Anskimanski
Vauhtiin päässyt keskustelija
Huoh, nyt sitte ressaan että mitä jos tää synnytys käynnistyyki ennen sitä leikkausta... :D jotenki ei oo vielä sisäistäny et ei oo enää ku muutama hassu viikko ja vauvan pitäis ollaa sylissä 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olettasin, että leikkaavan sairaalan synnytyspäivystykseen! :)Apua, sit jos se synnytys käynnistyyki, nii mihin mä soitan? :Dd
Mulle sype kätilö naistenklinikalla sanoi, että normaalisti tehdään suunnitellut sektiot noin viikko ennen laskettua aikaa, jossain siinä rv 38-39! :)Meillä on ensi viikolla (vko 36) lääkäriaika, jossa määritellään sektiopäivä. Toivoisin, että beibi syntyisi viikolla 38. Jännittää se ajatus, että synnytys käynnistyisikin ennen suunniteltua sektiota. Taitaa kuitenkin olla toiveajattelua, vai onko jollain tietoa miten paljon aikaisemmin sektiot yleensä tehdään?
Huhhui, mä olin ihan alatiesynnytyksen kannalla, kunnes tänään sit todettiin että lapsi on (edelleen) perätilassa. Nyt sit alkoi mietityttää että jos kääntöyritys ei onnistukaan, niin saanko sektion vai joudunko silti alateitse synnyttämään. Kammoan kyllä sektiotakin, mutta 4-kiloisen lapsen perätiesynnytyskään ei kyllä oikein houkuttele.
Toivotaan näin. TAYS on ilmeisesti vaan tunnettu näistä perätilasynnytyksistä, ja siellä pyritään aina alatiesynnytykseen myös perätilassa.Mun käsittääkseni perätila on aina pätevä sektion syy, koska siihen liittyy riskejä, samoin kääntämisen yrittämiseenkään ei oo pakko suostua :)
Toivotaan näin. TAYS on ilmeisesti vaan tunnettu näistä perätilasynnytyksistä, ja siellä pyritään aina alatiesynnytykseen myös perätilassa.