Synnytystä ennakoivat oireet

Mulla ei oo edelleenkään yhtäkään oiretta, joka viittais synnytykseen.. Mä oon niin turhautunut ja usko on nyt totaalisesti kadotettu koko hommasta.. Se on niiiin varmaa, että mä olen viikon päästä yliaikaiskontrollissa Jorvissa. emoticon
 
mulla meni esikoinen just sen 10pvää yli,alko supisteleen samana aamuna ku yliaikaistarkastus ja kun sinne menin totes lääkäri et 2cm auki,mee takas kotiin ja tuu 2 päivän päästä ni käynnistetää jossei oo syntyny siihen mennessä,no menin 2 tunnin päästä ja 4 tunnin päästä poika oli maailmassa =)
 
terppa.

laskettu ylitetty vituttaa..
masusta on alkanut kuuluun ihmeellistä napsahtelua ( kuulu jo ennen laskettua aikaa)
tietääkö kukaan mítä se vois olla ? :D
 
Täälläkin on laskettu ylitetty jo kymmenellä päivällä.. Voi jeesus sentään. Ei tätä enää jaksais. No onneks ylihuomenna on yliaikaiskontrolli. Meinaan kyllä yrittää saada käynnistystä jo samantien.. 

Mullakin kuulunut sellaista naksahtelua jo ties kuinka kauan. Itsekkään en ole kyllä varma mitä se voi olla.. Jostain oon lukenut, että se vois olla sikiökalvot, kun vauva liikkuu..tai vauvan omat nivelet. emoticon
 
Helou!

Lähes päivittäin käyn tsekkaamassa mitä tänne kuuluu, mutta laiskasti käyn kirjoittelemassa...hengessä silti mukana. Nyt on la ylitetty, eilen juhlittiin kaverin 30v. synttäreitä ja valvottiin miehen kanssa toooosi pitkään--eikä mitään. Eilen kuitenkin irtosi vasta limatulppa..se oli ihan selkeä juttu, tänään on lähtenyt lisää limatulppaa..mitähän seuraavaksi. Eipä juuri supistele..turvotus on kova, niin että kädetkin ihan jumissa, etten saa purkkeja ja purnukoita auki. Nyt tekisi kovasti mieli lähteä ravintolaan syömään ja elokuviin--jospa se jäis viimeiseksi yhteiseksi illan vietoksi, enne vauvaa...tai sitten odotellaan vielä parisen viikkoa, toiv. ei. Mulla on kuitenkin todettu leivä rd, joten käynnistys olis varmaan edessä, jos menee hirmusti yli. Onneksi en ole joutunut kuitenkaan käyttämään insuliinia. Tsemppiä kaikille mahakkaille ja jo vauvansa saaneille <3
 
Täälläkin laskettu aika ylitetty... :/ Vauva on liikkunut tänään paljon vähemmän kun ennen ja liikkeet tuntuu muutenkin paljon hentoisemmilta kuin ennen. Toivottavasti tää nyt olis sitä koitokseen valmistautumista. Ja ettei tyyppi valmistautuis ihan älyttömän kauaa! ;) Alavatsa on myös tänään ollu kipeämpi kuin ennen, mut ei kyllä oo mitenkään menkkamaista kipua - enemmän yhdistän sen semmoseen kipuun että vauva painaa noita lantion luita tms. Mutta toivotaan, toivotaan!
 
Shakira, mä tuun ja pilaan sun iltas... Meidän vauva kans oli viikon verran rauhallisempi ja nyt taas on alkanut ryskäämisen. MUTTA eihän se tartte mennä samoin teillä.emoticon

Huomenna mennään äitiyspolille aamulle tarkistukseen ja toivottavasti ne pökkäis tähän ihan vahingossa vauhtia tai sitten ne kertois ilouutisen, notta tää on ihan selvää pässin lihaa ja huomenna vauva syntyy.Joo, joo saahan sitä haaveilla.
 
Jenni90, lekuri mietti ääneen josko tosissaan alettais käynnistellä, mutta me ei oikeen innostuttu asiasta, joten ens maanantaina uusiks käynti ja mä alan henkisesti valmistelemaan itteäni siihen käynnistykseen JOS tarttee mennä. Mä en oikeen jymmärrä mitä niillä on mielessä, jos homma ei lähde nätisti käyntiin + etene. Kukaan ei kuitenkaan ole sanonut sanaa sektio kertaakaan...

Mä olen täysin hullu, koska en haluais ainakaan tällä hetkellä käynnistykseen sen vuoksi, koska musta tuntuu ettei se olis "oikea" synnytys kun siihen ollaan menty sorkkimaan. Saati sektio! Se on mulle = en ole synnyttänyt koskaan  !!!
 
Joo-o, 40+3 täällä ja "ennakoivat" (PAH) oireet sen kun jatkuvat. Että eipä muutosta mihinkään suuntaan. Väliin vauva on hiljainen ja pitää töniä, väliin ryskää minkä jaksaa. Että ota nyt näistä selvää!

Nyt la-su-yöstä lähtien supistellut epäsäännöllisesti mutta jatkuvasti. La illalla tuli niin huono olo, että kävin oksentamassa ja muutenkin maha sekaisin. Supistelut jatkuvat edelleen, eivät ole mitenkään erityisen kipeitä mutta eivät kovin miellyttäviäkään, olo on melkoisen tukala! Unettomat yötkään eivät tilannetta juuri paranna. Eikä etenkään flunssa, johon sairastuin pari päivää sitten. Aamulla supistukset alkoivat säteillä jalkoihin, tuntuu inhottavalta paineelta eikä oikein tee mieli seisoa.

Sen parisen viikkoa vauva nyt teetellyt tässä ja hermot ihan riekaleina. En enää odota, että "koska lähdetään", koetan vaan selviytyä päivä kerrallaan ja toivon että meno muuttuu jossain vaiheessa totiseksi.
 
Voi Saigon kuinka sun kirjoitus masensi mut!
Olin juuri tulossa kertomaan teille, että mulla on alkanut tänä aamuna supistelemaan. (Koko raskausaikana ei oo tullu supistuksen supistusta, ei ees niitä harjotussuppareita.) Alaselkää on poltellut ja alapäätä vihlonut! Välillä on tunne että tää voiskin tulla ulos ja sitten iskee epätoivo, että nyt tää alko ja kestää sen pari viikkoa vielä ennenku lapsi tulee ulos. Nyt pitäs vissiin koko ajan tehdä jotain.. Kaverit on neuvonneet että pitäis luututa lattioita ja siivota alakaappeja, kävellä rappusia, saunoa, heiluttaa peittoja yms. mutta musta tuntuu etten jaksa tehdä mitään ja tekis mieli vaan nukkua. Toivottavasti me Saigon päästään pian synnyttään! Ja muutkin, jotka ovat jo epätoivon partaalla.. heh..
-Kare ja masuasukki rv 39+4-
 
annel mä olen vähän samoilla fiiiksillä . . 

mä peukutan sulle, että käynnistyis sponttaanisti synnytys ! <3
 
Huomenta!

Heräsin kahdeksan aikaan voimakkaaseen alaselkä ja alavatsasärkyyn ja kävin pissalla. Kappas, pyyhittäessä paperiin tuli runsaasti vereslimaa..... limatulppa irtosi viime la, ja sitä irtoili myös su ja ma. Nyt on supistellut epäsäännöllisen säännöllisesti. Koitan kellottaa niitä- jospa se ois kohta menoa...soitin miehelle jo töihin, että osaa valmistautua :) oispa tää nyt ALKU synnytykselle.... <3
 
Koko päivän on vatsa ollut kipeä yliaikaiskontrollin käsittelyn jäljiltä. Äsken bongasin vähän limaisenveristä vuotoa, uskaltaiskohan sitä toivoa että jotakin tapahtuisi ennen torstain käynnistystä.
 
annel täällä riehutaan masussa taas ihan normaalisti, että se siitä valmistautumisesta... :D

Sinka<3 mikäs siellä tilanne? Toivottavasti on jo vauva matkalla maailmaan, ellei peräti maailmassa!

t t jospas sielläkin alkais tapahtua - peukut pystyssä!
 
Shakira, mä just tässä aamulla mietin, että mikähän tilanne teillä on..?

Ainoo hyvä asia tässä odottelussa tällä hetkellä on se, että viimestään viikon päästä tämä on aikakin lähellä loppua, ei siis enää kauaa emoticon .

Nyt on sellanen olo pysy sitten siellä, koska ei oo mielenkiintoa tulla, mutta turha tulla hetken päästä koputtelee, mä lähen ny lomalle!
 
No joo, eipäs oo täällä kyllä taas mitään synnytykseen viittaavia oireita... Tuolla facebookin puolella on kunnon synnytysruuhka tälle päivälle, taitaa tulla moooooonta vauvaa! ;)
 
Heh, no ei kannata Kare masentua, moni muu ois synnyttänyt jo monta kertaa näillä mun oireilla. :) Mut oma vissiin tykkää tehdä tuloaan pitkään ja hartaasti. Jos sieltä leijonalapsi on sittenkin tulossa niin sopis ihan luonteeseen. :D

Joo, oon tosi iloinen noiden toisten puolesta (facebookissa ihan älytön vauvaruuhka, kaikki ryntää synnyttämään) mutta myös niin kateellinen: sais jo riittää tää kärvistäminen!

Mutta eiköhän nuo sieltä tule kun ovat tullakseen. Toivon vaan, ettei joutus käynnistykseen saakka odottamaan.
 
Takaisin
Top