Synnytys lähestyy...oireita? :)

Kuulostaa aika hurjalta! Meinasiko kätilö siis, että saisi synnytyksen käynnistymään? Vai mikä muu ajatus tuossa kohdunsuun pyöräyttelyssä oli?

Just se että lähtis synnytys etenee.Kun joillakin rupeaa tulee supistuksia siitä ja mulla nyt sen jälkeen tosiaan on tullu vähän kipeitä supistuksia Mutta ei vielä tarpeeksi usein. En ollut kyllä varautunut tuohon ollenkaa mutta kyllä nyt pikkuhiljaa alkaa helpottaa oloa ja pystyy kävelemäänki.

Petite fleur, on kyllä konstit monet, koskaan kuullutkaan tuollaisesta. Mutta toivottavasti auttaa niin et turhaan käynyt sitä läpi.

Mä olen tänään siivonnut ihan urakalla. Pessyt pyykkiä, pesin kaikki meidän ikkunat, kävin koirien kanssa pitkällä (1h 15 min) lenkillä, imuroin kahteen otteeseen (koirien mukana tulevat hiekat, joka päiväinen pakko ja sit tiputin juomalasin lattialle noin vartti edellisestä imuroinnista...). Illalla sauna ja jos yrittäis mieheltäkin herutella ;) Nyt kyllä tuntee puuhastelleensa koko päivän jotain, sen verran supistaa ja polttaa alavatsaa.

Kyllä se vaan autto ja illalla päästiin synnyttää. Onneksi ei lähetty enää kotiin ku matkaa ois ollu 60km. Nopeasti kaikki sitten kuitenkin eteni :)

Vihlontaa alakerrassa eilen ja nyt aamuyöstä... vähä on vatsa ny laskeutunu, helpompi ainaki hengittää:) valkovuoto lisääntyny huomattavasti ja tuntuvampia supistuksia tullu, menkkajomotus on tosin hävinnyt:shifty: rv 37+4

Plaah....eilen illalla suposteli jo pari tuntia noin 10-15 minuutin väleillä, pitkiä ja selvästi kipeämpiä supistuksia. Niin vaan ne loppui sitten nukkumaankäydessä...epäreilua. Onkohan jossain jotain tutkimusta, että ennakoiko noi oikeasti jo tosi lähellä olevaa synnytystä vai onko mitään vaikutusta?

Parina aamuyönä nyt herän siihen,että alaselkää jomottaa kovin ja sit tulee supistuksia melko tiheästi tunnin aikana,sit kaik loppuu..:shifty:Tai sit mie vaan nukahdan uudestaa enkä enää huomaa,jos jatkuu.Ei ne ole siis mitään kipeitä,mutta tuntuvia kyllä :grin

Mulla tuli eilen koko päivän pieniä supistuksia, jotka sitten illalla voimistu ja tiheenty niin, että tuli joku kolmisen tuntia 4-6 min välein. Noh lähettiin sitten viimein käymään sairaalassa. Ei ollu kun sormelle vähän auki ja kaulaa vielä ihan vähän jäljellä. :banghead: Lähettiin sitten takasin kotiin. Nyt tulee supistuksia yks silloin tällöin.. Olin jo ihan varma et ois edennyt enemmän, mut ei! :bored: ja tänään tosiaan 40+6.

Täällä tais irrota limatulppa, tai ainakin osa siitä! :grin Ai että, jos pääsis vaikka tänään vielä tositoimiin!

Mulla ekan lapsen kohdalla lääkäri "irroitteli kalvoja", eli ilmeisesti tuota pyörittelyä, mitä petit fleurillekin tehtiin, kun käytiin yliaikakontrollissa. Ja juurikin siksi, että joillakin käynnistää synnytyksen, niin kuin mullakin sitten kävi. On vaan kyllä käsittämättömän epämukavaa ja minäkin kävelin äippäpolilta autoon, kuin mikäkin painonnostaja... :confused::woot:

Mulla meni viime kerralla limatulpan irtoamisen jälkeen vielä monen monta päivää ilman mitään actionia...ja nyt ei olla vielä edes siinä vaiheessa. Blaah. Ei auta sauna, seksi, siivous...ei zumba, ei esikoisen kantaminen, ei stressaaminen, ei rentoutuminen... Viikon päästä laskettu aika, ja jos menee yli kuten esikoinen niin vielähän tässä saa odotella...

Huoh, oonkohan mä ainoa jota pelottaa että millon lähtö tulee? :( Laskettuun aikaan 6päivää ja tänään erityisesti on iskenyt joku pieni paniikki että kohta se on menoa. Eniten pelottaa se kipu ja jaksaminen :|

Tässä toinen pelkuri! Pelkään kans sitä että kuinka kovasti se kipu tuntuu ja alanko panikoimaan ja hermoileen jotain turhaa :( Ja ylipäätään se että jaksanko. Kunto on mennyt kovin heikoks kun ei oo pystyny harrastaan mitään pitkään aikaan.

No niinpä! Mun selkäkin on aivan jumissa ja tuntuu ettei pääse edes ylös sängystä kunnolla. Koita siinä sitten vielä synnyttää :'(

Mua ei pelota, kun ootan sitä kuin kuuta nousevaa...

Nyt valvotuttaa, ei uni tule. Illalla tuli noin tunnin ajan tosi kipeitä supistuksia, jotka halvaannutti käytännössä. Säteili alavatsasta alakertaan ja reisiin ja hammasta piti purra...onpa helppo sellaisten jälkeen sitten lähteä nukkumaan. Nyt valvon ja mietin mitähän tekis, kun kaikki muut nukkuu...

Argh,voisko olla taas yhtään ärsyttävämpi aamuyö/aamu.Supistuksia tullu pitkin yötä niin et niihin on havahtunu ja sit painun taas unten maille.Puoli viiden aikoissa alko suutelee säännöllisesti ja kipeitäkin jo.Puoli seittemän aikaa sit loppu ku kanan lento.
Olisin niin valmis ollu lähtee sairaalaa,mut minkäs teet,kun ei kaveri halua tulla niin ei halua:banghead::meh:

Minäkin kyllä totean että ei auta sauna, seksi ja siivous:shifty:...kai on pakko jo hyväksyä, että vauva tulee sitten kun on valmis...

Nodde, samat fiilikset. Mulla ei ole vieläkään mitään supistuksia tai muitakaan ennakoivia oireita, että kai tässä mennään sinne huhtikuun puolelle ennenkuin tää pikkukaveri tulee ulos.

supistukset on mystisesti vaan kadonnu...mitä nyt pientä jomotusta joskus, mutta siihen se sitte jää. Ei oo tarttenu ruveta ees miettii että niitä rupeis kellottaa tai laskee! :sour: kaikkia muitaki ennusteita seurattu (mm.uni, pesänrakennus, vatsan tyhjentyminen, huonovointisuus, ärtyneisyys...) mutta mitään ne ei täällä ole tarkoittanut... limatulppaa ei tosin oo vielä näkyny...jos sen myötä sitte alkais tapahtua:angelic:

Mä en ainakaan osaa sanoa, onko limatulppa tullut, kun tuota kaikennäköistä sekalaista vuotoa tulee niin jumalaton määrä ettei mitään rajaa :grin

Takaisin