Löysin tämmöisiä ketjuja tuolta muilta palstoilta ja ajattelin, että
täähän ois hauska juttu tännekin - kiva spekuloida etukäteen ja miettiä
sitten jälkikäteen, että mikä mahtoikaan ennakoida h-hetken
lähestymistä. Itseäni aihe kovasti mietityttää kun tässä viime päivinä
on alkanut ilmaantumaan jos mitä oiretta, lisäksi takana muutama
valvottu yö... Ja tietysti sitä on kärsimätön: tulis jo ulos!! :D
Eli itselläni (ja niin, jos laittaa googleen "synnytystä ennakoivat oireet" niin löytää noita keskusteluita ja pari sairaalankin linkkiä aiheeseen) on esiintynyt seuraavia vaivoja nyt muutaman päivän ajan:
- löysä ja tiheästi toimiva vatsa
- nestemäinen (valko?)vuoto, saattaa lirahdella kuin pissaisi housuun
- "menkkamaiset" kivut ja vihlonnat alaselässä ja alavatsassa
- epämääräinen jomotus, kipuilu ja paineentunne lantiossa ja alaselässä
- paine ja kipu alapäässä, säteilee myös sisäreisiin ja välillä polviin saakka
- kipeähköt supistukset alaselässä (nyt parina yönä)
- pitkään kestävät ei-kipeät supistukset alavatsassa
- huono olo ja muutokset ruokahalussa ; voivat johtua myös helteestä tosin, mutta mitään ei tekisi mieli ja välillä tulee semmoisia alkuraskaudesta tuttuja etomiskohtauksia
Uutena lisänä kiukkuisuus, mutta voi johtua sekin valvotuista öistä ja tästä hirveästä helteestä. Tänään rv 37+5. Viimeisessä lääkärin tarkastuksessa rv 36 ja jotain ei muutoksia kohdunsuulla, mutta eipä ollut ollut vielä silloin näitä kipeitä supistuksiakaan. Saas nähdä! Mä olen itse TÄYSIN valmis jo punnaan tän tyypin ulos! :D
Eli itselläni (ja niin, jos laittaa googleen "synnytystä ennakoivat oireet" niin löytää noita keskusteluita ja pari sairaalankin linkkiä aiheeseen) on esiintynyt seuraavia vaivoja nyt muutaman päivän ajan:
- löysä ja tiheästi toimiva vatsa
- nestemäinen (valko?)vuoto, saattaa lirahdella kuin pissaisi housuun
- "menkkamaiset" kivut ja vihlonnat alaselässä ja alavatsassa
- epämääräinen jomotus, kipuilu ja paineentunne lantiossa ja alaselässä
- paine ja kipu alapäässä, säteilee myös sisäreisiin ja välillä polviin saakka
- kipeähköt supistukset alaselässä (nyt parina yönä)
- pitkään kestävät ei-kipeät supistukset alavatsassa
- huono olo ja muutokset ruokahalussa ; voivat johtua myös helteestä tosin, mutta mitään ei tekisi mieli ja välillä tulee semmoisia alkuraskaudesta tuttuja etomiskohtauksia
Uutena lisänä kiukkuisuus, mutta voi johtua sekin valvotuista öistä ja tästä hirveästä helteestä. Tänään rv 37+5. Viimeisessä lääkärin tarkastuksessa rv 36 ja jotain ei muutoksia kohdunsuulla, mutta eipä ollut ollut vielä silloin näitä kipeitä supistuksiakaan. Saas nähdä! Mä olen itse TÄYSIN valmis jo punnaan tän tyypin ulos! :D