ihan loppukuussa ollut laskettu aika. 18.7. mutta silti vieläkin odotellaan... Tänään 41+3 ja huomenna aika toiseen yliaikaiskontrolliin jo. Uhkasivat käynnistyksellä, mutta mä en sitä edes halua! Olin toivonut mahdollisimman luonnollista synnytystä ja käynnistys sotkisi kuviot heti alkuunsa :sad001 Vauvalla on kuitenkin kaikki hyvin ja virtaukset kunnossa, joten toivottavasti antavat odottaa vielä hetken. Vaikka tässä alkaa oma olo olla aivan äärirajoilla jo...

Täällä kans tuskastellaan, kun ei ala mitään tapahtumaan.. Rv 40+6.. Huoh, ei tuo typy piä mitään kiirettä. :| Ens viikon tiistaina 2.8 vasta arviokäynnille synnärille.. Sais joku ihme nyt tapahtua, että pääsis jo synnyttään.. Tuskastuttaa! :@

Takaisin