Täälä ainakin ollut eilen vatsa sekaisin ja pariin otteeseen heräsin yöllä huonoon oloon sama nyt aamulla. Ei mitään kamalaa oloa, mut hieman etovaa. Myös nuo alakerran sukkapuikko kivut lisääntynyt ja nivusia jännästi jomottaa/puuduttaa. Sit myös alavatsan kipuja esiintyy sillointällöin. Myös tuo lantion seutu on aivan levähtämispisteessä ainakin kivuista päätellen Ja ja ja
Siinä ehkä uusimmat oireet.
Itse ainakin toiveikkaana uskon että ei mene kauaa kun synnytys alkaa. :) saas nähä..
Tuosta mahatautimaisesta olosta on ainakin puhuttu olevan yksi merkki lähentyvästä synnytyksestä. Toki itse kärsin tosi hurjista paha olo kohtauksista jo pari viikkoa sitten..
Itse ainakin toiveikkaana uskon että ei mene kauaa kun synnytys alkaa. :) saas nähä..
Tuosta mahatautimaisesta olosta on ainakin puhuttu olevan yksi merkki lähentyvästä synnytyksestä. Toki itse kärsin tosi hurjista paha olo kohtauksista jo pari viikkoa sitten..
Eli parin päivän välein tulee joku uusi vaiva lisää entisten lisäksi, mutta ei kuitenkaan mitään synnytykseen viittaavaa. Oh joy!
, mutta muutama muu kirjoittelija on hiljentynyt siihen malliin, että voisi odotella iloisia uutisia.