No niin käväsin sitten synnärilläkin viime yönä. Kipeitä supistuksia on tullut säännöllisen epäsäännöllisesti. Supistukset on ollut sitä luokkaa, että tukka lähtee ja versisuonet katkeaa päästä. Kohdun tilanne ei kuitenkaan kovin paljon muuttunt 2 cm kaulaa jäljellä ja kahdelle sormelle auki, pehmeä.
Lääkäri ei "luvannut" , että tipalla varmasti lähtisi käyntiin ja kovempia keinoja ei mielellään lähde koettamaan, koska mulla on sektio kuitenkin takana. No ok, mielummin kypsyttelen paikkoja maanantaihin asti ja kun kuitenkin siihen on vain kaksi päivää aikaa tai jos lähtis issekseen...
Yöllä sai synnärillä unilääkkeen ja kipupiikin kankkuun, mutta valitettavasti jos kipulääkkeen teho on todellakin se mitä on eli korkein piikki pois, mutta supistus TUNTUU, niin mulle ei kantsi antaa sellaista...Ja tästä kokemuksesta sitten mietin tipan aiheuttamia supistuksia + kipu + koska epiduraalin vasta voi saada (toimi mulla edellisellä kerralla) niin vastaus = en halua koettaa vielä sietokykyäni. Toki he sanoivat, että voi tulla takasin jos kiipeilen seinillä, joten koetan vielä laittaa kapulaa suuhun ja pärjätä sillä.
Nyt olo on kuitenkin niin tokkurainen huonosti nukutun yön, lääkkeiden + KUUMUUDEN vuoksi, joten suihkun kautta koisaamaan.
Palataan asiaan...