Synnytys

No onpas jännä että voi mennä noinkin erilailla.. Itekkin olin sillo 2013 ensisynnyttäjä ja tosiaan hoitaja kysyi ihan itse haluanko että ottavat vauvan yöksi, ja aamulla toivat siinä 6-7 aikaan takaisin ja muutenkin kysyivät juuri seuraavanakin iltana. :eek: mutta en tiedä olisko jotain sitten muuttunut vai oliko vaan eri hoitajilla eri "fiilikset" vauvan ottamisessa..
 
Kyl täälläkin esikoisen aika 2012 ottivat hoitajien luokse yöksi jos halusi / mun kohdalla itse päättivät niin, kun ei saanut sängystä nousta ollenkaan :/ toivat sen vaan ruokailemaan aika :D
 
Voi ei :sad001 Minä jo etukäteen pahoittelen, me ollaan todennäkösesti ne valvottavat huonekaverit Tirpan kans... Kun eihän tämä nuku! Leikitään yöt! Mä voin laittaa tän siihen kärryyn ja työnnellä pitkin Kysiä. Voin samalla valvoessa hoitaa sen huonekaverin vauvankin...
(Joko me nyt alettas vertailla näitä silmäpusseja.. mulla jo mies huomautti näistä)
 
Juurikin viime yönä googlettelin peräpukamavoiteita ja hämmentävän monta osumaa tuli googlesta joissa oli yhdistetty silmäpussit ja peräpukamavoide! Että siitä testaamaan sitä voidetta silmäpusseihin! :grin
 
Hei, se voi muuten pitää paikkansa kun oon kuullut tuosta ennenkin! Elikkä sitä hommaamaan. Ja jos sattuu tulee niitä pukamia niin niihinhän vois kokeilla vaihtoehtosesti silmänympärysvoidetta. Silmä ku silmä :wink
 
No kerrothan sit miten toimi :wink ?

Asiasta viidenteen eli ite aiheeseen (synnytys)... Oisko kornia teettää miehelle ja siskolle synnytykseen t-paidat joissa lukee vaikka TEAM TIRPPA ? Siis onhan tuo kornia, mutta tietyissä tilanteissa se auttaa mua. Ne vois olla vaikka kirkkaan keltaset! Sit meillä kaikilla ois hauskaa :wink
 
Hei mutta toi olis hauska idea! :D Mä laitoin miehelle isyyspakkaukseen kokoa suuremman t-paidan jossa oli iso v-pääntie niin siinä on hyvä pitää vauvaa sit kenguruhoidossa synnytyksen jälkeen. :) Mut se oli ihan vaan tylsän tumman harmaa... Pitäiskö siihen kans lisätä joku teksti vielä...? :D
 
Nyt kun helmikuiset on alkaneet joukkorynnäkön synnäreille, niin itsellekin realisoitui että hei- sinnehän munkin tie vie... Taas, vaikka taisin viime kerralla(kin) sanoa ettei enään ikinä.

Mennään taas ihan takki auki (kun ei se mene enään kiinnikään) synnyttämään, pelätään pahinta ja toivotaan parasta!
 
Muokattu viimeksi:
Mä eilen havahduin et voisin kans jonku synnytystoive listan tehdä.. Ei siihen tullu ku 4 a4 hahhaha :-D no pitää varmaan vielä kirjotella se uudestaan tiivistettynä, mutta jotenki nyt aloin miettimään et miten pihalla sitä on ollukkaan koko synnytyshommasta esikoisen aikaan, vaikka kävi kaikki synnytys valmennukset ym.

Näillä näkymin toiveena mahdollisimman luonnollinen synnytys, ei lääkkeellistä kivunlievitystä jos nyt ei ihan sairaan kipee satu olemaan, mut ehkä pärjäis ilmanki ku esikoisesta oli vaan epiduraali (joka toimi ehkä ekat 2h) ja sitten pelkät happiviikset loppuajan. Ja siihen sängylle en aijo jämähtää, viimeksi varmaan tuo epiduraali just teki sen että ei jaksanu liikkua.. Jännäksi käy, 10 päivää laskettuun :P
 
Takaisin
Top