Onnea mismi!
Kylläpä on ollut kaikilla kova nälkä. Tänään ei ollut niinkään kova.... Touhunnu oon rutosti ja nyt tuntuu väsyttävän kun pääsin omaan sänkyyn nukkumaan sohvan sijasta kun mies väki päätti siirtyä pojan huoneeseen nukkumaan. tuntuu että Vajoan tästä sängystä läpi. Niin on raskas olo. Saunoinkin vielä kovat löylyt illalla. Ja juonut olen paljon tänään.
Mitenkähän montapäivää noita verestäviä Lima rökäleitä voi tulla... nyt tullut siitä keskiviikosta asti....
Kylläpä on ollut kaikilla kova nälkä. Tänään ei ollut niinkään kova.... Touhunnu oon rutosti ja nyt tuntuu väsyttävän kun pääsin omaan sänkyyn nukkumaan sohvan sijasta kun mies väki päätti siirtyä pojan huoneeseen nukkumaan. tuntuu että Vajoan tästä sängystä läpi. Niin on raskas olo. Saunoinkin vielä kovat löylyt illalla. Ja juonut olen paljon tänään.
Mitenkähän montapäivää noita verestäviä Lima rökäleitä voi tulla... nyt tullut siitä keskiviikosta asti....

Perkele meillä ei oo autoa ja kävely sattuu pitemmän päälle. Millä mä sit liikkuisin? Pyöräily ei satu ollenkaan ja oon sitä tehny koko raskauden ajan päivittäin. Ja emmä nyt mitää rallia lähe ajaa maastoreiteille 

Ja muutenkin ottaa päähän, ettei täällä käpykylässä ole edes ultraa millä voisi asioista varmistua, ja muutenkin tuntuu nyt kesällä varsinkin palvelut tökkivän pahasti. Onneksi toinen hoitaja ymmärsi turhautumiseni ja sain seuraavan ajan hänelle...