Synnytystä ennakoivat oireet

Täällä supistuksista kärsitty jo kuukausia kans. On erillaisia suppareita..Kipeitä tosi pitkä kestoisia..kuukautisjomotusta selässä jotka kestää 30sek-> ja saattavat olla muutaman minsan pois ja taas uusiksi.On polttelua ala mahassa ja selässä. Ja yks yö tässä muutama yö sitte valvoin koko pirun yön supistusten takia jotka tuli jopa 5min väleinki. No kävin kuumassa suihkussa n.45min istuun,nii ottivat ja laantuvat,mut siitä lähtii on ollu päivittäin aikalailla jatkuvaa kuukautiskipuihin verrattavia särkyjä selässä ja välillä masu menee kovaksi ja välillä varsinki jos kävelee enemmän alkaa kouristaan kovemmin. No eilen kävin äitipolilla ja kätilö oli sitä mieltä,että saisivat antaa jo lisäpotkua,ku olen ollu jo sen verra kauan kipee ja olen todella todella väsynyt samoin mies jota piän tahtomattani valveilla monta kertaa yössä kipujeni takia.Ku liitospaikkakivut kiusaa myös ja ovat todella kipeitä. Itkien monesti joutuu nouseen ylös. Mut lekuri oliki kätilön kanssa toista mieltä. Hänen mielestä viimesillään olevien..synnyttävien äitejen kuuluu olla väsyneitä ja kokevan kipuja ettei ala käynistään synnytystä vaikka lapuissa ja lipuissa lukee,etten avaudu ilman lisäpotkua ja puudutteita. Muihin raskauksiin poiketen (niinku koko raskaus ollu täysin erinlainen mitä muut) en ole yhtään auki ja kanavaa paljon ettei alapäässä mitään merkkejäkään synnytyksestä. En osaa suppareiden aikaa vissii alapäätä rentouttaa sen vertaa,että alkais kypsyttään kohdunkaulaa yms... Kyllä ennen on lekurit ollu sitä mieltä,että pitkään ei äitejä kärsitytetä,että jaksaa synnytyksen ja alkaa elään vauva arkee yms. Lääkäri aika ivallisesti kysy,että millon oon viimeksi nukkunu kunnolla....Näki varmasti,että olen ihan uupunut. No äitejen kuuluu hereillä yöllä monia monia kertoja yössä ja nousta ravaan vessassa useesti ettei vauva kuole kohtuun. Plaah.. unilääkettä määräs,mut en mä sitä haje edes,ku ei mulla ole nukahtamisen kans pahemmin ongelmaa vaan näiden pirun kipujen kanssa ja supistusten jotka valvottavat.Noh..Kärsitään sitte ja valvotaan. Kuolema kuittaa univelat sit joskus. Mitenhä sitä jaksaa jos pitkittyy synnytys vielä n3-4vkoa,ku laskettuaika on 7.3..
 
uskomatonta devilangel666, ettei ne ala tekemään mitään synnytyksen suhteen, etenkin kun sulla supistelee ja jaksaminen on koetuksella!

mulla meni itsellä yliajalle eikä mitään ollut tapahtumassakaan alakerrassa. vauva syntyi lopulta käynnistyksellä rv 42+2 eikä mikään osa-alue edennyt itsenäisesti, vaan kaikki jouduttiin hoitamaan lääkkeillä ja lääketieteellisesti. tai no, sain mä melkein ponnistettua vauvan ulos, mutta eppari siinäkin piti tehdä. mä voin loppuajan kohtuullisen hyvin, ei ollut edes supistuksia, joten en voi kunnolla edes kuvitella, millasta sulla täytyy olla. mua vaan v..utti loppuaikana, kun päivä vaihtui toiseksi eikä mitään tapahdu eikä mitää merkkejä synnytyksen alkamisesta ollut. sain mä nukuttua yötkin yhdellä tai kahdella heräämisellä. mun ainoa oire oli se, että vauvan pää oli jo niin alhaalla, että painoi pissarakkoa ja se teki välillä tosi tuskaa.
 
Takaisin
Top