Synnytys lähestyy...oireita? :)

38 tuli täyteen ja kahtena viimesenä yönä oon nukkunu kuin tukki, ilman supistuksia, valvomisia tai muitakaan suurempia alapuolen kipuja :-o viikko sitten oli olo että jokohan sitä kohta, mutta nyt voisi kuvitellakkin että hyvin menee pari viikkoa :P

Mulla on kans kaikki enteilevät oireet loppunu kokonaan kun rv 38 poksahti... :sad001 Se niistä odotuksista/toiveista et itsestään käynnistyis ennen käynnistystä.

Tänään käyty äippä polilla ja kotia laittoivat kun ei ole mihkään päin edennyt / supistuksia ollu ja tasan 41.. :/
Sanoivat vaan et sunnuntaina 15 pvä tervetuloa jos ei ennen sitä kuulu neitiä niin käynnistetään.
Enää ei oo ollu selkäkipuja, mut alakerta kipuja on ollu..

Täällä kans supistuksia harvakseltaan joka päivä. Huomenna käynnistys. Tuntuu oudolta, täytyy tunnustaa. On tässä vielä tosin vajaa 12 tuntia pojan tulla omine aikoineen. :joyful:

Mulla ainakin nuo supistukset ajoittuu aamuun ja päivään. Iltaa kohti ovat tauonneet. Paitsi ne pari päivää sisätutkimuksen jälkeen viikko sitten, kun olin jo melkein varma, että olis ollu menoa.

Kiitos. Aika maltillisesti on alkanut. Supistelee kyllä, mutta vielä kestää sohvalla pitkälläänkin. Istuminen hieman haastavaa tämän härpäkkeen kanssa. Kaikkeen sitä päätyykin.

Täytyy päivittää viimeisimmät. Se härpäke irtosi vessassa käydessä. Nyt olisin sitten sen verran auki. Pahoin pelkään, että siihen loppui supistukset ja huomenna aamulla vasta homma jatkuu. Vauva ainakin jumppaa ihan urakalla.

Pipo: sattuuko se ballongin laitto? Tsemppiä tulevaan!

Täällä eilen illalla tuli vielä oksuna ulos banaani+mustikkakeitto, yön nukuin kuitenki kohtuu hyvin ja tänään saanut jotain pientä syötyäkin. Huomenna varmasti jo ihan kunnossa, jee! :happy:

Supistuksia ollut ihan kivasti varsinkin tän oksutaudin myötä, huomenna rv39+0. Nytkin kun istahdin sohvalle niin tullut pari kovettumista mahaan ja samalla särkee alaselkä/alamaha ja säteilee reisiin. Huomaa kyllä että h-hetki lähenee!! :gen014 Nyt kuiteski Porvoon synnäri kiinni perjantai iltapäivään asti joten toivon että sitten vasta aikasintaan vauva alkais tulemaan! Aiemmat syntyny tosissaan rv39+ joten saas nähdä minkä päivän tää pikkupökäle valitsee :wink

Tuli sitten nukuttua mukavat 11 tuntia! :hungover: Toki kävin yöllä useampaan otteeseen vessassa ja vähän aikaa kouristelin supistusten kanssa. Nyt on ihan hakattu olo...omituista. En muista kyllä millon viimeksi olisi niin pitkään nukkunut kuin tänä aamuna o_O

Mua turvottaa vähän joka paikasta...mut ei pahasti onneksi. Edelleen vähän ristiriitaisia fiiliksia kun en haluaisi sinne sairaalaan ja pelottaa oma jaksaminen mut samalla toivoisin että pikkuinen olisi pian täällä :sad001

Täällä on kanssa unta vejetty, kunhan unenpäästä on kiinni saanut. vauvakin hiukkasen liikkeiden puolesta rauhoittunut ja muutenkin ollut kovin levollinen olo vaikka olenkin hieman harmitellut kun, muutamana päivän koko vartalo kutissut, huomisaamuksi sain lähetteen labraan niin katsovat ettei ole raskaudenaikaista hepatoosia... Montakohan päivää menee ennenkun saa vastaukset?
Kivuttomia suppareita satunnaisesti iltasin ja öisin ja päivällä vaan jos enemmän touhuaa..

Kiitos tiedosta, jotenki koko hepatoosista puhutaan niin vähän ettei sellaista edes osaa ajatella. Neuvolatäti käski erityisesti seurailla vauvan liikkeitä. No sappiarvon saankin vasta sitten viikonlopun jälkeen ihan pyllystä joutua odottamaan kun on kerennykkin kaikkija kauheuksia lukemaan ☹

Neuvolatäti kyllä sanoikin että herkästi lähteä jos liikkeitä ei kuulu tarpeeksi tai kutina menee totaalisen sairaalloiseksi...

Tänään käyty äitipolilla rv 39+4.. aika hurja käynti oli siis kaikki ok. Vauva normaalikokoinen kun sen koon takiahan sinne mentiin että jos se onkin iso kun sf mitta huitelee yläkäyrän yläpuolella.mutta ultran jälkeen kätilö kysy että auttaako hän supistuksissa jos vähän pyöräyttelee kohdunsuuta.. tottakai suostuin ja hyvä niin mutta oli se ehkä hirveimmän tuntosta! Kestin juuri ja juuri! Vertakin tuli ja sanoi että olen 2.5cm auki mutta kaulaa vielä jälellä. sen jälkeen rupes ihan älytön huohuimaa ja oksettaa. Piti mennä sängylle makoilee toviksi. Maha oli tosi kipeä sen käsittelyn jälkeen ja meni oma aika että päästiin lähtee pois sieltä. Nyt muutama kipeä supistus kyllä tullutkin sen jälkeen. Muuten olo tosi kurja ja alamahassa kokoajan semmonen polte. Tosi sekavasti kirjotin ku vieläki olotila niin sekava mutta tämmöstä tälläkertaa :hungover:

Muokattu viimeksi:
Takaisin